uhu, want ik durf te wedden dat als je Test-e in je netvlies innjecteerd dat je dan blind wordt :P
Kuur Research 2
Collapse
X
-
Heb gekeken naar Deca ipv Bold. Maar Deca lijkt nog nuttelozer te zijn. Dus dan maar proberen of een hogere dosering en langere periode Bold beter resultaat geeft dan dat ik Deca ga proberen.
De Test-E verlaag ik toch iets qua dosering. Bold 1 week minder en Tren 1 week langer. HCG elke 5 ipv 7 dagen.
Pre-contest klinkt Cheque Drops interesanter dan Halotestin.
Cheque Drops Anabolic SteroidProfiles - Steroid . com
Week 1 t/m 48 - Testosteron Enenthate 500mg e7d
Week 1 t/m 5 - Anadrol 100mg ed als kickstart
Week 1 t/m 20 - Primobolon 400mg e7d
Week 21 t/m 36 - Boldeone 600mg e7d
Week 37 t/m 48 - Trenbelone Enenthate 400mg e7d
Week 2 t/m 48 - HCG 500IU e5d
Week 1 t/m 48 - HGH 4IU elke dag
Week 50 t/m 53 - Nolvadex 40mg eerste 2 weken, 20mg laatste 2 weken
Tenzij mensen nog opmerkingen hebben wil ik de kuur in die opzet gaan doen eind van het jaar.Last edited by Falstyr; 16-03-2010, 11:16.
Comment
-
Dat het weinig tot geen kracht levert en qua massa is het ook niet echt geweldig veel meer dan een Boldeone. Dus zie het nut niet om dan ipv bold naar een deca te gaan. Dan verhoog ik liever de tijdsduur en dosering van Bold en kijk wat dat gaat leveren. Als het weer een teleurstelling is dan maar op zoek naar een andere bijstof in de toekomst.
Comment
-
easy..
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWat zijn je verwachtingen eigenlijk van deze toekomstige kuur? En dan bedoel ik te zeggen: van welk (minimaal) resultaat zul je niet teleurgesteld zijn. Want dat ben jij namelijk vaak. No offence.
Originally posted by Falstyr View PostDoel is om gedurende die kuur meer dan 300kg te squaten en deadliften. 200+ kg te benchen, 150ish kilo log/overhead press.Last edited by Falstyr; 16-03-2010, 12:10.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDat het weinig tot geen kracht levert en qua massa is het ook niet echt geweldig veel meer dan een Boldeone. Dus zie het nut niet om dan ipv bold naar een deca te gaan. Dan verhoog ik liever de tijdsduur en dosering van Bold en kijk wat dat gaat leveren. Als het weer een teleurstelling is dan maar op zoek naar een andere bijstof in de toekomst.Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postqua massa ook niet geweldig veel meer dan bold:/ bron? deca > bold met massa sowieso
Duchaine later rescinded his original statement on Equipoise and said that it was disappointing as a mass builder when compared with deca, but a far better drug than for both strength gains and vascularity.
ok jij je zin. Maar ik trian niet voor massa. En aangezien deca slechter voor kracht is dan boldeone is...en ik voor kracht train en niet voor massa...ga ik voor boldeone.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment