Tren E Test E eerste kuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Erik77 View Post
    Ja op en afbouwen snap ik maar dat gaat dan toch per stappen van 25 mg lees in in andere logs. Ik zie dan stappen van 25-50-75-50-25 Ik had er wel aan gedacht die T3 verder te delen en 5 dagen met 12,5 te beginnen en te eindigen. Dat is een kleine moeite die kwartjes, dacht dat dat niet nodig was maar oke.

Thnx ja dat progestoron en prolactine verhaal. Ik doen met B6, een aromatase remmer en het beetje dat winstrol wellicht helpt al vrij veel. Letro is me preventief te zwaar, fingers crossed Dit is trouwens het artikel wat ik gelezen heb hierover. En een anti prolactine is nauwelijks te vinden en verschikkelijk duur. Tenminste ik zie alleen HG.

Thnx
    Letrozole is inderdaad veels te zwaar en ook helemaal geen goede remedie tegen prolactine.
    Aromasin is betaalbaar en onderdrukt ook prolactine.

Comment

Thnx iedereen voor alle reacties. Doe er zeker wat mee. Ga van de week nog wat dingen aanpassen. Provi eruit is bijvoorbeeld iets waar ik hard over denk. Net als ook kwartjes T3 nemen 12,5mcg voor een paar dagen. En minder B12.

Dat was het volgens mij, nog meer punten?

Comment

Ik heb net mijn eerste inject gezet. Echt helemaal geen last wat pijn betreft en die prik drempel was zo hoog niet. Had ook al wel andere mensen subq geprikt en wel vaker een pop IM. Alleen de naald ging er nog wat langzaam in. Dat darten komt nog wel als ik goed oefen

Ik kies ervoor om alleen een log op DBB bij te houden. Ga niet op verschillende fora dezelfde tekst kopieren en plakken. En ik blijf ondertussen zeker komen op dit forum, er is veel kennis hier over AS.En de log van Prozac en alle andere (zeker mensen met tren) die blijf ik lezen.

Comment

Originally posted by Erik77 View Post
          Ik heb net mijn eerste inject gezet. Echt helemaal geen last wat pijn betreft en die prik drempel was zo hoog niet. Had ook al wel andere mensen subq geprikt en wel vaker een pop IM. Alleen de naald ging er nog wat langzaam in. Dat darten komt nog wel als ik goed oefen En jezelf eerst een paar keer B12 prikken met een slin naald helpt denk ik ook wel. Eigenlijk was dit mijn 4e prik.

Ik kies ervoor om alleen een log op DBB bij te houden. Ga niet op verschillende fora dezelfde tekst kopieren en plakken. En ik blijf ondertussen zeker komen op dit forum, er is veel kennis hier over AS.En de log van Prozac en alle andere (zeker mensen met tren) die blijf ik lezen.
          Heb in dit topic goed advies over B12 gehad, eod 1000mcg was echt teveel. Proviron is eruit en tja het is geen simpele kuur die ik doen. Er is wat voor te zeggen dat dat niet zo slim is. Maar ik geloof dat mijn kuur goed in elkaar zit en heb er zin an.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X