Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Duidelijk, maar is dit verhaal ook van toepassing op 1 kuur anavar? Lijkt (baseer dit nergens op) mij nogal overdreven dat je van 1 kuur je seksleven voor de rest van je leven op het spel zet. Of zit het hem erin dat wanneer mensen gaan kuren dat ze het dan vaak niet bij 1 kuur houden?
Misschien meerdere kuren en misschien gaat dit wel over die 19 nor spulletjes..
Mwah tuurlijk is die tekst overdreven.. dianabol kan wel aromatiseren dus dat is een ander verhaal dan komen er oestrogenen bij kijken dit is niet het geval met anavar en winstrol dus denk dat die middelen vrij goed te doen zijn onder de 21, echter wel met risico want je bent en blijft aan het spelen met je hormonen he..
Waar baseer je het op dat kuren onder de 21 gewoon niet slim is? Ik vraag me af wat het verschil is met bijvoorbeeld een kuur anavar. Waarom is dat slechter als je onder de 21 bent?
Vind kuren op je 21e sowieso idioot. Waarom zou je je gezondheid op het spel zetten, terwijl je op die leeftijd hard zat kan gainen op je lichaamseigen test. Dus in die zin zou je kunnen stellen dat het niet slim is in de zin van onverstandig.
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment