Voordelen en nadelen cut kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voordeel is dat je tijdens je dieet veel dieper kunt gaan, zonder er meer spiermassa door te verliezen. Je kunt veel meer resultaat in een kortere tijd halen dan natural.

Nadeel is dat je dan a.a.s. gebruikt met hun bijwerkingen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

je gebruikt de aromasin omdat het oestrogeen blokt,
      wel is aan hcg gedacht erbij? krimpende ballen is niet echt tof, ( komen wel weer terug,)

Comment

Zal je met Primo erbij niet zo veel last van hebben Posseltje.....Zou wel zorgen het in huis hebben, je weet idd nooit.....

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          je gebruikt de aromasin omdat het oestrogeen blokt,
          wel is aan hcg gedacht erbij? krimpende ballen is niet echt tof, ( komen wel weer terug,)
          Had ik zelfs weining last van tijdens mijn testo kuur van 500mg per week voor 15 week lang. Hcg kan ik zo ophalen als het moet dus kopen hoeft iig niet gelijk

Comment

Ik heb er ook niet zo veel last van, heb HCG wel in huis..Ikzelf zet het pas de laatste weken, na maanden kuren (9mnd). Is ook weer per persoon verschillend.. Ik weet niet goed waarom dat zo verschillend is, maar ik ken er wel die al problemen hebben bij 150mg pw....

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Voordeel is dat je tijdens je dieet veel dieper kunt gaan, zonder er meer spiermassa door te verliezen. Je kunt veel meer resultaat in een kortere tijd halen dan natural.

Nadeel is dat je dan a.a.s. gebruikt met hun bijwerkingen.
              Mmmm ik wil zelf eingelijk niet te diep gaan qwa cutten. Zal rond de 2500 cals zijn op zijn laatst. EN ben nu bezig rond: Cals 2715 Eiwit 243 Carbs 288 Vet 61.
              En dan heb ik de megagrow, unleash v2 en aminozuren niet meegerekend rond de training. Want ik weet niet hoeveel het dan is in totaal

Comment

inderdaad. Ik moest in week 3 en 6 al 1000IU's HCG zetten omdat me ballen zo klein en week werden. Daarna viel het opeens mee. Verschilt per persoon en hoe gevoelig ze er voor zijn :S

Comment

Hoewel het vaak beweerd wordt zijn anabolen niet van invloed op de vetmassa. Vet beschikt namelijk niet over receptoren voor anabolen. Het vetpercentage kan tijdens het gebruik van anabolen wel verminderen, doordat de vetvrije massa toeneemt. Een afname van de vetmassa (de concrete hoeveelheid vet in kilo’s) treedt daarbij echter niet op. Een goed verantwoorde manier om je vetmassa te reduceren, is door een goed in elkaar gezet vetreducerend dieet te volgen eventueel in combinatie met duurtraining (cardio).
                  You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                    Hoewel het vaak beweerd wordt zijn anabolen niet van invloed op de vetmassa. Vet beschikt namelijk niet over receptoren voor anabolen. Het vetpercentage kan tijdens het gebruik van anabolen wel verminderen, doordat de vetvrije massa toeneemt. Een afname van de vetmassa (de concrete hoeveelheid vet in kilo’s) treedt daarbij echter niet op. Een goed verantwoorde manier om je vetmassa te reduceren, is door een goed in elkaar gezet vetreducerend dieet te volgen eventueel in combinatie met duurtraining (cardio).
                    Vandaar dus onderhoud 20 weken strickt en daar bij 5 keer per week cardio als het moet 7 keer per week zelfs. Maar mijn kuur start pas als ik zeker weet op onderhoud zit, en vet verbrand langzaam door cardio en krachttraining.

Comment

Maaltijd 1
                      50 gram whey +200cc magere melk
                      300cc magere melk
                      60gram brinta
                      1 appel of 1 banaan
                      2 visolie caps

30-45 min cardio 4-5 keer per week

Maaltijd 2
                      2 snee volkoren brood
                      2 gekookte eieren
                      300 cc magere yoghert

Maaltijd 3
                      2 snee volkorenbrood
                      100 gram koolvis
                      30 gram noten
                      Onbeperkt groente

Maatijd 4
                      Wat de pot schaft
                      200 gram aadrappelen of pasta of 125 gram rijst
                      1 eetlepel olijfolie of bij aarappelen magere jus
                      1 kipfilet a 150 gram of rundergehakt als rundergehakt het geval is laat ik verdere vetten zitten bij deze maaltijd.
                      onbeperkt groente

half 7 of 7 uur 90min krachttraining 4 keer per week

Maaltijd 5
                      100 gram basmati rijst
                      2 schijfjes anannas
                      100 gram koolvis of 1 kipfilet of 1 blikje tonijn
                      300cc magere yoghert

Maaltijd 6
                      500 gram magere kwark 10.3 eiwit per 100 gram

Totaal zonder shake's en omega 3 (unleash v2, ECA stack en megagrow)
                      Cals 2715 Eiwit 243 Carbs 288 Vet 59

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Best moeilijk vol te houden voor lange tijd denk ik maar doe het maar gewoon.
                      Meer vlees komt er iig niet in want dan ben ik bang mijn voedingschema niet vol te kunnen houden. Enkel als ik niet af val hoef ik eingelijk alleen maar het brood eruit te gooien.

Hiermee beni k deze week iig begonnen qwa voeding die cardio doe ik al langer
                      Last edited by LittleMofo; 05-01-2010, 11:25.

Comment

Ik start as maandag met het zetten van HCG, 100 IU per dag, tot aan laatste inject.
                        Ik wil het zo natuurlijk mogelijk nabootsen.
                        Zien wat het mij brengt.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Ik start as maandag met het zetten van HCG, 100 IU per dag, tot aan laatste inject.
                          Ik wil het zo natuurlijk mogelijk nabootsen.
                          Zien wat het mij brengt.
                          Om af te slanken ? Is het trouwens mogelijk tijdens een kuur mee te gebruiken

Comment

Je kan HCG op lage dosis mee zetten, maar weet niet of het helpt qua vet verbranding. HGH merk ik wel plaatselijke vet verbranding. Zet het in de buik en de buik wordt minder

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                              Om af te slanken ? Is het trouwens mogelijk tijdens een kuur mee te gebruiken
                              Nee, niet om af te slanken maar om m'n noten op maat te houden.
                              Het is beter om het tijdens de kuur te gebruiken en niet in de nakuur.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Nee, niet om af te slanken maar om m'n noten op maat te houden.
                                Het is beter om het tijdens de kuur te gebruiken en niet in de nakuur.
                                Ik had er iig wat over opgezocht en lijkt me legaal spul wat ook gebruikt word
                                voor vetverbranding.

De HCG afslankkuur
                                Wat is de HCG afslankkuur ?

HCG is de afkorting van Humane Chorion Gonadotropine, een lichaamseigen stof die bij mannen én vrouwen in het bloed kan worden gevonden. Bij de man heeft het onder ander een functie bij het indalen van de zaadbal op jeugdige leeftijd en bij de vrouw heeft een functie in de eerste fase van de zwangerschap.
                                Het HCG heeft een terugkoppelfunctie naar de hypothalamus, het regelcentrum in de hersenen, dat allerlei functies in het lichaam aanstuurt, zoals de bijnierfunctie, de schildklierfunctie, de stofwisseling, de eetlust en de vetverbranding.
                                Door toediening van zeer kleine hoeveelheden HCG wordt, door beïnvloeding van de hypothalamus, de vetverbranding geactiveerd en wordt het hongergevoel onderdrukt.
                                Men kan dus zonder problemen een laag calorisch dieet volgen.
                                Dagelijkse werkzaamheden kunt u gewoon voortzetten zonder gevoel van slapte of moeheid en zonder depressief te worden. In tegendeel: u zult zich juist fit en energiek voelen.
                                Gecombineerd met een vet- en praktisch zetmeelvrij 500 kilocalorieën dieet, leidt het tot onmiddellijk gewichtsverlies zonder dat u honger heeft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X