heb bij fotos van anabolen 2 foto's neer gezet van anabolen die ik thuis heb wil ze gaan gebruiken maar heb gehoord dat ze schijnbaar fake zijn wie kan et voor mij even checke het gaat om dianabol methandrostolon en om stanozolol hoor het wel mzzl
Anabolen
Collapse
X
-
je kan natuurlijk nooit aan het potje zien of ze echt zijn of niet want dat kunnen ze goed vervalsen hoor.
wat die winstrol van meca betreft;ik heb die al eens laten testen en er zit minder mg in dan aangegeven.
ze horen 5mg te zijn maar het schommelt tussen de 2 en 3 mg.
kan ze gewoon gebruiken maar moet er wat meer van nemen dus.
greetz
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 23 2004,01:57)]
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (pantherpower @ Mrt. 23 2004,02:14)]wat raad je me aan arie kanarie gewoon slikken die dianabol of tog maar niet hoog uit kan ik dood neer vallen haha maar effe zonder dollen zou ik ze maar gewoon in neemen en met die winstrol weet ik het niet ik gooi ze anders wel in de kliko als ik het niet vetrouw
winstrol zijn gewoon goed maar je moet er meer van nemen omdat er minder in een tablet zit.
plaats effe een schema over hoeveel weken je wat neemt en in welke hoeveelheid.
greetz
Comment
-
nou,ik ben nog effe aan het surfen geweest en kwam deze foto ook op andere site tegen en daar is dit getest en er schijnt inderdaad methyltestosteron in te zitten.
methyltesto heeft veel meer bijwerkingen dan dbol dus ik zou goed oppassen als je ze gaat gebruiken.
greetzAttached Files
Comment
-
dat stond inderdaad op b&f,riki.
maar ik heb zelf die winstrol van meca gehad(wel anderhalf jaar geleden ofzo)en die heb ik laten testen en was dus niet fake!
zat alleen veel minder werkzame stof in,tussen de 2 en 3 mg per tablet.
ik weet niet van welke datum deze is dus het zou inmiddels zo kunnen zijn dat ie wel vervalst is.
greetz
Comment
-
riki ik ben met je niet mee eens ,die pootjes wat je nu ziet zijn ouwe verpakinge ,die heb ik dus ook gekocht in rusland zelf,die waren toen nog verpakt in 300 x5mg,nu worden die gemakt in een niuewe verpaking van 100x5mg,en die zien iets anders uit ,het is allen maar de verpaking en die antaal veranderd,maar dier wat je hier boven ziet zijn goed hoor,dus ik denk dat wij binnen kort die pillen in een andere verpaking zien verschijnen ,in pootjes en doosjes van 100x5mg,en die zien uit wit met groen ,zo als de pootjes en doosjes,ik weet zelfs waar ze gemaakt worden ik heb zelfs hun adres ,dat bedrijf maakt meer van die spulen ,die is heel bekend over de heel wereld
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,13:44)]riki ik ben met je niet mee eens ,die pootjes wat je nu ziet zijn ouwe verpakinge ,die heb ik dus ook gekocht in rusland zelf,die waren toen nog verpakt in 300 x5mg,nu worden die gemakt in een niuewe verpaking van 100x5mg,en die zien iets anders uit ,het is allen maar de verpaking en die antaal veranderd,maar dier wat je hier boven ziet zijn goed hoor,dus ik denk dat wij binnen kort die pillen in een andere verpaking zien verschijnen ,in pootjes en doosjes van 100x5mg,en die zien uit wit met groen ,zo als de pootjes en doosjes,ik weet zelfs waar ze gemaakt worden ik heb zelfs hun adres ,dat bedrijf maakt meer van die spulen ,die is heel bekend over de heel wereld
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (pantherpower @ Mrt. 23 2004,15:35)]Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,13:44)]riki ik ben met je niet mee eens ,die pootjes wat je nu ziet zijn ouwe verpakinge ,die heb ik dus ook gekocht in rusland zelf,die waren toen nog verpakt in 300 x5mg,nu worden die gemakt in een niuewe verpaking van 100x5mg,en die zien iets anders uit ,het is allen maar de verpaking en die antaal veranderd,maar dier wat je hier boven ziet zijn goed hoor,dus ik denk dat wij binnen kort die pillen in een andere verpaking zien verschijnen ,in pootjes en doosjes van 100x5mg,en die zien uit wit met groen ,zo als de pootjes en doosjes,ik weet zelfs waar ze gemaakt worden ik heb zelfs hun adres ,dat bedrijf maakt meer van die spulen ,die is heel bekend over de heel wereld
laters
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Mrt. 23 2004,15:40)]
Comment
-
als ik zo zie dan weten jullie niet wat nep is wet wel,maar iedereen moet het zelf weten,in dat pootje kan ik niet in kijken maar dat pootje is gewoon echt ,die woorden in dat potje geproducert hier onder is een echte feak,dat is een nepperAttached Files
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (xdevilx @ Mrt. 23 2004,17:37)]
Comment
-
Zou terug naar de dealer gaan en andere eisen, wanneer deze daar niet mee akkoord gaat weet je direct of het fake is of niet en dan weet je ook dat deze niet vertrouwbaar is en geef je hem een lap tegen zijn oren
grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment