Raecties op deze kuur graag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Raecties op deze kuur graag

Hallo allemaal,

ik zou graag jullie reacties horen over deze kuur.
    Ik train nu 5 jaar en wil wat extra massa erbij(zo min mogelijk vocht natuurlijk)
    Mijn kuur zal ong. als volgt worden.
    Week 1/4 500 mg Sustanon
    Week 5/10 500 mg Testosterone enanthate
    Week 1/10 30 of 40 mg Winstrol.
    Natuurlijk zorg ik voor de nakuur en het gebruik van Nolvadex.
    Wat zijn jullie reacties
    Bvd René.

Als ge een kuur wilt zonder vocht moet ge toch andere middelen gebruiken als testo, en zeker susta. Eventueel wanneer je toch testo wil gebruiken, neem je best kortwerkende, dus de prop, en in combinatie met arimidex.
    Arimidex is een aromatase remmer en verhindert dus de omzetting van test naar oesterogeen, wat de boosdoener is ivm vochtretentie.

Je kan beter werken met boldenone, trenbolone, deca, en wat je al had, winstrol.
    Deze geven minste oesterogeen, dus minste vocht.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Myobolix @ Mrt. 24 2004,19:52)]Als ge een kuur wilt zonder vocht moet ge toch andere middelen gebruiken als testo, en zeker susta. Eventueel wanneer je toch testo wil gebruiken, neem je best kortwerkende, dus de prop, en in combinatie met arimidex.
      Arimidex is een aromatase remmer en verhindert dus de omzetting van test naar oesterogeen, wat de boosdoener is ivm vochtretentie.

Je kan beter werken met boldenone, trenbolone, deca, en wat je al had, winstrol.
      Deze geven minste oesterogeen, dus minste vocht.
      niet mee eens!

als hij gewoon schoon zou eten zal ie alleen wat vocht in zn gezicht vasthouden en voor de rest niks hoor.

ik begrijp niet waar jullie toch altijd vandaan halen dat je zo vet zou worden met testo.

ik kan wel even wat info posten van diverse sites waar ze zelfs testo gebruiken in afvalkuren als je me niet geloofd?
      je zegt het maar,no problem.

ik heb zelf ook een afvalkuur gedaan met testo en winnie en dat ging prima.

nogmaals; je wordt alleen maar vet als je vet eet en anders is het alleen maar wat vocht wat meteen na je kuur weggaat.

kortom;kuur ziet er prima uit hoor want je wilt massa aanzetten met zo min mogelijk vet dus als je schoon eet zal dat geen probleem zijn.

iki vind alleen dat je niet zo lang aan de winnie hoeft want 10 weken is erg lang voor een oraal maar je zal niet de eerste zijn die het zo doet en je zal er niet dood van gaan hoor want ik weet al hoe andere mensen gaan reageren,die zullen het waarschijnlijk niet met me eens zijn but who cares?

greetz

Comment

Getbig.com Boards
        Author   Topic: Newbie's Do's and don'ts PLEASE READ BEFORE POSTING  

bigjohN79
        Moderator
        Getbig IV

Newbie's Do's and don'ts PLEASE READ BEFORE POSTING
        « on: Feb 23, 2004, 06:18 AM »    

--------------------------------------------------------------------------------
        Do not:

1) Do a cycle without test
        2) Run dbol, tren, or any other heavy androgen or oral for longer then 6 weeks.
        3) Forget to plan a good Post cycle therpy
        4) Run test dose per week lower then 300mgs
        5) Run a cycle less then10 weeks, unless running fast acting esters(regardless of IFBBWANNABE's supposed gains)
        6) Run two heavy androgens at the same time, give your liver a break!
        7) And no dbol only cycles are not acceptable.
        8) Jump into ideas of  GH or Insulin use if you are new to the game.
        9) Believe everything you read regarding what dosages the "Pros" use thinking that you can mimic them and become an overnight superstar. (4 grams a week of test with a combination of three, four or more other drugs are not the makings of a champion, only a dead moron)

10) Post any comments or questions regarding sources (reiterating this one because people are still doing it&#33

11) Consider using gear on a consistent or regular basis without getting periodice blood work to get an accounting of your baseline hormone levels and liver and kidney health.

12) Plan any cycle around an orals only.

13) Use very strong oral androgens for more than five and in some cases more than four weeks (Halotestin is a great example of four weeks or less)

15) Start any cycle without having Nolvadex, Proviron, Arimidex, Femara or Clomid ON HAND!

16) Ever use DNP. It is probably a very painful way to die.

Do:

1) Plenty of research before even thinking about using gear
        2) Do not even think any Vet will advise you of cycle use if your under the age of 20
        3) Make sure you have 5-7 years of training before you even think about cycling, get closer to your genetic potential before you use.
        4) Plan all your cycles cutting or bulking around TEST
        5) Make sure your diet is on tact, the drugs don't do all the magic.
        6) Use  precautions when cycling , such as: liver aids, anti-estrogens.  You need to protect your liver and kidney, and also prevent yourself from getting bitch tits.

LEES VOORAL PUNT 1 EN PUNT 4 van de dont's

en lees PUNT 4 van de do's

als ik nu nog niet duidelijk genoeg ben geweest dan weet ik het niet meer!!!!!!!

greetz

Comment

Kom arie, dit voor een beginner is gekke werk. Gewoon, test enth 500 mg/week voor 10 weken. Laat die winstrol staan en 50 mg/ed voor 10 weken zou je lever echt aan gort helpen. En avn test wordt je niet dik, its all in the diet.

Laters

Comment

Riki, ik weet dat dat slecht zou zijn voor mijn lever, daarom heb ik ook gezegd 30 evt 40 en zeker al geen 50 p/dag.
            Verder heb ik er idd zelf een fout in gezet, nl dat ik de Winstrol maar 6 weken wil gaan doen en geen 10 weken.
            René.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Riki @ Mrt. 24 2004,21:02)]Kom arie, dit voor een beginner is gekke werk. Gewoon, test enth 500 mg/week voor 10 weken. Laat die winstrol staan en 50 mg/ed voor 10 weken zou je lever echt aan gort helpen. En avn test wordt je niet dik, its all in the diet.

Laters
              ik schreef ook dat ik vond dat ie niet zo lang aan de winnie moest,riki,check mn post maar na.

ik maak er alleen een geintje achter aan dat ik genoeg mensen ken die wel 10 weken aan de oralen gaan maar had dat iets genuanceerder moeten  zeggen.

ben blij dat je het in ieder geval wel met me eens bent wat de testo betreft want sommige mensen schijnen het niet te willen begrijpen hier.

en wat kuur betreft,

10 weken test en de laatste 6 weken die winnie erbij ,daar moet je goed op gaan.

hoe zwaar weeg je eigenlijk,rene?

greetz

greetz

Comment

ik had pas ook gelezen dat test ook goed is voor te cutten en dan vooral de korte esters. Het zit er alleen ingebakken helaas dat je er vet van word.
                I live to end the game

Comment

hm. ik vind het een mooi kuurtje. mede doordat hij eerst sustanon gebruikt. (ivm korte esters neem ik aan, maar zou dan op 750 gaan zitten. (ik dan he)

test hoef je idd niet vet van te worden, maar waarom word je het wel? heel simpel, we gebruiken het bijna alleen maar voor bulkkuren. en wat doe je in bulkkuren? juist, vreten.

tis natuurlijk dat je dat vocht altijd wel vasthoudt. zeker in je gezicht, maar wat is er zo erg aan een beetje vocht? das zo weer weg.
                  als je schoon eet (herhaal ik arie) is het best te doen.

nogmaals, ik vind het mooi kuurtje.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

test is the best

laten we dan maar zeggen
                    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (dirkster @ Mrt. 25 2004,09:15)]test is the best

laten we dan maar zeggen
                      absoluut!

daar kunnen we niet omheen.

greetz

Comment

De eerste weken in mijn test kuurtje werd ik ook droger omdat ik niet genoeg at, dus test in een cut kuurtje kan denk ik, en nu spreek ik uit ervaring he (voor één keer dan)

grtz
                        stil growing

Comment

sorry, offtopic, maar wat is de reden om tren niet langer dan 6 weken te doen. Ik heb altijd Tren voor een week of 8 gebruikt en geen problemen mee.
                          Veel mensen gebruiken 't zelfs voor 10-12weken.

Comment

IK denk dat het te maken heeft met het vele prikken, tren moet je toch eod of ed doen.

grtz
                            stil growing

Comment

het schijnt schadelijk te zijn. wordt zelfs beweerd, dat het drukkend is voor je nieren, maar dat zou weer niet bewezen zijn.

feit is dat het heftig spul is, maar toch denk ik dat 8 weken moet kunnen.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X