Ben je ook zwaarder geworden of is alleen je vet gestegen?? Als het alleen je vet is zou ik nog eens heel goed naar je voeding gaan kijken want dan moet daar wat aan veranderd worden.
Kuur dianabol
Collapse
X
-
ben wel zwaarder geworden van 90 naar 92
en vet percentage gemeten met een meet knijper
niet met zo'n weegschaal
voeding heb ik nog eens doorgenomen
kijk zelf maar
smorgens
shake met brinta
vitamine
10 uur
2 boterhammen apelstroop of kipfilet
12 uur
shake
2 boterhammen
3 uur
fruit appel mandarijn
5.30 uur
warm eten met kip
of pasta
7 uur trainen op de maandag woensdag vrijdag
na trainen shake
(ook op de tussenliggende dagen neem ik dit rond een uur of 8.30)
10 uur kwark
Comment
-
voor op een kuur eet je veeeeeeel te weinig, tussen 12 uur en 17:30 uur krijg je geen eiwitten of koolhydraten binnen, dit is na het ontbijt de tijd om je dood te eten. Mijn advies. vreet je vol (in ieder geval meer, veel meer dan dit)Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
ik kan me niet voorstellen dat je van dit voedingschema veel vetter bent geworden,real!
in mijn ogen eet je zelfs veel te weinig om maximale groei te bewerkstelligen want ik denk dat je rond de 2500 a 3000 kalorien zit met dit schema en dat is niet echt veel.
wat jack al zei;die weegschalen met bf meting erin zijn 9 van de 10x absoluut niet accuraat en zou er ook niet teveel bij stil staan want je wilt nu groeien dus droog trainen komt strax wel weer.
zou nu eerst het optimale proberen te bereiken van je kuur en je daarna pas zorgen maken over je bf%.
greetz
Comment
-
dit is zonde van je geld, je benut de mogelijkheden van je groei absoluut niet optimaal, je lichaam is nu een metselaar zonder stenen. Uit je voeding haal je de bouwstenen voor een toename van je spiermassa. Dit kost alleen maar handenvol geld en ik denk dat die twee kilo op twee weken puur vocht is, dus na de kuur is het weer bye bye zwaai zwaai naar die kilos.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
volgens mij heb je nog niet veel door. Van anabolen word je niet groot het is een hulpmiddel. NR1 is voeding, vind het jammer dat veel mensen die gebruiken voeding maar een beetje verwaarlozen. Maar neem maar van ons aan om te groeien en zeker op jouw gewicht moet je minstens op 4000kcal zitten. Ik zit nu zelf op 3440kcal en ben aan het cutten!! en jij zit volgens mij niet eens op 2500 en je wilt groeien? Post je voedingsschema eens in het forum dat daar hoort, krijg je denk ik meer reacties en tips om meer binnen te krijgen, omdat dat een probleem is voor je. Maar neem nou maar aan, wil je groeien, dan moet je (vr)eten
I live to end the game
Comment
-
Ik snap dat ik moet eten maar mij werd ook verteld dat wanneer je as gebruikt je ook veel meer honger krijgt. Ik heb dus echt geen honger absoluut niets.
Ik snap natuurlijk ook wel dat het geen groeihormonen zijn.
goed ik zal het daar eens posten ben benieuwd wat dan men zegt wat ik nog meer naar binnen moet gaan douwen!
Comment
-
met alle respect, maar als je kuurt heb je niet de keus of je honger hebt, je moet eten, ik heb ook heel vaak dat ik er tegenop zie, maar je moet toch doorzetten als je wilt groeien. Je bent een beetje passief als je gaat zitten wachten tot je honger krijgt.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...18 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-