Kuur dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

groeihormon ga ik in maart halen als ik dat gewoon kan kopen ik hoop het  

Comment

Jongens, zijn we klaar met prijzen en aanbiedingen?
      op dit board is gekozen dat er totaal geen prijzen worden genoemd, of dat er iets wordt aangeboden. voor dringende zaken verwijs ik jullie naar de met wachtwoord beveiligde sectie.
      bij voorbaat mijn dank
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (bruce @ Feb. 25 2004,17:13)]Jongens, zijn we klaar met prijzen en aanbiedingen?
        op dit board is gekozen dat er totaal geen prijzen worden genoemd, of dat er iets wordt aangeboden. voor dringende zaken verwijs ik jullie naar de met wachtwoord beveiligde sectie.
        bij voorbaat mijn dank
        sorry,bruce!

wist echt niet dat we het niet over prijzen mochten hebben hier,als ik dat geweten had,had ik er nix over gezegd!

hoe kom ik in beveiligde sectie dan???  

zitten daar ook wel eens mensen dan?

nogmaals;ik zal nix meer over prijzen zeggen!

greetz

Comment

no problemo.
          dr wordt weinig gemeld daarzo hoor. tenminste, momenteel. zou missch. wel leuk zijn als daar ook wat meer gebeurde, maar ja, selekte toegang.

voor sommige via pm te verkrijgen.

Comment

bruce hoe kom je daar als ik dat vragen mag

Comment

Gewoon 6 weken op 40 mg ed, nakuren met nolvadex. Suc6. Niet op en afbouwen.

Grtz

Comment

Groeihormoon moet ook in niet opgeloste toestand gekoeld bewaard worden. Koop je spul dat niet gekoeld is, ben je bezeikt.

Comment

Beginnen met 5mg heeft geen zin...meteen in 1 week opbouwen naar de max. dosis (25 - 50 mg) en daar na de 1e week nog 5 wkn op blijven zitten. In totaal dus max. 6 wkn kuren...niet afbouwen.

Met 5 mg/dag onderdruk je je eigen test. productie alleen maar, het is te weinig om een goed effect te hebben.

Week 1:
                  dag 1: 20mg
                  dag2: 25mg
                  dag3: 30mg
                  dag4:35 mg
                  dag5:40mg
                  dag6:45mg
                  dag7:50mg

zo zag mijn dbol-only kuur eruit
                  -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

Dus het opbouwen om je lichaam er aan te laten wennen is onzin!
                    Ben vandaag begonnen en zou dus om 12 uur de rest in kunnen nemen!?

Nakuren met Nolvadex?
                    Mag ik vragen waarom?

Comment

omdat dboll aromatiseert als een MoFo! Moet zeggen dat je wel erg weinig research hebt gedaan, maar oke...
                      Je moet met dboll echt wel nakuren, nolva is idd een goed idee.

ps leviathan jij kuurt toch ook na neem ik aan? Als ik me niet vergis ken ik jou van een ander forum maar onder een andere naam.

Comment

de klemtoon lag meer op waarom NOLVADEX ipv waarom nakuren.
                        maar toch bedankt voor de info.

Comment

bij gebruik van 5mg per dag, zal je eerder achteruit gaan en ziek worden weet ik het allemaal. wel je eigen prod. platgooien, maar verder te weinig gebruiken om 'van te leven'. doe maar wat leviathan zegt, maar dan 35 tot 40 max. per dag.

Comment

Week 1:
                            dag1: 10mg
                            dag2: 15mg
                            dag3: 20mg
                            dag4: 25mg
                            dag5: 30mg
                            dag6: 35mg
                            dag7: 40mg

dit hou ik dan vol tot aan week 6 en nakuren met nolvadex

Iedereen mee eens?

Comment

Persoonlijk vind ik 30 mg. meer dan zat, als je nog nooit met Dianabol gekuurd hebt. Maar da's mijn mening.
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Even een update!
                                Ik ben dus vrijdag de 27 begonnen.
                                moet zeggen dat ik met kracht wel toegenomen ben maar helaas mijn bf ook. ben van 17% naar 20% gegaan

Ik snap nog niet goed wat ik verkeerd doe. aan mijn dieet kan het ook niet echt liggen.
                                Of gebeurt het vaker met dianabol dat men vetter word? Ik had wel gelezen dat men meer vocht vast houd maar zoveel???
                                nou ja ik heb nog een aantal weken te gaan dus ik zie vanzelf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X