Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 12 2004,15:20)]als je een goeie complete hgh kuur wilt doen met alles erop en eraan, zit je zo op de 5000 tot 8000 euro.
voor 100 euro gh per week groei je natuurlijk voor geen ruk. je zal minimaal 30 euro per dag moeten investeren. !!!!!! (incl. as) en dan heb je idd redelijk goedkope gh.
dit zijn inderdaad bedragen waarop je moet rekenen want als je wat zwaarder dan gemiddeld bent werkt 4iu per dag niet zo goed als bijvoorbeeld 10iu(daar zit ik nu op).
het is ook maar net hoeveel resultaat je wil gaan zien en dan moet je het gewoon goed doen en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten want dan kom je bedrogen uit!
Is in europa eigenlijk ook al aan de depot versie te komen?
Wat in amerika is dit er al weer een tijdje. Je schijnt hiervoor minder te hoeven injecteren om het een frequentere afgifte veroorzaakt. Ook hoef je maar 1-2x per maand maar te injecteren.
ik wist dat nog niet,melkman maar een belangrijk voordeel doe je dan teniet omdat als je plaatselijk in je buik injecteert je ook daar de vetverbranding stimuleert dus ik hou het liever bij het oude vertrouwde.
Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 12 2004,19:53)]Wat zijn nou de bijwerkingen? Op site's heb ik wel het een en ander gelezen, maar dit klonk niet echt alarmerend.
Is het veiliger dan het gebruik van a.s.?
het is op zeker veiliger dan a.s want je hebt eigenlijk geen bijwerkingen behalve als je er veel teveel van zou nemen dat je botten zouden kunnen groeien,en je neus en nog wat andere dingen,maar dan moet je zoveel nemen,dat kan je toch niet bekostigen.
ik heb er nog niemand over gehoord dat die bijwerkingen optraden.
bruce jou post is helemaal goed ,beter kon je niet uit leggen echt niet ik weet niet van wie je de informatie heb, maar het klopt precies 45 euro per dag inc a.s moet je voor tellen ,kan iets minder kan iets meer ,jinitropine of genetropine,sth is heel bekend bij veel BB als dat iemand nog niet weet dan moet ie nog iets meer lezen op internet ,maar dat is gewoon een wondermiddel,dat woord next kuur voor mooooooooi lekker knalen zo als arie of niet arie
Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 12 2004,21:31)]bruce jou post is helemaal goed ,beter kon je niet uit leggen echt niet ik weet niet van wie je de informatie heb, maar het klopt precies 45 euro per dag inc a.s moet je voor tellen ,kan iets minder kan iets meer ,jinitropine of genetropine,sth is heel bekend bij veel BB als dat iemand nog niet weet dan moet ie nog iets meer lezen op internet ,maar dat is gewoon een wondermiddel,dat woord next kuur voor mooooooooi lekker knalen zo als arie of niet arie
jij begrijpt mij helemaal,omnadren!
als je iets doet moet je het goed doen!
ik hou niet van half werk want ik heb vroeger al genoeg gekloot
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment