De grootste angst is dus een vet zak te worden ipv. een gespierde vent!
Kuur dianabol
Collapse
X
-
als je genoeg sport en beweegt hoef je daar niet zo bang voor te worden. Genoeg voeding is zeer belangrijk voor groei.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
en als je jezelf te vet vind na een kuur dan doe je daarna (na je nakuur+ rust) een kuurtje 6 weken winstrol ed en clen 2 weken op/af. dan ben je dat vet zo kwijt en hou je je spiermassa.
wat ik dus zeggen wil, niet inzitten over wat vet tijdens een kuur, het is ook vaak vocht en geen vet. let maar eens op na je kuur dan is dat 'vette' zo weg.
Comment
-
Het is voor mij het moeilijkste gedeelte van kuren, het trainen het injecteren, het niet drinken, en het veel slapen is makkelijk, maar genoeg eten kost echt ongeloofelijk veel moeite..
Desnoods na elke maaltijd een weight gain shake naar binnen werken ofzo, maar zorg dat je die calorieen binnen krijgt..
Als je nou aan het eind van de kuur niet genoeg gegroeid bent, en je twijfelt of je genoeg gegeten hebt, durf dan niet een volgende kuur met meer as te doen, want je houd jezelf voor de gek dan.. Waarom risico's lopen met je gezondheid en er dan niet volledig gebruik van maken... sonde sonde sonde..
kortom... "ETEN GODVERDOMME!!"
Dat ga ik nu ook doen
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Stomper @ Mrt. 10 2004,19:55)]Het is voor mij het moeilijkste gedeelte van kuren, het trainen het injecteren, het niet drinken, en het veel slapen is makkelijk, maar genoeg eten kost echt ongeloofelijk veel moeite..
Desnoods na elke maaltijd een weight gain shake naar binnen werken ofzo, maar zorg dat je die calorieen binnen krijgt..
Als je nou aan het eind van de kuur niet genoeg gegroeid bent, en je twijfelt of je genoeg gegeten hebt, durf dan niet een volgende kuur met meer as te doen, want je houd jezelf voor de gek dan.. Waarom risico's lopen met je gezondheid en er dan niet volledig gebruik van maken... sonde sonde sonde..
kortom... "ETEN GODVERDOMME!!"
Dat ga ik nu ook doenBack in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Adonis @ Mrt. 09 2004,16:05)]snipke had volgens mij ook niet meer eetlust door zn kuur (heb ik het goed??) VOor iedereen werkt het anders, de ene blijft vreten en de ander veranderd het niet veel.
Als je niet meer kan eten , maar je moet echt je best doen en niet denken van ik kan niet meer, het zit in het kopje. Dan moet je niet verder eten en andere oplossingen zoeken, weight gainers en dergelijke. Je volproppen tot dat je niet meer kan en blijven eten is niet echt gezond en moet je niet doen, ik kan u anders de verhalen vertellen wat ik heb voorgehad en dat wens ik niemand toe.
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 11 2004,02:10)]vertel eens wat er toen gebeurde dan,snipke?
ben erg benieuwd!
greetz
Dit was het in grote lijnen, hoe ze een darm en maagonderzoek doen in het ziekenhuis ga ik u besparen want dat is niet lekker.
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Mrt. 09 2004,16:36)]en als je jezelf te vet vind na een kuur dan doe je daarna (na je nakuur+ rust) een kuurtje 6 weken winstrol ed en clen 2 weken op/af. dan ben je dat vet zo kwijt en hou je je spiermassa.
wat ik dus zeggen wil, niet inzitten over wat vet tijdens een kuur, het is ook vaak vocht en geen vet. let maar eens op na je kuur dan is dat 'vette' zo weg.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (real1972 @ Mrt. 11 2004,15:58)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Mrt. 09 2004,16:36)]en als je jezelf te vet vind na een kuur dan doe je daarna (na je nakuur+ rust) een kuurtje 6 weken winstrol ed en clen 2 weken op/af. dan ben je dat vet zo kwijt en hou je je spiermassa.
time on = time off
dus 12 weken kuren is 12 weken rust.
Comment
-
Tenminste nog 1 iemand met me eens. als ik dit op de sportschool zeg dan kijken ze me aan of ik gek ben.
Volgens hun is ongeachte welke kuur dan ook 6 weken meer dan zat.
maar ja merk wel meer fouten van hun. zijn echte experts op as blijkt wel uit diverse verhalen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Mrt. 11 2004,10:47)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 11 2004,02:10)]vertel eens wat er toen gebeurde dan,snipke?
ben erg benieuwd!
greetz
Dit was het in grote lijnen, hoe ze een darm en maagonderzoek doen in het ziekenhuis ga ik u besparen want dat is niet lekker.
grtz
klote dat je dat allemaal heb moeten doorstaan maar ben blij dat je er nu geen last meer van hebt.
10.000 kalorieen is ook echt megaveel en dat kan je nooit van je leven 'schoon' naar binnen krijgen dus het is niet eens zo gek dat je lichaam gaat protesteren.
thanks voor de info.
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (real1972 @ Mrt. 11 2004,17:01)]Tenminste nog 1 iemand met me eens. als ik dit op de sportschool zeg dan kijken ze me aan of ik gek ben.
Volgens hun is ongeachte welke kuur dan ook 6 weken meer dan zat.
maar ja merk wel meer fouten van hun. zijn echte experts op as blijkt wel uit diverse verhalen.
ikzelf hou me ook niet echt aan die regel(ik ben eerlijk)en meestal als ik 3 maanden gekuurd heb,stop ik er een week of 7 a 8 mee en begin dan weer van voor af aan.
greetz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...22 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-