Voordelen en nadelen cut kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bilo View Post
    Hoewel het vaak beweerd wordt zijn anabolen niet van invloed op de vetmassa. Vet beschikt namelijk niet over receptoren voor anabolen. Het vetpercentage kan tijdens het gebruik van anabolen wel verminderen, doordat de vetvrije massa toeneemt. Een afname van de vetmassa (de concrete hoeveelheid vet in kilo’s) treedt daarbij echter niet op. Een goed verantwoorde manier om je vetmassa te reduceren, is door een goed in elkaar gezet vetreducerend dieet te volgen eventueel in combinatie met duurtraining (cardio).
    Niet mee eens. Je stofwisseling gaat flink omhoog. Je zult zelfs met een tekort aan voeding spiermassa aankomen. Betekend dus dat met een tekort aan voeding je vet reserves eraan moeten geloven omdat het lichaam niet/amper spiereiwit verbrand.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      Niet mee eens. Je stofwisseling gaat flink omhoog. Je zult zelfs met een tekort aan voeding spiermassa aankomen. Betekend dus dat met een tekort aan voeding je vet reserves eraan moeten geloven omdat het lichaam niet/amper spiereiwit verbrand.
      Dus bulken zou zowiso niet meer hoeven tijdens een massa kuur als je geen vet aan wil komen?

Comment

Ja en nee. Je kan massa aanzetten, makkelijker behouden, als je cut met AS gecombineerd met een eetschema wat lichtjes onder onderhoud zit. Maar wil je echt gaan voor mega spiermassa winst dan is het handig om dat te doen in combinatie met een bulk schema. En voor elke kilo spier dat je wint in de kuur moet je meer gaan eten om te kunnen blijven groeien. Daarom zit je tijdens een kuur vaker je voeding aan te passen naar meer kcal.

Comment

Thnx man. Leuk zulke info iig beetje discusseren is nooit vekeerd.
          En uitgeleerd ben ik denk ik niet zo snel in deze sport zelfs de profs niet.
          De volgende kuur (want die gaat tog komen) ga ik op die manier eten
          omdat ik dantoch droog ben als goed is.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            Hoewel het vaak beweerd wordt zijn anabolen niet van invloed op de vetmassa. Vet beschikt namelijk niet over receptoren voor anabolen. Het vetpercentage kan tijdens het gebruik van anabolen wel verminderen, doordat de vetvrije massa toeneemt. Een afname van de vetmassa (de concrete hoeveelheid vet in kilo’s) treedt daarbij echter niet op. Een goed verantwoorde manier om je vetmassa te reduceren, is door een goed in elkaar gezet vetreducerend dieet te volgen eventueel in combinatie met duurtraining (cardio).
            Ehm, nee. Het is zoiezo fijn dat je anabolen zegt, en niet a.a.s. gezien ik nu ook het middel rHGH in de mix mag gooien. En die verhoogt zoiezo de vetverbranding.
            Daarnaast is wel degelijk aangetoond dat bijvoorbeeld testosteron je stofwisseling verhoogt, en daarmee ga je dus (met een gelijk dieet) zeker meer vet verbranden.

Originally posted by LittleMofo View Post
            Mmmm ik wil zelf eingelijk niet te diep gaan qwa cutten. Zal rond de 2500 cals zijn op zijn laatst. EN ben nu bezig rond: Cals 2715 Eiwit 243 Carbs 288 Vet 61.
            En dan heb ik de megagrow, unleash v2 en aminozuren niet meegerekend rond de training. Want ik weet niet hoeveel het dan is in totaal
            Wat een laffe bende kerel. Je bent nu al tijden bezig met je vetpercentage naar beneden krijgen, en het gaat niet/te traag. Luister nou een keer, en sloof je nou eens acht weken echt uit. Daarna kun je weer lekker halfslachtig aan de gang, maar doe even acht weken wat ik zeg, en dan zie je tenminste resultaat van je dieet.

Daarnaast: HCG dieet is gelul. Aantal studies naar gedaan, en van de (uit mijn hoofd acht) is er eentje die een positief resultaat zag. De rest nam geen verschil waar, of zelfs een negatief effect.
            Daarnaast is het HCG dieet, diëten op 500kcal per dag. Nu ben ik echt niet lullig in diëten, maar structureel 500kcal per dag vind zelfs ik te weinig.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lol maf niet kijk dat dieet van nu dan. Daar ga ik toch goed op nu. Ik heb een agenda van 20 week gemaakt waar ik niet onderuit mag van mijzelf. Verder ga ik niet verder dan 500 cals onder mijn onderhoud. Heb je dat schema niet gezien ofzo ? Agenda van 20 week mede dank zijn mijn psychiater vanwege mijn add. Want ik mot regelmaat hebben vandaar een agenda opstellen.

Nogmaals voor 20 weken strak en zonder afwijken qwa junk zelfs niet uitgaan of 1 pilsje. Het is nu iedere 2 week kijken hoe ik hier op ga gen

Maaltijd 1
              50 gram whey +200cc magere melk
              300cc magere melk
              60gram brinta
              1 appel of 1 banaan
              2 visolie caps

30-45 min cardio 4-5 keer per week

Maaltijd 2
              2 snee volkoren brood
              2 gekookte eieren
              300 cc magere yoghert

Maaltijd 3
              2 snee volkorenbrood
              100 gram koolvis
              30 gram noten
              Onbeperkt groente

Maatijd 4
              Wat de pot schaft
              200 gram aadrappelen of pasta of 125 gram rijst
              1 eetlepel olijfolie of bij aarappelen magere jus
              1 kipfilet a 150 gram of rundergehakt als rundergehakt het geval is laat ik verdere vetten zitten bij deze maaltijd.
              onbeperkt groente

half 7 of 7 uur 90min krachttraining 4 keer per week

Maaltijd 5
              100 gram basmati rijst
              2 schijfjes anannas
              100 gram koolvis of 1 kipfilet of 1 blikje tonijn
              300cc magere yoghert

Maaltijd 6
              500 gram magere kwark 10.3 eiwit per 100 gram

Totaal zonder shake's en omega 3 (unleash v2, ECA stack en megagrow)
              Cals 2715 Eiwit 243 Carbs 288 Vet 59
              Last edited by LittleMofo; 05-01-2010, 15:49.

Comment

Jawel. Maar ik blijf erbij dat je waarschijnlijk niet gaat komen waar je wilt komen in jouw tijdsspanne als je aan jouw ideeën vastklampt gelijk een drenkeling aan wrakhout op de Grote Oceaan.

Neem nu dat 500 calorieën onder onderhoud als grens. Die is voor naturals, als je daar als natural (of je moet echt goed zijn) onder duikt, ga je veel spiermassa inleveren. Met a.a.s. kun je die grens véél verder naar beneden schuiven. Zonder problemen. Je bereikt meer, met minder, in een kortere tijd.
                Ik heb het idee dat jij die grens van 500 wil vasthouden omdat je je er prettig bij voelt. Zal allemaal wel, maar gezien je al enige tijd sukkelt met je resultaten op eigen schema's, zou ik je aanraden eens te luisteren.

Voel je vooral vrij mijn advies te negeren, ik zal er geen nacht minder om slapen. Sterker, ik wens je zelfs succes. Maar ik denk dat het resultaat je tegen gaat vallen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ojah iedere 2 week worden er metingen gehouden om te kijken of mijn voeding moet worden aangepast

Met le laffe opmerking

Ik heb gecut op 1500-2000 cals dat doe ik dus nooit weer want daar werd ik nog vetter van. En dan er nog bij verloor ik ook nog eens spiermassa.

Met het schema van nu verlies ik vet en gain ik zelfs kracht ik hoef niet binnen 8 week op 10% te zitten iig. Onnodig en niet te doen voor mij want zo streng kan ik geen schema volgen.

Ik durft te wedden dat menigde bb min schema aan al staan.
                  Last edited by LittleMofo; 05-01-2010, 15:56.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Jawel. Maar ik blijf erbij dat je waarschijnlijk niet gaat komen waar je wilt komen in jouw tijdsspanne als je aan jouw ideeën vastklampt gelijk een drenkeling aan wrakhout op de Grote Oceaan.

Neem nu dat 500 calorieën onder onderhoud als grens. Die is voor naturals, als je daar als natural (of je moet echt goed zijn) onder duikt, ga je veel spiermassa inleveren. Met a.a.s. kun je die grens véél verder naar beneden schuiven. Zonder problemen. Je bereikt meer, met minder, in een kortere tijd.
                    Ik heb het idee dat jij die grens van 500 wil vasthouden omdat je je er prettig bij voelt. Zal allemaal wel, maar gezien je al enige tijd sukkelt met je resultaten op eigen schema's, zou ik je aanraden eens te luisteren.

Voel je vooral vrij mijn advies te negeren, ik zal er geen nacht minder om slapen. Sterker, ik wens je zelfs succes. Maar ik denk dat het resultaat je tegen gaat vallen.
                    Ik sukkelde idd altijd maar ik weet ook waarom en dat weten jullie niet.
                    Ik junkte er veel bij en dronk bijna iedere dag bier. At en leefde onregelmatig.
                    Meeste weken maar 2 keer trainen+ veel stress

Nu is dat niet meer het geval allemaal en daarom zech ik ook ik ga nu vooruit ook op br. Maar de rukkers weten niet wat ik fout deed. Nu train ik 8 keer in een week in totaal dus im mag niet te laag gaan in cals.

Mijn hele levenstijl is gewoon totaal omgedraait, puur voor de training, nog niet zo lang, vandaar dat mensen denken da ik niets anders doe dan dat ik zelf wil.
                    En nu ga ik daarom voor uit vanwege mijn eingen verbteringen en dan is het nog niet goed. Terwel het allemaal met mischien 90% verbeterd is
                    Last edited by LittleMofo; 05-01-2010, 16:03.

Comment

Succes dan maar.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Dus ik hoef me niet strikt aan me eetschema te houden van 3600kcal en af en toe 2900-3000kcal tijdens de cut met AS kan ook gewoon?

Comment

Zonder twijfel.

sigpic

Comment

Gen ik weet waarom je zo denkt en geef jou groot gelijk maar kijk wat er met mij is gebeurd waarom ik denk dat het nu wel goed zal gaan. Ff van een ander forum een stukje over mij zelf en mischien denk jij er dan ook wel wat anders over. Maar geen probleem verder zeker niet.

Beste BR leden en mods. Ik weet dat ik een stijfkop ben maar ik moet eingelijk zeggen waarom. Ik heb tot een maand trug niet geleeft zoals iedere bb leeft. Dat wil zeggen veel feesten en zuipen, in het weekend nooit eten of alleen maar junk,geen regelmaat en te weining aan sport gedaan. Tot een maand geleden ongeveer ben ik begonnen met een voeding schema en
                            een goed trainingschema waar ik mij nu echt een keer aan wil houden en dat doe ik ook. Volgens mijn psychiater heb ik ADD en ben ik daarom regelmaat nodig en dat wil zeggen doelen voor jezelf opstellen in een vorm van een soort agenda om regelmaat te krijgen. Ik ben daar nu dus al een poosje mee bezig, en het werkt geloof ik ook nog eens goed. Ik hou mij aan mijn voeding en hou mij aan mijn training en ga weekends door met mijn voeding en trainig. Al dat foute gedoe zal niet meer gebeuren, dat mag namelijk niet meer van mij want ik wil mijn doelen gaan halen die ik heb opgesteld.

Het gaat al volgt. Ik maak voor 20 week, wat betreft mijn sport bb,
                            een agenda. Ik ga dan 20 weken zo leven zo trainen en zo eten, en daar mag ik van mij zelf niet van af wijken. Enkel met mijn verjaardag binnenkort, of heel enkel een keer, maar dan mag het niet te worden.
                            Hooguit een keer 2 pilsje op een zaterdag om de 2 weken als voorbeeld of een boordje hamberger watever.
                            Ik ben nu al een poosje zo bezig en ik merk iig al een verschil in mijn kracht en BF. Omdat ik dit verschil merk vind ik het zelfs leuk worden en plezierig en vind ik dit erg makkelijk vol te houden op deze manier.

Die 20 weken zijn in gegaan en de eerste maand was rond de feestdagen om te testen.
                            Normaal gespoken een moeilijke tijd om zoiets vast te stellen en te bewerkstellen. Maar ik ben er door heen gekomen zonder al te veel rommel en lekker door getraind. Ik heb mij niet helemaal aan mij schema gehouden maar wel aan mijn levenstijl die verbeterd is op de manier van die 20 weken schema. Toen ik daar door heen was dacht ik dit kan niet meer stuk gaan want ik kan het gewoon. In mijn ongeving heb ik daarom ook positieve reacties gekregen maar ik hou daar niet van, want kan niet goed tegen positieve reacties. Op een of andere manier gun ik mij zelf dat niet, mischien door verlegenheid of wat dan ook? Word ook nog aan gewerkt.

Verder nog over die 20 weken plan, iedere 2 weken moet ik mijn vorderingen bij houden, als het goed gaat naar verwachting word er niets aan veranderd. Is het niet goed word er aangepast qwa voeding en ga ik verder naar de volgende 2 weken om dan weer te kijken of het goed gaat. Dit gaat zo lang door tot het goed gaat en heb er plezier in zelfs.
                            Ik heb al eerder eens gezegd dat het goed gaat nu met mijn dieet en training, en dat is ook echt zo dankzij deze veranderingen in mijn levenstijl van slecht eten en leven naar gezond eten en leven zonder trugval.
                            Eingelij had ik dit allemaal eerder moeten vertellen zodat mensen weten wat, hoe en waroom ik wel goed ga de laatste tijd. En dat heb ik dus nog niet gedaan. Dus bij deze.

MVG Luppie

Comment

misschien dat je nu dan ook stopt met smoesjes dat je niet qua kracht kunt groeien met bankdrukken :P

Comment

Maar qwa kracht kun je wel groeien. Maa rje hebt gelijk dat er wel kracht nodig is voor groei.
                                Ik geloof zelf dat allevormen van vooruigang de groei prikkelen. Zoal een setje of reps meer.
                                Maar natuurlijk ook mer gewichten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X