zo nep als wat ja. ghehe
pijn na het prikken
Collapse
X
-
prikken
of je het nou verwarmd of niet verwarmd dat maakt niets uit, elke keer als je prikt zul je nooit dezelfde plek raken en al helemaal niet als je zelf prikt, ene keer druk je hem dieper en andere keer zoals ook al gezegd heb je bv andere soort olie erin daarbij komt ook nog eens dat als je hem snel leegdrukt je er meer last van kan hebben, gewoon bij elke ml die je spuit even stoppen en dan weer rustig door prikken zal een heleboel kunnen helpen...
het is ieder geval zoals gezegd niets om je zorgen over te maken...
wat ik me afvraag is die ene keer dat je er zo'n last van hebt gehad bloedde je toen meer dan de andere keren toen je hem eruit trok?
Comment
-
wat ik me afvraag is die ene keer dat je er zo'n last van hebt gehad bloedde je toen meer dan de andere keren toen je hem eruit trok?[/quote]
Wat mezelf betreft heb ik een keer gehad dat het redelijk veel bloedde ( met aspireren geen bloed gezien ) , normaal heb ik geen bloed als ik de naald eruit haal.
Kan het niet zijn dat als je bloed je door een adertje heen gestoken hebt ?
Kan wel es voorkomen denk ik maar kan geen kwaad volgens mij.
Comment
-
ik prik altijd op kamer temp alles ligt gewoon in een donkere kast
hoe krijgen jullie het dan koud als ik vragen mag je legt je test tog niet in de koelkast lijkt me
mits er wat achter zit dat het beter is ofzo ik heb maar Ă©Ă©n keer een bult gevoeld
en dat was op kamer temp denk dat dat toen met viezigheid te maken had niet goed mijn bil ontsmet
voor de rest eigenlijk nooit ergens last van als ik prik, enkel is een druppeltje bloed en stijfe bil de volgende dag lkr tog hahaPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by skitzo6 View Postprik altijd koud boeie klein beetje stijven bil
als het meer niet is stelletje poesiesThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment