Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol

er is op 23 maart een discussie geweest over dianabol die nep zou zijn en stanozolol die nep zou zijn de fotos er van zijn bij fotos anabolen geplaats 23 maart ik heb toevallig bijde van zulke potjes gekocht en de zogenaamde dianabol bevat geen methyltestorone maar ook niet de hoeveelheid dianabol per tab en de winstrol precies het zelfde verhaal bevat niet het juiste hoeveelheid dus hopelijk is het iedereen hier mee eens ze zijn niet fake maar zit gewoon te weinig in!!
    Attached Files

dat had ik dus ook al gezegd!!!!!!!!

dat ging om het merk MECA en daar zitten er 500 in.

ik heb het zelf laten testen en er zit dus gemiddeld tussen de 2.5 en 3 mg ipv 5 mg.

ben blij dat jij er nu dus ook mee komt,devil.

hoe weet je het eigenlijk?

heb jij het ook laten testen?

greetz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 02 2004,01:27)]dat had ik dus ook al gezegd!!!!!!!!

dat ging om het merk MECA en daar zitten er 500 in.

ik heb het zelf laten testen en er zit dus gemiddeld tussen de 2.5 en 3 mg ipv 5 mg.

ben blij dat jij er nu dus ook mee komt,devil.

hoe weet je het eigenlijk?

heb jij het ook laten testen?

greetz
      hey ariekanarie jah heb het ook laten testen maar 1 ding klop wel over de dianabol er word van zulke potjes heeel veel fake gemaakt en van winstrol potjes ook en meestal zit er dan methyltestorone in dat is ook een steroid maar een agresiefer soort een soort grootere broer van dianabol maar je had dus gelijk ariekanarie

Comment

altijd cool om het van een ander bevestigd te krijgen want soms kunnen mensen wel denken;die arie lult maar wat met zijn testen.

ik laat het niet bij een of andere veredelde kwakzalver testen maar bij een chemicus die in een ziekenhuis in het labaratorium werkt.

ik weet dus altijd in detail wat voor spullen ik gebruik omdat ik het elke x weer laat testen.

gaat het wel goed met je kuur,devil?

Greetz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 02 2004,02:14)]altijd cool om het van een ander bevestigd te krijgen want soms kunnen mensen wel denken;die arie lult maar wat met zijn testen.

ik laat het niet bij een of andere veredelde kwakzalver testen maar bij een chemicus die in een ziekenhuis in het labaratorium werkt.

ik weet dus altijd in detail wat voor spullen ik gebruik omdat ik het elke x weer laat testen.

gaat het wel goed met je kuur,devil?

Greetz
          2 weekies dan begin ik weer deze anabolen zijn van een vriend van me

Comment

Ging er al vanuit dat je niet uit je nek lulde hoor Kanarie..

Vind het een hele slechte zaak zoveel rotzooi als er op de markt komt en al is.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 02 2004,08:57)]Ging er al vanuit dat je niet uit je nek lulde hoor Kanarie..

Vind het een hele slechte zaak zoveel rotzooi als er op de markt komt en al is.

Greets...
              toch nog iemand die een beetje vertrouwen heeft in me

voel me gelijk een stuk beter!

greetz

Comment

bestel gewoon nooit van websites....

als ik iets geleerd heb van lang op vanalle AS forums te zitten is het dat wel.... dan vertrouw je nog beter vrienden die met je trainen....

Cheers,

Imotep
                [email protected]

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (imotep @ Apr. 04 2004,15:28)]bestel gewoon nooit van websites....

als ik iets geleerd heb van lang op vanalle AS forums te zitten is het dat wel.... dan vertrouw je nog beter vrienden die met je trainen....

Cheers,

Imotep
                  [email protected]
                  het ligt er helemaal aan hoe je dat bekijkt.

als iemand veel op een forum post zal die je niet snel fake willen verkopen omdat je dan op datzelfde forum verhaal kan halen.

lijkt mij niet slim in ieder geval want van 1 kuurtje wordt je niet rijk als verkoper zijnde dus als je dan iets goeds verkoopt komt diegene terug bij je en heb je er meer aan.

greetz

Comment

idd een goede verkoper zal meer klanten hebben want mond aan mond reclame is de beste reclame, maar er zitten nog verdomd veel scammers op het net.

grtz
                    stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X