Kuur dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur dianabol

Ok ik heb me hier en daar nog maar eens goed laten informeren voor zover als het kon. Ik heb afgezien van Anavar omdat het inderdaad moeilijk te krijgen is.
    Zoals hier ook enige omstanders zeiden Winstrol of Dianabol een betere keus.
    Nu heb ik een kuur Dianabol (napozim Metandienona uit romania) gekocht,
    1st wk 5mg
    2de wk 10mg
    3de wk 15mg
    4de wk 20mg
    5de wk 25mg
    6de wk 25mg
    7de wk 20mg
    8de wk 15mg

Het zijn wel tabs. Ben nog wat bang voor spuiten!
    Vragne of opmerkingen hoor ik graag. Ik hou jullie op de hoogte hoe ik vorder en ervaar.
    Ps. Ik begin donderdag met de eerste dag van de week.

Sorry verkeerde forum had beter in kuren kunnen plaatsen misschien dat iemand voor mij kan verplaatsen?

allen maar naposim dat is niet veel, verwacht niet te veel en het is zo ie zo te weinig dossis en het is zeker duur geweest

Comment

***** voor een kuur van 10 weken maar ik vind 8 wel genoeg

Comment

Jezus! LEES!!!!! eerst eens wat dianabol max 6 weken en die dosering is niks... week 1 van 20 naar 35 opbouwen om te kijken of het gaat (mischien is 25 genoeg) en dan dezelfde dosis 6 weken lang..
        je bent genaait!

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (red @ Feb. 25 2004,10:54)]Jezus! LEES!!!!! eerst eens wat dianabol max 6 weken en die dosering is niks... week 1 van 20 naar 35 opbouwen om te kijken of het gaat (mischien is 25 genoeg) en dan dezelfde dosis 6 weken lang..
          je bent genaait!
          Red
          ik bedoel 1 week neem ik 5mg per dag
          2 de week 10mg per dag enz.
          geen 6 weken lang !

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (omnadren @ Feb. 25 2004,11:34)]voor die paar pilletjes *** euro kijk eerst naar de produkt en dan de prijs voor *** moet je 500 voor krijgen dus je weet wel
            500 napo"s voor *** euro?
            dan haal jij het bij de fabriek zelf zeker??

gangbare prijs is overal zo'n beetje ** euro per 100 kan natuurlijk iets minder zijn als je goede dealer hebt maar ga je dan eerst maar eens afvragen of je wel echte hebt!!

napo's zijn op dit moment de meeste fake dbol die in omloop is en zou wel zeker van je zaak zijn alvorens ze te kopen!

real 1972;
            zoals red al zei had je eerst even moeten lezen hier want er zijn al zoveel onderwerpen geweest hoeje dbol moet gebruiken....

nog maar een x dan....
            dbol opbouwen is niet nodig;meteen beginnen met de hoeveelheid die je wil gaan nemen
            weet niet hoe zwaar je bent maar minimum is toch zeker wel 30mg per dag en dat maximaal 6 weken lang voor een tab only kuur.

lees nog effe verder en je zal zien dat er genoeg te vinden is op dit board over dbol!

greetz

Comment

Dank je ariekanarie,

Ik ga er maar van uit dat het echt is. Zeker weten doe ik het waarschijnlijk nooit.

Ik weeg 88 kg
              Dit is mijn eerste keer dus het advies was om op te bouwen vanwege bijwerkingen.

Ik zal verder zoeken naar artikelen hierover. Ik heb ze al gekocht dus gebruiken ga ik ze toch.

Comment

Dat zei ik
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

real1972
                  binnen een week zou je al moeten weten of ze echt zijn want dbol kickt na een paar dagen al in maar dat kan per persoon een beetje verschillen.
                  als je na 2 weken niks zou merken weet je dus dat het fake zou zijn dus daar kom je snel genoeg achter!

laten we er maar even vanuit gaan dat ze echt zijn want het heeft nu even geen nut om je daarover druk te maken.

je weegt 88kilo zeg je dus begin maar gelijk met 30mg zoals ik al zei want je bent niet echt een lichtgewicht.
                  kijk het even aan hoe je gaat en zou zelfs nog iets kunnen verhogen om maximaal resultaat te behalen.

dus niet opbouwen maar meteen beginnen met 30mg!

greetz

Comment

dat is ook zo ik wil en ik heb alles uit de apotheek ik wil niks anders ** euro voor 100 ik niet niet verkeerd bedoelt maar ** euro is echt veel vind je niet ik wel

Comment

je kunt beter rus methanabol merk pektop pakken is beter en goed koper

Comment

ik zou zelf voor dbol van generic supplements gaan omdat dat op het moment gewoon het beste merk is die NOG niet nagemaakt wordt.

ik betaal zelf ook geen ** euro voor 100 maar het is wel een gangbare prijs overal wat ik zo´n beetje gehoord heb.

en als je het uit een apotheek kan halen dan doe je het goed!

greetz

Comment

Ik ga het verloop wel posten hier.
                          Tnx voor de info

Comment

arie ik ben in november in rusland en in polen geweest met mijn vrouw ik kom zelf ook van die kant van polen ik koop die gewoon in apotheek ik heb omnadren methanabol twee dossen gekocht en dan heb ik die gewoon opgestuurd hier naar toe als je ziet wat je daar moet betalen dat is echt niks en echt uit de apotheek ik ga nu weer in maart dus ik moet kijken naar groeihormon wat die daar kosten wel echt

Comment

Groeihormoon moet toch gekoelt bewaart worden? of is dat alleen als het gemengt is? en anders mag je van mij ook wel een paar dozen meenemen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X