Advies gevraagd omtrent een kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies gevraagd omtrent een kuurtje

Hallo, ik train nu al 5 jaar, en sta qua groeien al enige tijd stil.
    Ik wil even een boost, om door te groeien. Nu heb ik al van alles gelezen, maar ik weet niet waar ik iets kan krijgen dat betrouwbaar is. ik ben 1 m 78, en weeg 75 kilo..
    graag advies of tips van iemand.
    thanx..

die advis wat je zo graag nodig heb kunnen we hier niet uitwiselen is verboden wel tips geven over de kuur maar niet prijzen of waar je die kunt kopen

Comment

idd over prijzen wordt hier niet gesproken, we kunnen je wel advies geven hoe je een kuur best in elkaar steekt en waar je op moet letten, zou je je ook even kunnen voorstellen jasper in het daarvoor voorziene topic zodat iedereen ongeveer weet wie je bent dat babbeld gemakkelijker.

grtz
      stil growing

Comment

Als je 178 cm bent en 75 kg weegt, dan is er voor jou nog een lange natuurlijke weg te bewandelen, misschien moet je es je trainingsschema aanpassen en je voeding ook. Stel verder iets gerichtere vragen.
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

idd pas je voeding eerst aan .. geef anders wat je ong per dag naar binnen schuif.. is meestal wel wat aan te veranderen
          The oxynator

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X