Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb gekeken naar Deca ipv Bold. Maar Deca lijkt nog nuttelozer te zijn. Dus dan maar proberen of een hogere dosering en langere periode Bold beter resultaat geeft dan dat ik Deca ga proberen.
De Test-E verlaag ik toch iets qua dosering. Bold 1 week minder en Tren 1 week langer. HCG elke 5 ipv 7 dagen.
Tenzij mensen nog opmerkingen hebben wil ik de kuur in die opzet gaan doen eind van het jaar.
Ik vind de kuuropbouw goed, eerst milde produkten primo en boldenone en dan pas de tren, dat zit goed . Waarom geen oxy erbij, voor iemand die kracht belangrijk vindt toch een must plus het werkt synergistisch heel goed met hgh, t is maar een suggestie
ja, de anadrol zit er al in.
geen masteronnetje of winny opt leste?
tis wel mega kuur.
wel voor en nafotos he. (en dan aant einde pas allebei plaatsen)
gaat helemaal goed komen!!!!!!!!!
In de eerste opzet had ik Masteron op het einde van de kuur. Had dit gedaan omdat het niet al te veel verschilt met Primo waar ik goed op ga. Maar Snuff bleef hameren op Tren en na het verder bekijken maar besloten die stof te doen op het einde ipv Masteron. Winny wil ik niet. Heb de D-bol al eens gehad en was er tevreden mee. Nu kijken hoe Anadrol gaat zijn. En dan beslissen we welk van de 2 er voortaan in blijft
winny en tren gaan zeer goed samen. vraag me niet waarom, dat weet ik niet meer precies. heeft ook te maken met het tegengaan van .... gyno van de tren.
winny en tren gaan zeer goed samen. vraag me niet waarom, dat weet ik niet meer precies. heeft ook te maken met het tegengaan van .... gyno van de tren.
Hmm...is misschien idee om Winny er in te gooien dan. Zal er weer eens naar kijken. Maar op zich heb ik zo weer lading nieuwe stoffen en denk niet dat ik Winny er bij ga doen. Als Anadrol aanslaat heb ik op zich dat en D-boll al als 2 goede kickstarters en dan is Winny niet meer nodig. Weet niet hoe ik me er bij voel om later in een kuur nog orals er bij te nemen en dan op 3 stoffen tegelijk te zitten.
fallus, ik heb net vernomen dat je aan een Strongman-wedstrijd meedoet een paar km van mijn deur(Lokeren), ik hoop dat je niet vergeten bent dat de kans op een pistest groot is?
Ik had graag komen zien maar ik zit dan niet in België.
een pis test...ik weiger dan gewoon. wat willen ze doen dan behalve automatisch aan nemen dat ik gekuurd heb in het verleden. Want op dat moment kuur ik niet.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment