vraag over tren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Kijk, daar gaat het mij om.
    Kan een langere periode van het platleggen van je eigen produktie nadelige gevolgen met zich meebrengen?
    Want mocht dat niet zo uitmaken dan overweeg ik om met Test te bridgen naar mijn volgende kuur. Nou ja, je kunt dan niet echt praten over meerdere kuren, tis er gewoon een maar ik heb dan een 10 weken tussenstop waar ik dus enkel maar 250mg Test per week zet voor gainbehoud en om mijn lichaam weer een beetje te laten bijkomen want met Tren praten we natuurlijk niet over iets milds.

Ik zou het geweldig vinden als ik je daar een goed en onderbouwend antwoord op kon geven Snuff, maar dat ka ik helaas niet.
    Maar voor mijn eigen gevoel vind ik het voor mezelf niet verstandig om het te doen.
    Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het goed is om je eigen productie voor zo'n lange tijd plat te leggen, maar goed, ik kan het niet feitelijk onderbouwen.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

--

kijk terwijl je kuurt ligt alles plat, dan ga je 10 weken stoppen om je lichaam weer aan de praat te krijgen en dan ga je weer alles plat gooien...

ze zeggen time on = off de reden dat dit word gezegd is om de gevaren te beperken, tot op heden zijn er weinig dingen bekend wat het verschil is met doorgaan het enige nadeel in mijn ogen is dat als je stopt met een kuur van bv een half jaar je daar veel langer over moet doen om weer op gang te komen en dat is soms geen pretje..

We weten allemaal wat anabolen voor gevaren kan brengen, het is dus gebruik voor eigen risico, maar mijn idee is dat ik het gewoon dom vind om een kuur van 10 weken te pakken dan 10 weken niet kuren en in mekaar zakken om dan vervolgens weer een kuur erin te prikken, maar dat is mijn mening... onderbouwen kan ik het natuurlijk ook niet, het is hoe je er maar logisch over nadenkt, ik ga nu echt niet stoppen, dankzij dat me voeding op orde is blijf ik doorgroeien en me kracht groeit nog steeds dus zou het zonde zijn in je top te stoppen....

als je traint zoals sommige hier doen, echt knallen en knallen en alles opzij zetten voor het trainen zie ik niet in waarom je na 10 weken moet stoppen.

ben je een beachboy tja dan is 10 weken meer dan voldoende en pak je een half jaar of jaar later weer een kuur.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
        kijk terwijl je kuurt ligt alles plat, dan ga je 10 weken stoppen om je lichaam weer aan de praat te krijgen en dan ga je weer alles plat gooien...

ze zeggen time on = off de reden dat dit word gezegd is om de gevaren te beperken, tot op heden zijn er weinig dingen bekend wat het verschil is met doorgaan het enige nadeel in mijn ogen is dat als je stopt met een kuur van bv een half jaar je daar veel langer over moet doen om weer op gang te komen en dat is soms geen pretje..

We weten allemaal wat anabolen voor gevaren kan brengen, het is dus gebruik voor eigen risico, maar mijn idee is dat ik het gewoon dom vind om een kuur van 10 weken te pakken dan 10 weken niet kuren en in mekaar zakken om dan vervolgens weer een kuur erin te prikken, maar dat is mijn mening... onderbouwen kan ik het natuurlijk ook niet, het is hoe je er maar logisch over nadenkt, ik ga nu echt niet stoppen, dankzij dat me voeding op orde is blijf ik doorgroeien en me kracht groeit nog steeds dus zou het zonde zijn in je top te stoppen....

als je traint zoals sommige hier doen, echt knallen en knallen en alles opzij zetten voor het trainen zie ik niet in waarom je na 10 weken moet stoppen.

ben je een beachboy tja dan is 10 weken meer dan voldoende en pak je een half jaar of jaar later weer een kuur.

Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in.
        Voor mij is het de eerste keer geweest dat ik heb gekuurd en 80% van mijn info heb ik van Bodynet.
        Er wordt ook altijd gezegd dat kuren met verstand niet snel mis kan gaan, maar wat is dan het verstandigste????
        Het gaat toch puur om ervaringen van andere waar je je info op baseert, voor mij dan iig.
        Het belangrijkste is dat je gewoon naar je eigen lichaam luistert.
        Bij mijn kuur heb ik buiten het krimpen van mijn joekoloekos geen enkele side ondervonden. Dit is voor mij een reden om op korte termijn weer een kuur te beginnen, maar het geeft mij geen reden om te gaan expirimenteren.

Comment

Ik had slechts kleine bijwerkingen van de tren, kortademigheid en pukkeltjes. De kortademigheid had ik zelf in de hand omdat mijn intake te hoog lag en ik teveel vocht vasthield.
          Op DBB zijn er al velen die voor langere tijd kuren zonder HGH. Deze beweren dat de gains beter vastgehouden worden en dat het van veel betere kwaliteit is.
          Ik ga er eens wat dieper in spitten om wat meer over het lange ON zijn te weten te komen.

Comment

Ik had slechts kleine bijwerkingen van de tren, kortademigheid en pukkeltjes. De kortademigheid had ik zelf in de hand omdat mijn intake te hoog lag en ik teveel vocht vasthield.
            Op DBB zijn er al velen die voor langere tijd kuren zonder HGH. Deze beweren dat de gains beter vastgehouden worden en dat het van veel betere kwaliteit is.
            Ik ga er eens wat dieper in spitten om wat meer over het lange ON zijn te
            weten te komen.

Maar wat zijn dan hun ervaringen na de lange kuur zonder HGH????

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
              Maar wat zijn dan hun ervaringen na de lange kuur zonder HGH????
              Precies, dat ga ik dus uitzoeken.

Comment

Ik denk wel als je een maand of 5 kuurt dat het systeem wat snuf toepast toch het beste lijkt. 100 hcg ed

Comment

Ik ga er eens wat dieper in spitten om wat meer over het lange ON zijn te weten te komen.
                  Zonder HGH betere kwaliteit dan met???
                  1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Precies, dat ga ik dus uitzoeken.

Te gek kerel.

Ben benieuwd!!!

Comment

Originally posted by Jaap View Post
                      Zonder HGH betere kwaliteit dan met???
                      Als je langer kuurt dan 10-14 weken, dat dan je gains beter behouden blijven na je kuur.

Comment

----

je kan uiteraard hgh niet vergelijken met een kuur anabolen omdat dat heel wat anders is....

maar je kunt inderdaad veel gains krijgen van anabolen, het nadeel vaak is dat als je stopt met fitness en ooit gebeurd dat, dat je uiteindelijk weer terug zult gaan naar het streefgewicht van je eigen lichaam, iets wat met hgh niet gebeurd.

ik denk als je net begint met kuren je beter het gewoon even netjes kunt houden on= off zodat je lichaam niet meteen een opdonder krijgt en met een eerste kuur haal je zowieso al goeie gains, gaander weg dat je meer kuurtjes hebt genomen en je weet om te gaan met de a.s. ( bv agressief, arrogant enz ) kun je wat langer gaan kuren.

laat maar wat weten snuf ben wel benieuwd hoe andere het ervaren, ik weet voor mezelf dat ik voorlopig niet stop.

Comment

Nie zo raar toch?
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                            Nie zo raar toch?
                            Leg uit buddy.

Comment

Niks bijzonders aan hoor. T is simpeler dan je denkt, hoe langer de blootstelling hoe groter beter het effect (dosis afhankelijk).

Verder doet Testosterone je GH en igf waarden verhogen. Daarvan is bekend dat dit lang duurt alvorens het effect.

Thats all.
                              We like it

Comment

hamvraag

dus ook al is het niet happy voor je dick.... tren e zou in principe dus gestackt kunnen worden met deca.... bedoel daarmee geen rusttijd tot de deca uitwerkt maar gewoon overstappen van het ene middel naar het andere middel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X