Discussie winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Winstrol is geen vetverbrander 100% ik ben er iig uit, en zijn namelijk geen bewijzen van dat het wel zo is, het staat er verder ook niet bekent op, knul ik weet niet hou jij bij die artielelen komen altijd maar 9 van de 10 artiekelen zijn fout. Ik begon echt ff aan mezelf te twijvelen maar ik ga de fout in door mensen van dit forum, dat is levengevaarlijk zo als het gaat over deze middelen.
    Ik vertrouw het iig niet meer hiero als het over aas gaat.
    Last edited by LittleMofo; 02-02-2010, 13:52.

Comment

Volgens mij zijn we knulletje kwijt en dat terwijl hij van onschatbare waarde is.
      Ik ben het wel met hem eens. Alles in topics staat "altijd" verkeerd.
      Ik vind het ook allemaal erg vermoeiend en ben ook benieuwd waar het allemaal heengaat.
      Op deze manier is het super verwarrend.

Knulletje kom aub teruuuuuug!

Comment

Dat krijg je als je dingen gaat roepen die niet kloppen, hij heeft het wel vaak goed maar lang niet alles iig. Je kunt beter van dingen nagaan die getest zijn door gemicussen en professors. Ditd ortdingen zijn dan ok altijd uitgebreid getest met bloedonderzoeken, urine enzv en op meer dan 1 persoon en meerdere keren dan 1 keer testen. Ik ben geen onrust stoker maar het is gevaarlijk dingen te roepen waar je niet zeker van bent en die helemaal niet kloppen iig. Hij bedoeld het goed,maa rik weet dat sommige dingen niet kunne kloppen want 9 v/d 10 andere artiekelen bewijzen het tegenovergestelde

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
          Mmm sory maar test werkt al vanaf dag een hier ben ik van overtuigt om dat het gewoon zo is, de stofkomtal vrij vanaf dag een en doet dan ok gelijk zijn werk alleen merk je het pas later op, veel dnek dat het dan ook pas begint te werken vanaf week 5 maar dat lijkt zo omdat je dan pas gains krijgt,

Wnstrol doet hetzelfde werk ook vanaf dag 1 alleen merk je pas krachtoename vanaf dag 4 temiste dat merk ik,en vanaf dan lijk ik ook altijd veel voller door bollere schouders enzo en dikkete rug en traps, borst, dit bollere komt door dat het vol looptmet vocht,vandaar dat ik ook altijd gelijk krachtgains maak vanaf dag 4 a 5 je zalstaks ziendat na week 7 ik bijna geen gains mee rmaak. Dit weet ik zeker omdat ik dit ook had mij mijn eerste test winny kuur.

Ik heb ook 1 keer 6 week winstrol only gehad, ik werd toen harder en meer gevormd enzo maar heb toen over 6 weekjes maar 2 kg gepakt tijdens een clean bulk.

Ik krijg een beejte het idee dat hier de mensen gewoon elkaar napraten en niet op ervaring af gaan en dingen maar zeggen die ze lezen. Sorry maar dit idee krijg ik een beetje, gen weet ook dat stest e vanaf dag 1 al werkzaam is, alleen het echte werk komt pas veel later. En ik ga zowiso sltijd goed op aas vanaf dag 1
          Test e geeft werkzame stof af vanaf dag een, tot zover ben ik het met je eens. De verwarring hier gaat er echter om vanaf wanneer het werkt. Je kunt stellen dat het werkt vanaf het moment dat het je bloedbaan raakt, en dan heb je gelijk.
          De gangbare definitie is echter dat het werkt vanop het punt dat je het merkt. En feitelijk is dat ook een betere definitie, want pas vanop dat punt (eigenlijk iets ervoor al) zit je op suprafysiologische dosis, en pas vanaf dat punt heb je voordeel van het zetten van test.

Alsjullie geloven dat test e niet vanaf dag 1 werkt of begint te werken in he tlichaam mogen jullie ech nog wel eens deonderzoeken goed nagaan imho
          Winstrol is geen vetverbrander 100% ik ben er iig uit, en zijn namelijk geen bewijzen van dat het wel zo is, het staat er verder ook niet bekent op, knul ik weet niet hou jij bij die artielelen komen altijd maar 9 van de 10 artiekelen zijn fout. Ik begon echt ff aan mezelf te twijvelen maar ik ga de fout in door mensen van dit forum, dat is levengevaarlijk zo als het gaat over deze middelen.
          Ik vertrouw het iig niet meer hiero als het over aas gaat.
          Hoewel ik twijfel aan Winstrols directe vetverbrandende capaciteiten (voor zover die anders zijn dan andere a.a.s.), is het onzin om te stellen dat negen van de tien artikelen fout zijn.
          Zou je graag zien beargumenteren waarom de betreffende wetenschappelijke artikelen fout zijn, zonder je te beroepen op brotelligence.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb de hele discussie nu niet gevolgt, dus reageer ik enkel op wat ik gelezen heb, winstrol is zeker geen vetverbrander, het ontrekt wel vocht en maakt je harder, misschien dat veel mensen dat zien als vetverlies, maar dat is het zeker niet.Daar je test intra musculair inbrengt is het van dag 1 beschikbaar, maar het werkt pas als je het merkt, bij de ene persoon zal dat langer duren dan bij de andere, maar er wordt aangenomen dat het ongeveer op 4-5 weken merkbaar is.Winstrol begin je te merken na een kleine week, niet van dag 1, bij vele mensen is het psygologisch , in het kopke werkt het al. En dat kopje is soms sterker dan de realiteit.
            Cutten en massa pakken in een kuur zonder hgh is volgens mij onmogelijk, het is niet zo zeer de as dat je neemt maar eerder u voedingsschema en cardio schema die zal bepalen dat je zal vet verliezen of niet. Op de meeste as , test,tren,deca ,dbol, ....... kan je makkelijk cutten, iedereen zegt wel een cut kuurtje of een bulk kuur maar het is de voeding die het doet. Oke op sommige zal je vocht vasthouden maar dat ken je evengoed in een cut kuur gebruiken, tenslotte is dat vocht na gebruik toch weg.
            Professoren en andere mensen in de medische sector kennen enkel sommige as die ze gebruiken voor mensen die bepaalde ziektes hebben te ondersteunen maar als het komt op gebruik voor spieropbouw kennen ze er niet veel van, ze hebben het nooit in hun studies gezien en zijn er op eigen initiatief niet verder op gaan studeren. Er zijn er een paar maar die hebben het dan gedaan omdat ze mss veel klanten hebben die het gebruiken.

Grtz
            stil growing

Comment

@littlemofo: Lees je teksten eens na voor je op reageren klikt, het is als eens tegen je gezegd!

Verder, waarom zou je geen massa kunnen pakken en cutten tegelijk? Ik heb hier al zo vaak gelezen dat jongens aan het eind van hun kuur een hoger gewicht en een lager vetpercentage hebben.
              Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Originally posted by peso View Post
                @littlemofo: Lees je teksten eens na voor je op reageren klikt, het is als eens tegen je gezegd!

Verder, waarom zou je geen massa kunnen pakken en cutten tegelijk? Ik heb hier al zo vaak gelezen dat jongens aan het eind van hun kuur een hoger gewicht en een lager vetpercentage hebben.
                Awel dat bedoelen ze nu met : je kan met primobolan cutten en bulken.
                100 % mee eens peso

Comment

Als je van 90 naar 100kg gaat en bij 90kg sta je op 15% heb je 13,5kg vet.
                  en Bij 100kg bijv op 14 heb je 14kg vet.
                  Vandaar
                  Groeten

Comment

Klopt is ook onzin, ik pak nu massa en verlies vet, zo moet je cutten en niet anders tijdens een kuur of moet of moet zo doe ik het zelf liever, het is zonde dat je niet van 2 walletjes gaat nemen voor dat geld, want anders kun je net zo goed gaan cutten zonder een kuur.
                    Maar goed zit nu 500 cals onder onderhoud al een tijdje en gain nog vvm 0,5-1 kg per week schat ik

Comment

Maar kun je alleen maar VVM gainen in de cut met AS?

Comment

Zeggen ze wel maar een beginner kan ook nog wel massa gainen denk ik in de cut

Comment

Ben benieuwd naar het einde van je cut Luppo
                          Groeten

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                            Maar kun je alleen maar VVM gainen in de cut met AS?
                            Als je ver boven je behoefte gaat eten dan word je natuurlijk ook vetter. Zelfs in een kuur. Dan praten we natuurlijk wel over minimaal 1000+ ofzo.

Zeggen ze wel maar een beginner kan ook nog wel massa gainen denk ik in de cut
                            Dit snap ik niet helemaal. Wat is het verschil tussen vvm en massa mofo?
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dat krijg je als je dingen gaat roepen die niet kloppen, hij heeft het wel vaak goed maar lang niet alles iig. Je kunt beter van dingen nagaan die getest zijn door gemicussen en professors. Ditd ortdingen zijn dan ok altijd uitgebreid getest met bloedonderzoeken, urine enzv en op meer dan 1 persoon en meerdere keren dan 1 keer testen. Ik ben geen onrust stoker maar het is gevaarlijk dingen te roepen waar je niet zeker van bent en die helemaal niet kloppen iig. Hij bedoeld het goed,maa rik weet dat sommige dingen niet kunne kloppen want 9 v/d 10 andere artiekelen bewijzen het tegenovergestelde
                              Waar kun je de info vinden dan meeste onderzoeken die ik lees zijn op muizen etc.

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                                Als je ver boven je behoefte gaat eten dan word je natuurlijk ook vetter. Zelfs in een kuur. Dan praten we natuurlijk wel over minimaal 1000+ ofzo.

Dit snap ik niet helemaal. Wat is het verschil tussen vvm en massa mofo?
                                Spiermassa onder vet vetvrije massa

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X