Oxymetholon kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oxymetholon kuur

Hoi .. Even een updat . ben nu bijna 2 weken bezig met d-boll testo deca en ben intussen 4 kilo aangekomen .. Alleen die maat van mij (van de oxy kuur)ook 4 kilo. Zal wel grotendeels vocht zijn. Hij zet er de laatste 4 weken toch nog sust bij. Ben alleen bang dat hij met de resultaten mij gaat inhalen ...
    The oxynator

daar hoef je je geen zorgen om te maken,kerel,want als ie die sus de laatste 4 weken pas erbij zet zal ie er niet veel van merken hoor.
    het duurt minimaal 2weken voordat sus aan begint te slaan en tegen de tijd dat ie aanslaat stopt ie er al weer mee.

en jij haalt met je kuur veel meer kwaliteit gains dan hem want je gaf het zelf al aan,hij houdt van die oxy een hoop vocht vast en op het moment dat hij stopt met oxy zal ie weer veel verliezen en jij niet!

greetz

Comment

ben het met arie eens. Resultaten bijvoorbeeld kracht in de kuur misschien wel. Maar resultaten na de kuur zal jij hem inhalen
      I live to end the game

Comment

waarom alleen de laatste 4 weken die sus en niet de eerste 4-6 weken

grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 16 2004,14:28)]waarom alleen de laatste 4 weken die sus en niet de eerste 4-6 weken  

grtz
          geen idee
          The oxynator

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (X-Tripiot @ Mrt. 16 2004,20:59)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 16 2004,14:28)]waarom alleen de laatste 4 weken die sus en niet de eerste 4-6 weken  

grtz
            geen idee
            heb je dat niet aan hem gevraagd dan??

Comment

denk dat uwe maat niet veel verstand heeft van as, anders gebruikt hij die sus de eerste 4-6 weken en niet de laatste 4 weken , niet slecht bedoeld maar die gaat een serieuse vochtkop krijgen .

grtz
              stil growing

Comment

als het goed is heeft ie toch al een dikke vochtkop van die oxy's. als dat echte zijn dan is ie een opgeblazen pad aan het eind van de kuur, helaas loop je ook gewoon weer leeg.
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (JTB @ Mrt. 17 2004,12:13)]als het goed is heeft ie toch al een dikke vochtkop van die oxy's. als dat echte zijn dan is ie een opgeblazen pad aan het eind van de kuur, helaas loop je ook gewoon weer leeg.
                  zn kop enz valt opzich nogwel mee. hij doe op de 5 uur 1/4 tab en meneertje eigenwijs neemt er dan ook nog 15mg dboll bij. en volgende week gaat hij het weer verhogen naar 1,5 tab oxy per dag en 4 tabs dboll
                  The oxynator

Comment

als ie nog niet zo'n vochtkop heeft dan zou ik me serieus gaan afvragen of die oxy's wel echt zijn, want op vier weken oxy's moet je zeker een dikke 10 a 15 kg aan kunnen komen, het merendeel is vocht en vooral in de eerste twee weken kom je het meeste aan. zoek maar eens op internet naar het effect van oxy's. (en oxy's stacken met dboll? vind je lever niet zo leuk geloof ik)
                    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (JTB @ Mrt. 18 2004,12:24)](en oxy's stacken met dboll? vind je lever niet zo leuk geloof ik)
                      tja dat zei ik ook al. Maarja hij blijft eigenwijs. en volgende week doe hij dan dus 75mg Oxy 20mg dboll en 250 mg sustanon. die oxy en dboll = per dag en sust = 1 keer per week.:S

maarja ik verander niks aan mijn kuurtje .. Vindt het goed gaan zo
                      The oxynator

Comment

Die jongen is niet gezond bezig, en binnekort klagen ..... ja ja we kennen dat soort kerels

grtz
                        stil growing

Comment

zeg maar gerust dat het een dwaas is!

welke idioot gaat nou oxy met dbol combineren?

x-tripiot in ieder geval succes met je kuur en ben blij dat jij wel verstandig bent.

greetz

Comment

dag jongens ik heb ook met oxy gekuurd goed spul en hoezo alleen vocht het is geen wonder middel moet er wel hard bij blijven trainen

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 18 2004,18:51)]x-tripiot in ieder geval succes met je kuur en ben blij dat jij wel verstandig bent.

greetz
                              thx zal wel lukken denk ik
                              The oxynator

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X