Hoeveel massa heb je gewonnen bro?
niet goed herstelt na kuur?
Collapse
X
-
Originally posted by IMMORTAL View Postik heb me BF voor de kuur niet opgemeten maar zie wel dat me buik iets vetter is geworden.
Als jij maar 5 kilo bent aangekomen en je bent naar jou mening wat vetter geworden, dan ben jij alles weer kwijtgeraakt omdat het merendeel water was wat men altijd na een kuur verliest.
Ik denk dat jou training, voeding en/of rust niet echt in orde zijn geweest.
Of had je fake gear, die mogelijkheid bestaat ook. Moet wel zeggen dat er van GG geen namaak in omloop is.
Comment
-
detective
haha het is net zo private detective show.... naarmate je meer verteld komen de iets meer ervaren jongens erachter wat er nou echt aan de hand is
Ik denk ( net als snuf en ik al zeiden ) dat jou voeding,training en rust niet op orde zijn geweest en dat je daardoor niet de gewenste resultaten hebt gehaald.
Geen man overboord want dit keer ga je gewoon knallen en zul je zien dat je echt nog wel vooruit gaat komen ook zonder a.s.
er is maar 1 woord voor: discipline maat !!
Maar uit het verhaal kan ik begrijpen dat je nu in totaal dus 5kg bent aangekomen na het stoppen van je kuur? want je kan niet met een kuur naar de 93 gaan en dan weer terug knallen naar de 86 want dan verlies je nog meer dan je bent aangekomen.
als je 5kg hebt gegaind van je kuur dan is dat toch netjes? je hebt alleen na het kuren waarschijnlijk te weinig gedaan om veel vast te houden waardoor je zo hard gekelderd bent... wijse les voor de toekomst, met vallen en opstaan leer je het...
Comment
-
hoeveel rust pak je?
Ben je op dezelfde voet verder gegaan met trainen ed?
Edit:
check dit
1. Voel je je de laatst dagen sneller moe?
2. Heb je het gevoel niet volledig hersteld te zijn?
3. Presteer je op dit moment minder?
4. Kost de training je meer moeite?
5. Zou je graag eens een training overslaan?
6. Zijn de spieren stijver of pijnlijker?
7. Ben je sneller geïrriteerd?
8. Heb je meer moeite met inslapen?
9. Is je eetlust achteruit gegaan?
10. Is de training voldoende afwisselend?
11. Is je motivatie minder?
12. Beleef je minder plezier aan het sporten?
13. Heb je vaak geen zin in trainen?
Des te meer vragen een sporter met “ja” beantwoordt, hoe groter de kans is dat je overtraind bent of dreigt te raken!Last edited by onderhandelen; 17-05-2010, 22:17.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Vanmorgen een echo gehad van de boverbuik, ze hebben al me organen nagekeken.
De arts wilde kijken hoe het was met me lever en het blijkt dat alles er super uitziet!
Heb nog gevraagt waar die verhoogde leverwaarden vandaan kwamen, maar dat komt wel vaker voor
zei de arts zonder dat er een verklaring van is.
Ik zelf verwacht dan ook dat die nu weer stabiel zijn en voel me al een stuk beter!
Heb stiekum zin in een nieuwe kuur!haha
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment