de timereleased is toch niet voor niks timereleased. het zal missch. iets beinvloed worden, maar dat is net zo met de gwone orals. er wordt minder afgebroken, dus zal er meer aant werk zijn. wat zal ik strak lopen. hoop niet TE. meer werking, maar nog wel released. affijn... ik merkt het gauw genoeg heb ook nog altijd efedrine liggen als het moet.
Enzym P450 ( lever ) en Naringin
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostOntregelen?
Als je iedere keer op hetzelfde tijdstip eenzelfde dosering oral met eenzelfde hoeveelheid GFJ inneemt?
Nu haal je P450 weg, maar neem je wel die oral.
Afbraak van oral gaat minder snel.
Langere aanwezigheid -> hogere toxiciteit? ( suggestie )http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostDaarmee ontregel je toch de afgifte van de oral, die berekend is op de aanwezigheid van P450 & co?
Nu haal je P450 weg, maar neem je wel die oral.
Afbraak van oral gaat minder snel.
Langere aanwezigheid -> hogere toxiciteit? ( suggestie )
Stel je neemt 40mg winstrol in met GFJ.
Hierdoor zal er een betere werking van die 40mg optreden omdat een aantal enzymen hun werk niet meer goed kunnen uitvoeren, of misschien zelfs niet meer werken.
Wanneer je op exact dezelfde tijdstippen exact dezelfde hoeveelheden winstrol en GFJ neemt dan zal er toch een constante hoeveelheid in je lichaam rondcirculeren?
Nog iets.
Laten we zeggen dat de werking van 40mg winstrol met GFJ dezelfde werking heeft als 44mg winstrol met water.
Toxiteit op de lever zal ook de sterkte van 44mg winstrol hebben.
Dan is het toch goedkoper om 40mg winstrol met GFJ in te nemen dan 44mg winstrol met water?
Comment
-
Precies wat Ossie zegt. Hoe goed reageer jij op hoeveel grapefruitsap voor hoelang. Dat is allemaal veel variabeler en lastiger kwantificeerbaar dan gewoon 5mg winstrol bijpakken. (En hoewel 5mg weinig is, vergeet niet dat dat wel 12,5% extra zou zijn aan effectieve dosis, dus flink)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostPrecies wat Ossie zegt. Hoe goed reageer jij op hoeveel grapefruitsap voor hoelang. Dat is allemaal veel variabeler en lastiger kwantificeerbaar dan gewoon 5mg winstrol bijpakken. (En hoewel 5mg weinig is, vergeet niet dat dat wel 12,5% extra zou zijn aan effectieve dosis, dus flink).
Stel je doet een winstrol-only kuurtje van 6 weken met een inname van 40mg/d met GFJ.
In jou geval blijkt dat de effectiviteit 10% meer is, maw circuleert er dus 44mg door je lichaam.
Kijk, gaan we het nu hebben over personen die er gevoelig voor zijn dan zeg ik ja, maarja die gasten reageren ook heftig op 40mg met water, die moeten gewoonweg geen orals slikken.
Maar het overgrote deel zal echt niet ineens enorme bijwerkingen krijgen van die 10%.
Rekening ermee houdend dat 50mg ook heel gebruikelijk is als kuur-dosering.
Gaat men meer dan een normale dosis nemen dan geeft dat op zich al meer risico's.
Ik ben het eens met dat het bij iedereen verschillend is, persoonsgebonden dus weer. Echter lijkt mij het niet dat de kwantiteit bij een en dezelfde persoon iedere keer verschilt. Wanneer iemand op dezelfde tijden dezelfde hoeveelheid oral met GFJ inneemt zal dit een constante effectiviteitsverhoging bewerkstelligen. En of het nu 40mg of 44mg is dat circuleert, ik denk dat velen dat niet zo uitmaakt, en dat voor hen een goede prijs voor een kuur meer aandacht verdient.
Dus kan je met GFJ van 40mg een verhoging van 4-5 mg teweegbrengen zullen de meesten daar voor gaan, gewoonweg omdat dat goedkoper is.
Comment
-
@ Snuff
Ik zeg dus niet dat het overdreven giftig is, mits het die dosis is. Vraag me dan ook af waarom je dat verhaal inbrengt tegen mijn verhaal.
Je gaat volledig voorbij aan de vragen die ik stel. Voordat je weet of grapefruitsap goedkoper is, moet je weten hoeveel je ervan moet nemen, voor welke effectiviteit. Beide zijn variabel, en tot je er data over hebt, kun je nooit zo stellig verkondigen dat grapefruitsap goedkoper is zoals je dat nu doet."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ik weet niet hoe het precies zit met doseren. maar ik heb een theorie: stel dat je normaal 2x per dag 20mg zou nemen. Om de 12 uur 20mg. in 12 uur breekt je lichaam die 20mg steeds af, en jij gooit er opnieuw 20mg in. Dan is er geen probleem. (dat denk ik he).
Stel jij Neemt om de 12 uur 20mg met GFJ. Dan zal het goedje dus ook minder snel afgebroken worden. Misschien duurt het nu wel 15 uur voor 20mg is afgebroken. na 12 uur is er (met GFJ) dus pas 16 mg afgebroken en 4mg niet afgebroken. Toch blijf jij om de 12 uur 20mg erin knallen. dus na 24 uur heb je 24mg in je lichaam onafgebroken zitten. Na 36 uur 28mg, na 48 uur 32mg etc etc etc. zo heb je steeds meer van het goedje in je lichaam, omdat je er meer ingooit dan het afgebroken krijgt (doordat GFJ afbraak langzamer maakt).
Klopt deze theorie?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Waarmee GerdaIx dus eigenlijk zegt dat je best wel eens 100 liter grapefruitsap per dag moet nemen, om op die 44mg te komen.
Of 55mg.
Bedenk me opeens, wellicht moet je de hoeveelheid grapefruitsap wel koppelen aan het aantal mg dat je neemt.
Zou het niet "handiger" zijn om de naringin gewoon los tot je te nemen.
Dat gedoe met zo'n sappie. Pff.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Dyno zo dacht ik ook.
Alleen zijn er wel wat vragen bij:
hoeveel naringin
hoelang blijft de naringin zelf werken
hoeveel mg is de "winst" op de werkzame stof
hoeveel langzamer wordt de boel afgebroken
Om terug te grijpen naar de ECA-stack:
E heeft een halfwaardetijd van 6 uur. (FK)http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Sorry Gen, je vragen zijn mij zeker niet ontgaan maar ik kan die helaas niet beantwoorden.
Denk dat daar waarschijnlijk ook nog niet echt veel research naar is gedaan.
Persoonlijk heb ik zoiets van. Als grapefruitsap de effectiviteit bevordert, en dan maakt mij het niet zoveel uit om hoeveel GFJ het gaat, dan zal ik orals met GFJ innemen. Alle beetjes helpen.
Al moet ik zeggen dat wat Dyno zegt toch wel wat twijfels bij me aanwakkert.Last edited by Snuff-Sann; 08-06-2010, 10:19.
Comment
-
@ ossie,
los van deze vragen die je stelt,
is het niet gewoon beter om geen naringin tot je te nemen.
Je weet dan beter hoeveel je tot je neemt,
hoelang het werkt, etc.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: