De grootste angst is dus een vet zak te worden ipv. een gespierde vent!
Kuur dianabol
Collapse
X
-
als je genoeg sport en beweegt hoef je daar niet zo bang voor te worden. Genoeg voeding is zeer belangrijk voor groei.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
en als je jezelf te vet vind na een kuur dan doe je daarna (na je nakuur+ rust) een kuurtje 6 weken winstrol ed en clen 2 weken op/af. dan ben je dat vet zo kwijt en hou je je spiermassa.
wat ik dus zeggen wil, niet inzitten over wat vet tijdens een kuur, het is ook vaak vocht en geen vet. let maar eens op na je kuur dan is dat 'vette' zo weg.
Comment
-
Het is voor mij het moeilijkste gedeelte van kuren, het trainen het injecteren, het niet drinken, en het veel slapen is makkelijk, maar genoeg eten kost echt ongeloofelijk veel moeite..
Desnoods na elke maaltijd een weight gain shake naar binnen werken ofzo, maar zorg dat je die calorieen binnen krijgt..
Als je nou aan het eind van de kuur niet genoeg gegroeid bent, en je twijfelt of je genoeg gegeten hebt, durf dan niet een volgende kuur met meer as te doen, want je houd jezelf voor de gek dan.. Waarom risico's lopen met je gezondheid en er dan niet volledig gebruik van maken... sonde sonde sonde..
kortom... "ETEN GODVERDOMME!!"
Dat ga ik nu ook doen
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Stomper @ Mrt. 10 2004,19:55)]Het is voor mij het moeilijkste gedeelte van kuren, het trainen het injecteren, het niet drinken, en het veel slapen is makkelijk, maar genoeg eten kost echt ongeloofelijk veel moeite..
Desnoods na elke maaltijd een weight gain shake naar binnen werken ofzo, maar zorg dat je die calorieen binnen krijgt..
Als je nou aan het eind van de kuur niet genoeg gegroeid bent, en je twijfelt of je genoeg gegeten hebt, durf dan niet een volgende kuur met meer as te doen, want je houd jezelf voor de gek dan.. Waarom risico's lopen met je gezondheid en er dan niet volledig gebruik van maken... sonde sonde sonde..
kortom... "ETEN GODVERDOMME!!"
Dat ga ik nu ook doenBack in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Adonis @ Mrt. 09 2004,16:05)]snipke had volgens mij ook niet meer eetlust door zn kuur (heb ik het goed??) VOor iedereen werkt het anders, de ene blijft vreten en de ander veranderd het niet veel.
Als je niet meer kan eten , maar je moet echt je best doen en niet denken van ik kan niet meer, het zit in het kopje. Dan moet je niet verder eten en andere oplossingen zoeken, weight gainers en dergelijke. Je volproppen tot dat je niet meer kan en blijven eten is niet echt gezond en moet je niet doen, ik kan u anders de verhalen vertellen wat ik heb voorgehad en dat wens ik niemand toe.
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 11 2004,02:10)]vertel eens wat er toen gebeurde dan,snipke?
ben erg benieuwd!
greetz
Dit was het in grote lijnen, hoe ze een darm en maagonderzoek doen in het ziekenhuis ga ik u besparen want dat is niet lekker.
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Mrt. 09 2004,16:36)]en als je jezelf te vet vind na een kuur dan doe je daarna (na je nakuur+ rust) een kuurtje 6 weken winstrol ed en clen 2 weken op/af. dan ben je dat vet zo kwijt en hou je je spiermassa.
wat ik dus zeggen wil, niet inzitten over wat vet tijdens een kuur, het is ook vaak vocht en geen vet. let maar eens op na je kuur dan is dat 'vette' zo weg.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (real1972 @ Mrt. 11 2004,15:58)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Mrt. 09 2004,16:36)]en als je jezelf te vet vind na een kuur dan doe je daarna (na je nakuur+ rust) een kuurtje 6 weken winstrol ed en clen 2 weken op/af. dan ben je dat vet zo kwijt en hou je je spiermassa.
time on = time off
dus 12 weken kuren is 12 weken rust.
Comment
-
Tenminste nog 1 iemand met me eens. als ik dit op de sportschool zeg dan kijken ze me aan of ik gek ben.
Volgens hun is ongeachte welke kuur dan ook 6 weken meer dan zat.
maar ja merk wel meer fouten van hun. zijn echte experts op as blijkt wel uit diverse verhalen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Mrt. 11 2004,10:47)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 11 2004,02:10)]vertel eens wat er toen gebeurde dan,snipke?
ben erg benieuwd!
greetz
Dit was het in grote lijnen, hoe ze een darm en maagonderzoek doen in het ziekenhuis ga ik u besparen want dat is niet lekker.
grtz
klote dat je dat allemaal heb moeten doorstaan maar ben blij dat je er nu geen last meer van hebt.
10.000 kalorieen is ook echt megaveel en dat kan je nooit van je leven 'schoon' naar binnen krijgen dus het is niet eens zo gek dat je lichaam gaat protesteren.
thanks voor de info.
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (real1972 @ Mrt. 11 2004,17:01)]Tenminste nog 1 iemand met me eens. als ik dit op de sportschool zeg dan kijken ze me aan of ik gek ben.
Volgens hun is ongeachte welke kuur dan ook 6 weken meer dan zat.
maar ja merk wel meer fouten van hun. zijn echte experts op as blijkt wel uit diverse verhalen.
ikzelf hou me ook niet echt aan die regel(ik ben eerlijk)en meestal als ik 3 maanden gekuurd heb,stop ik er een week of 7 a 8 mee en begin dan weer van voor af aan.
greetz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
11 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment