What to use??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• What to use??

Hey members,

Ik heb een vraag man... en hoop dat jullie kunnen helpen..
    Ik ben opzoek naar een 'groeimiddel' maar wil weten wat jullie me aanraden.
    Ik ben bijna 1.90 lang, weeg tussen de 80-85 KG. En train bijna 2 jaar.
    Qua omvang en kracht heb ik denk ik wel een goede basis (druk 110-120 kilo).
    Mijn doel is om voller en vooral droger te worden. Ik wil geen uitsmijterspostuur
    krijgen, maar een 'strandfiguur' dus.
    If you have some good advice, please let me know! dacht zelf aan winstrol (tabs).
    Ohh ja... ik ben ook erg benieuwd naar de 'side effects', hoe schadelijk is winstol (en andere AS voor mijn doel) nou eigenlijk?

Greetz

Mike
    Get musled, or die trying...

kijk effe bij andere topics, droger worden is een topic van en winstrol ook vast wel. Beetje research doen, op internet is vanalles te vinden over de bijwerkingen van winstrol (google-winstrol). succes
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Mike 83...Ik hoop dat het getal 83 niet betekend dat je in 1983 geboren bent?
      Anders zou ik zeggen wacht nog een paar jaar. Eerst goed trainen, voeding in orde maken en natural groeien. Heb je dat gedaan en zit je op een plateau, dan kun je altijd nog naar hulpmiddelen grijpen. De makkelijkste weg kiezen is niet altijd de beste!
      Succes
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Het is hier de gewoonte dat nieuwe mensen zich eerst voorstellen in het daar voor voorziene topic , is prettiger voor iedereen dan weten we ongeveer tegen wie we praten.

Post ook je voedings en trainingsschema eens daar iets veranderen kan al wonderen verrichten.

grtz
        stil growing

Comment

hey peepz,

ok ok forgot to introduce myself....
          The name is mike, 20 yrs. live in amsterdam. 185 kg.
          2 jaar al bijna hard aan het trainen, daarvoor nog half jaar gekut.
          Maar nu serieus en gedisciplineerd bezig.

Comment

185 kg dat is niet mis.
            VR GR HERR
            Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Hij bedoelt denk ik 85 kg. In zijn eerste post staat dit. Dus een ééntje teveel denk ik  
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Dat weet ik wel zeker
                Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

haha ja... 85kg it is. ik heb btw een oude foto (vorig jaar zomer) als avatar, zodat jullie me bouw een beetje kunnen zien. greets mike

Comment

hey guys

zoals ik nu ben (iets meer vet dan op de foto, maar niet veel meer), hoe lang duurt het dan om goed droog te worden zodat je alles goed ziet en zal ik veel massa kwijtraken? Zou iemand me ook kunne helpen met een voedingsschema?
                    want als ik de reacties zo lees raden jullie me aan nog even te wachten met AS toch?

Mike

Comment

Alvast een gezonde ingesteldheid mike, post even wat je nu eet in het voorziene topic en dan zullen de mensen hier wel reageren wat je meer of minder moet eten. Massa zul je altijd kwijtspelen het is het ene of het andere.

grtz
                      stil growing

Comment

50% koolhydraten
                        40% eiwit
                        10% vet

is de verhouding waar je ongeveer in moet eten

als basis lichaams gewicht x 2.5 en dat is de hoeveelheid eiwit die je nodig hebt

en ja als je wil kuren zou ik dat voorlopig tot je minimaal 21 ben uit je hoofd zetten

ga op dieet eet goed train slaap leef bodybuilding (strandbuilding vind ik niet echt een sport maar ja)

btw als je doel van het kuren is er goed uitzien op het strand weegt het niet op tegen het gezond heids aspect net als ik ga een kuur doen voor de zomer(dat is mijn mening)
                        "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

OK dan thaks ur the experts!
                          En ik was niet van plan om te gaan kuren voor het strand (en dit moet je niet zien als verdediging, wil het gewoon duidelijk hebben), maar gewoon zodat ik het lichaam heb waar ik me echt goed in voel. Ik ga na de zomer gewoon door met trainen. Maar dacht als ik het lichaam heb waar ik me goed in voel ga ik daarvanuit opbouwen.
                          Jullie vertellen me dat ik dat ook kan bereiken met een goed voedingsschema (meer eten, maar anders) ga ik het zo doen.
                          Ben hier gekomen voor advies.... so thnx

Mike

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (dirkster @ Mrt. 15 2004,22:52)]50% koolhydraten
                            40% eiwit
                            10% vet

is de verhouding waar je ongeveer in moet eten

als basis lichaams gewicht x 2.5 en dat is de hoeveelheid eiwit die je nodig hebt

en ja als je wil kuren zou ik dat voorlopig tot je minimaal 21 ben uit je hoofd zetten

ga op dieet eet goed train slaap leef bodybuilding (strandbuilding vind ik niet echt een sport maar ja)

btw als je doel van het kuren is er goed uitzien op het strand weegt het niet op tegen het gezond heids aspect net als ik ga een kuur doen voor de zomer(dat is mijn mening)
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] ]50% koolhydraten
                            40% eiwit
                            10% vet
                            Dat vetpercentage is te laag. Je moet minimaal op 20% zitten. Als je aan het afvallen bent kun je op 15% gaan zitten.
                            Vet is nodig voor de in vet oplosbare vitamines (A, D, E en K) en voor je testosteron. Will Brink adviseerd in Muscle building nutrition 30% vet aan...
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

vind het zelf ook te weinig daarom zit ik zelf op 40%
                              I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X