Anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen

heb bij fotos van anabolen 2 foto's neer gezet van anabolen die ik thuis heb wil ze gaan gebruiken maar heb gehoord dat ze schijnbaar fake zijn wie kan et voor mij even checke het gaat om dianabol methandrostolon en om stanozolol hoor het wel mzzl

je kan natuurlijk nooit aan het potje zien of ze echt zijn of niet want dat kunnen ze goed vervalsen hoor.

wat die winstrol van meca betreft;ik heb die al eens laten testen en er zit minder mg in dan aangegeven.

ze horen 5mg te zijn maar het schommelt tussen de 2 en 3 mg.

kan ze gewoon gebruiken maar moet er wat meer van nemen dus.

greetz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 23 2004,01:57)]
      wat raad je me aan arie kanarie gewoon slikken die dianabol of tog maar niet hoog uit kan ik dood neer vallen haha maar effe zonder dollen zou ik ze maar gewoon in neemen en met die winstrol weet ik het niet ik gooi ze anders wel in de kliko als ik het niet vetrouw

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (pantherpower @ Mrt. 23 2004,02:14)]wat raad je me aan arie kanarie gewoon slikken die dianabol of tog maar niet hoog uit kan ik dood neer vallen haha    maar effe zonder dollen zou ik ze maar gewoon in neemen en met die winstrol weet ik het niet ik gooi ze anders wel in de kliko als ik het niet vetrouw
        nou,je hebt ze nu toch dus ik zou ze gewoon nemen als ik jou was maar hoe ben je van plan alles te gaan doen?

winstrol zijn gewoon goed maar je moet er meer van nemen omdat er minder in een tablet zit.

plaats effe een schema over hoeveel weken je wat neemt en in welke hoeveelheid.

greetz

Comment

nou,ik ben nog effe aan het surfen geweest en kwam deze foto ook op andere site tegen en daar is dit getest en er schijnt inderdaad methyltestosteron in te zitten.

methyltesto heeft veel meer bijwerkingen dan dbol dus ik zou goed oppassen als je ze gaat gebruiken.

greetz
          Attached Files

Comment

Beiden zijn FAKE

Comment

dat stond inderdaad op b&f,riki.
              maar ik heb zelf die winstrol van meca gehad(wel anderhalf jaar geleden ofzo)en die heb ik laten testen en was dus niet fake!

zat alleen veel minder werkzame stof in,tussen de 2 en 3 mg per tablet.

ik weet niet van welke datum deze is dus het zou inmiddels zo kunnen zijn dat ie wel vervalst is.

greetz

Comment

riki ik ben met je niet mee eens ,die pootjes wat je nu ziet zijn ouwe verpakinge ,die heb ik dus ook gekocht in rusland zelf,die waren toen nog verpakt in 300 x5mg,nu worden die gemakt in een niuewe verpaking van 100x5mg,en die zien iets anders uit ,het is allen maar de verpaking en die antaal veranderd,maar dier wat je hier boven ziet zijn goed hoor,dus ik denk dat wij binnen kort die pillen in een andere verpaking zien verschijnen ,in pootjes en doosjes van 100x5mg,en die zien uit wit met groen ,zo als de pootjes en doosjes,ik weet zelfs waar ze gemaakt worden ik heb zelfs hun adres ,dat bedrijf maakt meer van die spulen ,die is heel bekend over de heel wereld

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,13:44)]riki ik ben met je niet mee eens ,die pootjes wat je nu ziet zijn ouwe verpakinge ,die heb ik dus ook gekocht in rusland zelf,die waren toen nog verpakt in 300 x5mg,nu worden die gemakt in een niuewe verpaking van 100x5mg,en die zien iets anders uit ,het is allen maar de verpaking en die antaal veranderd,maar dier wat je hier boven ziet zijn goed hoor,dus ik denk dat wij binnen kort die pillen in een andere verpaking zien verschijnen ,in pootjes en doosjes van 100x5mg,en die zien uit wit met groen ,zo als de pootjes en doosjes,ik weet zelfs waar ze gemaakt worden ik heb zelfs hun adres ,dat bedrijf maakt meer van die spulen ,die is heel bekend over de heel wereld
                  dus gewoon slikken die hap als omnadren het zeg dat het goed spul is dan slik ik ze gewoon dan zien we het van zelf wel en als het dat methyltesto hoe merk ik dat dan wat voor soort bijwerkingen zijn dat en groei ik daar wel van

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (pantherpower @ Mrt. 23 2004,15:35)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,13:44)]riki ik ben met je niet mee eens ,die pootjes wat je nu ziet zijn ouwe verpakinge ,die heb ik dus ook gekocht in rusland zelf,die waren toen nog verpakt in 300 x5mg,nu worden die gemakt in een niuewe verpaking van 100x5mg,en die zien iets anders uit ,het is allen maar de verpaking en die antaal veranderd,maar dier wat je hier boven ziet zijn goed hoor,dus ik denk dat wij binnen kort die pillen in een andere verpaking zien verschijnen ,in pootjes en doosjes van 100x5mg,en die zien uit wit met groen ,zo als de pootjes en doosjes,ik weet zelfs waar ze gemaakt worden ik heb zelfs hun adres ,dat bedrijf maakt meer van die spulen ,die is heel bekend over de heel wereld
                    dus gewoon slikken die hap als omnadren het zeg dat het goed spul is dan slik ik ze gewoon dan zien we het van zelf wel en als het dat methyltesto hoe merk ik dat dan wat voor soort bijwerkingen zijn dat en groei ik daar wel van
                    Vooral eigenwijs zijn, die potjes zijn FAKE. Gewoon naar je dealer en terug met die rotzooi (ook voor die winstrol). Zoek een betrouwbare dealer die weet wat ie doet. Ja methyl test zal je verneuken en weinig gains brengen.

laters

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Riki @ Mrt. 23 2004,15:40)]
                      mensen riki heeft gelijk het is gewoon rotzooi heb dat een half jaar terug gehad en heb een kuur van 6weken gedaan met die zooi amper in massa aan gekomen mischien net 1 kilo als het niet minder was en die winstrol gooi dat maar weg heb je ook niks aan of terug naar je dealer en die neppe dianabol krijg je nog veel bijwerkingen van ook dus zou het niet doen als ik jou was pantherpower

Comment

als ik zo zie dan weten jullie niet wat nep is wet wel,maar iedereen moet het zelf weten,in dat pootje kan ik niet in kijken maar dat pootje is gewoon echt ,die woorden in dat potje geproducert hier onder is een echte feak,dat is een nepper
                        Attached Files

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,16:36)]
                          omnadren het is echt nep je krijg er aleen bijverschijselen van

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (xdevilx @ Mrt. 23 2004,17:37)]
                            schijnbaar is het nep veel mensen zeggen dat het nep is het beste wat je gewoon kunt doen is er zijn heus wel mensen die vetrouwbaar zijn maybe op dit forum maar zou ze niet neemen als ik jou was

Comment

Zou terug naar de dealer gaan en andere eisen, wanneer deze daar niet mee akkoord gaat weet je direct of het fake is of niet en dan weet je ook dat deze niet vertrouwbaar is en geef je hem een lap tegen zijn oren

grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X