Winny en alcohol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winny en alcohol

Hey zwaartekrachtsadisten van de eerste orde.
    de zomer komt er weer aan en deze jongen wil strak staan!
    Daarom ben ik van plan na mn examens een Winstrol only 60mgED @6weeks kuurtje te doen. 2 weken daarna ga ik echter al op vakantie voor 10 daagjes met een stel vrienden.
    en laat ik maar open kaart spelen; daar gaat gezopen worden (niet tot kotsen aan toe hoor, maar gewoon flink aangeschoten).
    Ik heb het afgelopen jaar vrijwel geen alcohol gedronken en streng mn voedingsschema gehanteerd (en ook flink gegained), dus die 10dagen moet ik ff de stress van het harde werken er uit gooien.
    Maar ik vraag me dus af in hoeverre dit belastend is voor mn lever, daar ik 2 weken ervoor mn winnykuur afrond. Is dit een groot probleem?

mvg, Boogerd (ik zal me overigens straks ook ff voorstellen )

Ik zou niet beginnen aan de winstrol. Je zal gains krijgen, maar als jij daarna met vrienden op vakantie gaat zal het eten er ook niet al te best aan toegaan. Je kan iig niet je voedingsschema blijven volgen, neem ik aan dan.

De alchol zal je lever belasen, en is niet aan te raden voor, tijdens, en na een kuur.

Dus je resultaten van je kuur zullen weer verdwijnen. En dat is toch zonde van je geld en gezondheid.

Dus als je per se een kuur wil doen zou ik het niet voor, maar na je vakentie doen.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sluit me hier bij aan.
      Wat je kan doen is proberen nog wat uit je dieet te halen en meer cardio gaan doen. Wat je daar uithaalt verlies je ook niet meteen met 10 dagen feest..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Helemaal eens met de voorgaande posts.  

Als je alleen wat droger wilt zijn van de zomer kun je in de resterende weken best ver komen met een dieet en aangepaste training waaronder cardio. Eventueel aangevuld met een vetverbrander.

Uiteraard is er helemaal niets mis met op vakantie even alle remmen los gooien, maar dit te doen tijdens of vlak na een kuur is om het zacht uit te drukken 'niet handig'.
        Je gaat je lever absoluut heel zwaar belasten en eigenlijk om niets, want de winst van je kuur verdwijnt toch weer als sneeuw voor de zon als het zo dicht op elkaar zit...

Zou het dus zeker niet doen!  

Comment

hoe lang duurt het ongeveer dan weer voor je lichaam weer helemaal hersteld is is dat meteen na je nakuur of gaat daar nog een tijd overheen ik begrijp zelf wel dat je een tijd moet wachten en niet verstandig is om na je kuur meteen de beest uit te hangen maar ik heb me daar eigenlijk niet echt in verdiept. (stom).

grtz

Comment

Misschien beter een nieuw topic hierover openen ipv een topic dat al twee jaar oud is weer te openen, hierbij een slotje erop

Grtz
            stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X