Welke naald?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke naald?

Als je Boldenone of Deca wilt gaan injecteren in je kont, welke naald heb je dan nodig? 0,6/25 lijkt wat te kort; 0,7/40 komt op mij over als best wel lang. Dan is er nog 0,6/30. Is drie centimeter lang genoeg? Graag hoor ik wat feedback van ervaren spuiters! Thanx!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

die kan je gebruiken ja. heb ik ook wel es.
    maar x40 is niet te lang. al neem je x 100. dan moet je hem er minder ver in ploppen.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

OP olie gebaaseerde anabolen wordt voor opzuigen 1.2x40 gebruikt en te zetten 0.8x38of40.
      Heb je flesjes altijd de rubberentop reiningen in verband met bacterien en waar je injecteert ook even reinigen of na het douchen even ontsmetten.
      Ampullen een beetje warm wrijven in je handen veraangenaamt het inspuiten.
      Spuitje je zelf in dan niet in je kontje maar in je bovenbeen buitenkant of een plek waar je makkelijk bij kunt en overzicht hebt.
      Prikje verkeerd niet met de zelfde naald weer, opnieuw even een nieuwe erop zetten ook weer inverband met bacterien en nooit met je tengels aan de naald zitten als de beschermhoes eraf is en ook niet de mond van de spuit aanraken als de naald eraf is.
      En trillen doe je alleen de eerste keer daarna begin je het lekker te vinden whaha.

Comment

Ik gebruik voor alles 0,8×40 en ik heb nergenst last van.
        Zet hem altijd zelf in m'n been

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik gebruik zelf ook altijd 0,8X40 voor intramusculaire injecties, alleen het opzuigen van deca wil wel eens moelijk gaan, maar di is te verhelpen door de ampul even onder de warme kraan te houden.
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X