vitamine & kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb het gelezen... indd ik geloof ook niet alles zelf lezen is het beste.. maar goed onderbouwde stukken dat is wat ik zoek

FF update me ouders hebben me zooi ingenomen dus kan nog niet beginnen met me kuur want ... heb geen nakuur.... dus moet weer even wachten tot het binnen is

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Sorry voor de vervuiling van je topic Snuff... Maar het moest er toch even uit....Skitzo bedoel ik...

nee geeft niks joh het is voor iedereen om zijn mening te geven ... hoe meer info hoe beter

Comment

Niet alles geloven wat n ander uit zn mouw tovert ... 10jaar kuren en nooit na kuren, en alles werkt nog?.. Hij liegt dat hij barst...Of hij neemt maar n klein beetje var, of zo... Hier krijg je nou van die rare ideen van, en mensen die de rest van hun leven shit moeten blijven gebruiken... Nooit zomaar iemand geloven hoor.... Alles zelf uitzoeken, en zoveel mogelijk erover lezen.. Laat je lichaam niet vergoren.. Hier op bn is er 1 die had n jaar gekuurd en was na weer n jaar nog niet op zichzelf aan het draaien... Kun je ergens lezen, ik geloof dat het topic : opstart problemen heet.... Lees daar ns n stukje, en denk dan nog eens aan je maat zn 10jaar kuren...
        Wijze woorden Knul.
        Ja Skitz, gewoon na het aanhoren van info van een ander ermee gaan werken en daar bedoel ik mee, ga het internet op en probeer zoveel mogelijk over het onderwerp te vinden. Dan moet je alle punten op een rijtje zetten en kun je daarmee tot een oordeel komen.

Comment

Precies , gewoon zelf op onderzoek uit... Surfen op het net met, kuren en nakuren... Of met het materiaal waarmee je wilt beginnen.. Vragen om onderzoeken en bewijzen,hoeveelheden,tijden,soorten ... Dan kom je er vanzelf wel uit.. Niet de leverancier sites geloven, die willen ook alles aan je kont smeren.. . Succes

Comment

Precies , gewoon zelf op onderzoek uit... Surfen op het net met, kuren en nakuren... Of met het materiaal waarmee je wilt beginnen.. Vragen om onderzoeken en bewijzen,hoeveelheden,tijden,soorten ... Dan kom je er vanzelf wel uit.. Niet de leverancier sites geloven, die willen ook alles aan je kont smeren.. . Succes
            Tis meer in je kont.....

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Tis meer in je kont.....

hahaha weet jij dat snuf SAN 20 mg dianabol zou dat werken eerste keer

Comment

Je had toch ook Test en Deca ? Of ben je dat ook kwijt?

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                  hahaha weet jij dat snuf SAN 20 mg dianabol zou dat werken eerste keer
                  Voor een goed resultaat heb je 40mg/d nodig.
                  20mg/d zet geen zoden aan de dijk.

Comment

nee heb me test en deca nog ... 1 potje d-bol dat moet twee worden en nog een extra fles test nodig... en Nakuur en voor het geval gyno op mocht treden...

anders was ik nu begonnen .... maar mis de helft....

Comment

Voor een goed resultaat heb je 40mg/d nodig.
                      20mg/d zet geen zoden aan de dijk.
                      40 ? ik had voor me zelf 30 in me hoofd maar bouw het wel op kijk wel als 30 werkt dan doe ik 30 anders voer ik het wel op naar 40 thnx

Comment

40 ? ik had voor me zelf 30 in me hoofd maar bouw het wel op kijk wel als 30 werkt dan doe ik 30 anders voer ik het wel op naar 40 thnx
                        Ga het nou niet opvoeren, schiet je niks mee op en kost je alleen maar tijd en d-bol pilletjes.
                        Gelijk op de 40mg/d, of denk je dat je dat niet aan kunt???

Comment

HCG in huis voor het geval dat je olienootjes krijg? En dan heb je nog geen reet aan je kuur gehad...Valt alles weer weg, voor je weer opgestart bent..

Comment

Ga het nou niet opvoeren, schiet je niks mee op en kost je alleen maar tijd en d-bol pilletjes.
                            Gelijk op de 40mg/d, of denk je dat je dat niet aan kunt???
                            haha aandurven is niet het probleem ik pas gewoon op hehe ik wil geen gyno enz voorzichtig met die rommel maar als ik knal doe ik het goed dus start gelijk op 40 haha

Comment

HCG in huis voor het geval dat je olienootjes krijg? En dan heb je nog geen reet aan je kuur gehad...Valt alles weer weg, voor je weer opgestart bent..

mwa funny bals zal ik wel geen last van krijgen en krijg ik het wel jammer dan haha

nee ff serieuus hcg hoop ik snel binnen te krijgen ik kijk wel ff wat ik daar mee doe

Comment

haha aandurven is niet het probleem ik pas gewoon op hehe ik wil geen gyno enz voorzichtig met die rommel maar als ik knal doe ik het goed dus start gelijk op 40 haha
                                Daarom moet je ook Nolva bij de hand hebben, in geval van.
                                Maar maak je niet druk, denk dat het allemaal reuze meevalt, of je moet familie van Posseltje zijn, hahaha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X