groeihormon ga ik in maart halen als ik dat gewoon kan kopen ik hoop het
Kuur dianabol
Collapse
X
-
Jongens, zijn we klaar met prijzen en aanbiedingen?
op dit board is gekozen dat er totaal geen prijzen worden genoemd, of dat er iets wordt aangeboden. voor dringende zaken verwijs ik jullie naar de met wachtwoord beveiligde sectie.
bij voorbaat mijn dankeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Feb. 25 2004,17:13)]Jongens, zijn we klaar met prijzen en aanbiedingen?
op dit board is gekozen dat er totaal geen prijzen worden genoemd, of dat er iets wordt aangeboden. voor dringende zaken verwijs ik jullie naar de met wachtwoord beveiligde sectie.
bij voorbaat mijn dank
wist echt niet dat we het niet over prijzen mochten hebben hier,als ik dat geweten had,had ik er nix over gezegd!
hoe kom ik in beveiligde sectie dan???
zitten daar ook wel eens mensen dan?
nogmaals;ik zal nix meer over prijzen zeggen!
greetz
Comment
-
Beginnen met 5mg heeft geen zin...meteen in 1 week opbouwen naar de max. dosis (25 - 50 mg) en daar na de 1e week nog 5 wkn op blijven zitten. In totaal dus max. 6 wkn kuren...niet afbouwen.
Met 5 mg/dag onderdruk je je eigen test. productie alleen maar, het is te weinig om een goed effect te hebben.
Week 1:
dag 1: 20mg
dag2: 25mg
dag3: 30mg
dag4:35 mg
dag5:40mg
dag6:45mg
dag7:50mg
zo zag mijn dbol-only kuur eruit-_>Sweat blood,bleed iron<_-
Comment
-
omdat dboll aromatiseert als een MoFo! Moet zeggen dat je wel erg weinig research hebt gedaan, maar oke...
Je moet met dboll echt wel nakuren, nolva is idd een goed idee.
ps leviathan jij kuurt toch ook na neem ik aan? Als ik me niet vergis ken ik jou van een ander forum maar onder een andere naam.
Comment
-
bij gebruik van 5mg per dag, zal je eerder achteruit gaan en ziek worden weet ik het allemaal. wel je eigen prod. platgooien, maar verder te weinig gebruiken om 'van te leven'. doe maar wat leviathan zegt, maar dan 35 tot 40 max. per dag.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Even een update!
Ik ben dus vrijdag de 27 begonnen.
moet zeggen dat ik met kracht wel toegenomen ben maar helaas mijn bf ook. ben van 17% naar 20% gegaan
Ik snap nog niet goed wat ik verkeerd doe. aan mijn dieet kan het ook niet echt liggen.
Of gebeurt het vaker met dianabol dat men vetter word? Ik had wel gelezen dat men meer vocht vast houd maar zoveel???
nou ja ik heb nog een aantal weken te gaan dus ik zie vanzelf
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
11 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment