Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je hele verhaal rammelt een beetje...
    wat ga je nu aanvangen met je stromba? als je wil kuren, maak dan mooie stack en maak een duidelijke keuze, zoals eerder gezegd.

Natuurlijk is het zoeken naar juiste middelen in juiste combinatie voor juiste effecten, en hier zijn meer dan kundige lui op het forum om met je mee te denken.
    Maar je zal op zijn minst een beetje voorwerk moeten doen, en het gaat er geen reet om hoe anderen het doen, maar gaat erom hoe jij het voor jezelf doet en dat jij zelf je zaakjes op orde hebt voor je begint.

Want prim en winny om mass te gainen? dan laat je eigenlijk alleen maar zien dat je het niet goed gesnapt hebt... stromba only??? WTF ?

kom op man... doe er wat mee, dan zijn er genoeg mensen die je willen helpen, maar begint bij jezelf

Comment

Ik heb alles laten checken in het ziekenhuis en alles is idd in orde.
      Wat ik al zeg ik wil harde massa aan komen en geen vocht!
      Als je een kg of 3 kan pakken en lager gaat in je BF is dat toch oke?
      Heb al heel veel gelezen en ben zeker niet van gister maar zie soms door het bomen het bos niet meer.
      Als je wilt helpen graag

Comment

Ik denk altijd....

1. Je bent met een doel te kiezen.

2. Je past alles daar op aan.

- Voeding
        - Training
        - Rust

3. Dan ga je kijken welke ondersteuning je kunnen helpen met de regels een beetje te rekken (AAS, supplementen etc.)

Ik vind het jammer dat veel mensen het andersom doen. Als je een flat gaat bouwen begin je toch ook niet met de penthouse?
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Touchè

Comment

@ immortal... lees ook de andere kuur logs, dan zie je welke stacks lekker werken (in ieder geval bij anderen) en hoe zij erop reageren. probeer daar je combi`s uit te halen...

Comment

Heb mijn voeding dik in orde en me training en rust ook en kijk nu idd welke kuur erbij past met wat ik wil bereiken.
              Spiermassa en geen massa met vet en vocht erbij.
              3 tot 5 kg

Comment

In het begin van de topic wat ik het over primo+stromba of deca+stromba dit omdat ik eerst aan primo of deca only zat te denken maar wilde daar dus stromba bij doen omdat dat je piemoldip toch schijnt e verminderen?
                Vroeger deed ik ook al deca only voor 8 weken en ging daar altijd wel erg goed op en deed dan maar 2ml per week!organon

Comment

Ik persoonlijk zou gaan voor een weekje of 10 op 400mg primo + 40-50mg winstrol de eerste 6 weken ofzo. Daarbij stevig eten en je zult een stuk voller en waarschijnlijk leaner eruit komen. Zo hou je het toch redelijk mild en kun je flink vooruitgang boeken.

Zorg dat je weet wat je doet.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

kijk dus het was helemaal niet zo gek dus.
                    Alle anabolen worden toch tenslotte gebruikt om massa te kweken ook al is het maar 2 kg is toch ook massa?

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
                      kijk dus het was helemaal niet zo gek dus.
                      Alle anabolen worden toch tenslotte gebruikt om massa te kweken ook al is het maar 2 kg is toch ook massa?
                      Klopt. Maar met een kcal tekort is het moeilijk spiermassa te winnen en met een kcal overschot is het moeilijk vet te verliezen. Daarom moet je voor jezelf een helder doel stellen en 1 van de 2 kiezen. Niet een beetje van dit en een beetje van dat, want dat gaat niet werken.

Mijn steun heb je overigens alleen als jij me hier een degelijk voedings en eetschema kunt laten zien. Als je dat niet hebt, zeg ik niet kuren.
                      The Sky Ain't The Limit

Comment

Tussen elke maaltijd zit 2,5 uur

30 gr.Dextrose
                        350 ml magere melk
                        30 gr pindakaas
                        40 gr whey proteine
                        50 gr. havervlokken

20 ml olijfolie
                        3 hele eieren
                        3 eiwitten
                        2 snee bruin brood
                        200 ml magere melk

1/2 avocado
                        130 gr tonijn
                        150 gr groenten

150 gr rood vlees
                        150 gr groenten
                        water

150 gr zoete aarappel
                        200 gr kip
                        75 gr groenten
                        20 ml olijfolie

300 mlwater
                        40 gr whey
                        30 gr pindakaas

training

300 ml magere melk
                        40 gr whey
                        30 gr pindakaas
                        50 gr dextrose

4 eieren voor het slapen+20gr eiwit poeder caseinate

Comment

Zet je K/E/V er even bij.
                          Kunnen we zien of je aan je behoefte komt.
                          Heb je die al uitgerekend?
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

eiwit:300 gr
                            Koolhydraten:200 gr
                            Vet:120gr

is gemaakt door een BBer aangepast schema

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
                              eiwit:300 gr
                              Koolhydraten:200 gr
                              Vet:120gr

is gemaakt door een BBer aangepast schema
                              Oke, en waar is deze verhouding goed voor?
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                                Klopt. Maar met een kcal tekort is het moeilijk spiermassa te winnen en met een kcal overschot is het moeilijk vet te verliezen. Daarom moet je voor jezelf een helder doel stellen en 1 van de 2 kiezen. Niet een beetje van dit en een beetje van dat, want dat gaat niet werken.

Mijn steun heb je overigens alleen als jij me hier een degelijk voedings en eetschema kunt laten zien. Als je dat niet hebt, zeg ik niet kuren.
                                Zie je wel Kev, dat het op deze manier ook kan.
                                Dat ziet er al een heel stuk beter uit, goed advies.
                                Maar een beetje van dit en een beetje van dat is wel degelijk mogelijk bro.
                                Je kunt tijdens een cut wel degelijk spiermassa opbouwen.
                                Zolang je maar voldoende eiwitten naar binnen werkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X