Hoi .. Even een updat . ben nu bijna 2 weken bezig met d-boll testo deca en ben intussen 4 kilo aangekomen .. Alleen die maat van mij (van de oxy kuur)ook 4 kilo. Zal wel grotendeels vocht zijn. Hij zet er de laatste 4 weken toch nog sust bij. Ben alleen bang dat hij met de resultaten mij gaat inhalen ...
Oxymetholon kuur
Collapse
X
-
daar hoef je je geen zorgen om te maken,kerel,want als ie die sus de laatste 4 weken pas erbij zet zal ie er niet veel van merken hoor.
het duurt minimaal 2weken voordat sus aan begint te slaan en tegen de tijd dat ie aanslaat stopt ie er al weer mee.
en jij haalt met je kuur veel meer kwaliteit gains dan hem want je gaf het zelf al aan,hij houdt van die oxy een hoop vocht vast en op het moment dat hij stopt met oxy zal ie weer veel verliezen en jij niet!
greetz
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (X-Tripiot @ Mrt. 16 2004,20:59)]Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Mrt. 16 2004,14:28)]waarom alleen de laatste 4 weken die sus en niet de eerste 4-6 weken Â
grtz
Comment
-
als het goed is heeft ie toch al een dikke vochtkop van die oxy's. als dat echte zijn dan is ie een opgeblazen pad aan het eind van de kuur, helaas loop je ook gewoon weer leeg.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (JTB @ Mrt. 17 2004,12:13)]als het goed is heeft ie toch al een dikke vochtkop van die oxy's. als dat echte zijn dan is ie een opgeblazen pad aan het eind van de kuur, helaas loop je ook gewoon weer leeg.The oxynator
Comment
-
als ie nog niet zo'n vochtkop heeft dan zou ik me serieus gaan afvragen of die oxy's wel echt zijn, want op vier weken oxy's moet je zeker een dikke 10 a 15 kg aan kunnen komen, het merendeel is vocht en vooral in de eerste twee weken kom je het meeste aan. zoek maar eens op internet naar het effect van oxy's. (en oxy's stacken met dboll? vind je lever niet zo leuk geloof ik)Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (JTB @ Mrt. 18 2004,12:24)](en oxy's stacken met dboll? vind je lever niet zo leuk geloof ik)
maarja ik verander niks aan mijn kuurtje .. Vindt het goed gaan zoThe oxynator
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment