er is op 23 maart een discussie geweest over dianabol die nep zou zijn en stanozolol die nep zou zijn de fotos er van zijn bij fotos anabolen geplaats 23 maart ik heb toevallig bijde van zulke potjes gekocht en de zogenaamde dianabol bevat geen methyltestorone maar ook niet de hoeveelheid dianabol per tab en de winstrol precies het zelfde verhaal bevat niet het juiste hoeveelheid dus hopelijk is het iedereen hier mee eens ze zijn niet fake maar zit gewoon te weinig in!!
Winstrol
Collapse
X
-
dat had ik dus ook al gezegd!!!!!!!!
dat ging om het merk MECA en daar zitten er 500 in.
ik heb het zelf laten testen en er zit dus gemiddeld tussen de 2.5 en 3 mg ipv 5 mg.
ben blij dat jij er nu dus ook mee komt,devil.
hoe weet je het eigenlijk?
heb jij het ook laten testen?
greetz
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 02 2004,01:27)]dat had ik dus ook al gezegd!!!!!!!!
dat ging om het merk MECA en daar zitten er 500 in.
ik heb het zelf laten testen en er zit dus gemiddeld tussen de 2.5 en 3 mg ipv 5 mg.
ben blij dat jij er nu dus ook mee komt,devil.
hoe weet je het eigenlijk?
heb jij het ook laten testen?
greetz
Comment
-
altijd cool om het van een ander bevestigd te krijgen want soms kunnen mensen wel denken;die arie lult maar wat met zijn testen.
ik laat het niet bij een of andere veredelde kwakzalver testen maar bij een chemicus die in een ziekenhuis in het labaratorium werkt.
ik weet dus altijd in detail wat voor spullen ik gebruik omdat ik het elke x weer laat testen.
gaat het wel goed met je kuur,devil?
Greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 02 2004,02:14)]altijd cool om het van een ander bevestigd te krijgen want soms kunnen mensen wel denken;die arie lult maar wat met zijn testen.
ik laat het niet bij een of andere veredelde kwakzalver testen maar bij een chemicus die in een ziekenhuis in het labaratorium werkt.
ik weet dus altijd in detail wat voor spullen ik gebruik omdat ik het elke x weer laat testen.
gaat het wel goed met je kuur,devil?
Greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Apr. 02 2004,08:57)]Ging er al vanuit dat je niet uit je nek lulde hoor Kanarie..
Vind het een hele slechte zaak zoveel rotzooi als er op de markt komt en al is.
Greets...
voel me gelijk een stuk beter!
greetz
Comment
-
bestel gewoon nooit van websites....
als ik iets geleerd heb van lang op vanalle AS forums te zitten is het dat wel.... dan vertrouw je nog beter vrienden die met je trainen....
Cheers,
Imotep
[email protected]
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (imotep @ Apr. 04 2004,15:28)]bestel gewoon nooit van websites....
als ik iets geleerd heb van lang op vanalle AS forums te zitten is het dat wel.... dan vertrouw je nog beter vrienden die met je trainen....
Cheers,
Imotep
[email protected]
als iemand veel op een forum post zal die je niet snel fake willen verkopen omdat je dan op datzelfde forum verhaal kan halen.
lijkt mij niet slim in ieder geval want van 1 kuurtje wordt je niet rijk als verkoper zijnde dus als je dan iets goeds verkoopt komt diegene terug bij je en heb je er meer aan.
greetz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment