test prop\boldenone\primo\winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test prop\boldenone\primo\winstrol

zoals de titel al zegt, heeft er iemand ervaring met de combinatie
    test prop\boldenone\primo\winstrol??

de boldenone, primo en winstrol al dan niet tegelijk....

of evt een linkje met gebruikerservaring met deze stack??

Bvd!
    uut grunn!

Volgens mij is primobolan een derivaat van boldernone. Dat zou betekenen dat het een beetje dubbel op is. Maar ik kan het mis hebben.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

boldenone en primo zijn zeker niet gelijk, hoewel ze voorzover ik weet wel beide binden aan dezelfde receptoren(androgeen) hebben ze wel degelijk verschillen, bijvoorbeeld dat boldenone aromatieseert wel terwijl primo dat niet doet....

maar goed, ik lees op verscheidene amerikaanse boards over een stack van boldenone en primo in de cut.. met resultaten.. ik wil slechts weten wat winstrol (desma) daar aan toe zou kunnen voegen.

ben ooit eens erg tevreden geweest over primo met winstrol. maar vind niets over het stacken van alledrie.

test prop spreekt voor zich... het gaat idd om een cut kuur
      uut grunn!

Comment

primo op 600 bold op 600
        wat test erbij en winny op 50 ga je hard knallen kerel

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
          primo op 600 bold op 600
          spreek je uit ervaring??
          uut grunn!

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Volgens mij is primobolan een derivaat van boldernone. Dat zou betekenen dat het een beetje dubbel op is. Maar ik kan het mis hebben.
            Hmmm een beetje onlogische redenatie om te zeggen dat het dubbel op is. Nvm.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

primo op 600 bold op 600
              flink over nagedacht zie ik. Not dus.
              Overal een berg van is bull. Primo op 600. Hij wil nuttige info en gebruikerslogs
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                flink over nagedacht zie ik. Not dus.
                Overal een berg van is bull. Primo op 600. Hij wil nuttige info en gebruikerslogs
                he kerel hou gewoon je klep aub als je van niks weet, wou je bold op 200 mg nemen dan? denk is na man bold moet je hoog doseren, en ja ik spreek uit ervaring

dit kuur heb ik zelf genomen en ging er keihard op

dus zeik niet gelijk iedreen af alsof je alles weet

Comment

hij zeikt je niet af hoor zoals ik het lees, hij zegt alleen niet alles hoeft zo hoog gedosseerd te worden.
                  mischien kan je ipv de hoeveelheden jou ervaringen met deze kuur aan TS delen. (daar vraagt ie namelijk om.
                  @ TS uit eigen ervaring merk ik wat van boldenon als ik op minstens op 400mg zit.
                  de winstrol word meestal gebruikt om harder (softe look) uit je kuur te komen
                  LET'S GET NASTY YATES!!!
                  COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

he kerel hou gewoon je klep aub als je van niks weet, wou je bold op 200 mg nemen dan? denk is na man bold moet je hoog doseren, en ja ik spreek uit ervaring

dit kuur heb ik zelf genomen en ging er keihard op

dus zeik niet gelijk iedreen af alsof je alles weet
                    Hahahaha Bruce die van niets zou weten

Kerel, ik denk dat je van hem nog veeeeeeel kan leren.
                    Om te beginnen wat beleefdheid ..........wat daar ken je ook al niets van.

Comment

ik heb met alle drie afzonderlijk wel ervaring...boldenone icm winstrol..en primo met winstrol.. nu nog iemand die me kan zeggen wat ze alle drie icm kunnen doen...

@spuitjunkie.. als dat je kuur was dan wil ik weten wat je bevindingen waren, hoe ben je erop gekomen om dit te stacken (achterliggende gedachte)... en wat heeft je opgeleverd qua stats..

en dat je gaat knallen is mooi maar dat doe ik ook op test met bold of iets anders..
                      uut grunn!

Comment

elpa, van elke as waar je mega doses neemt ga je knallen. de kunst is om met zo weinig mogelijk gear, zo weinig mogelijk bijwerkingen, zo veel mogelijk resultaat te behalen.
                        die junk kan niet eens lezen. ik had het over 600 primo. hij schreewt over bold. heb je mij niet over gehoord. (aangezien je bold minimaal op 400 moet nemen, dus 600 redelijk klinkt)
                        ga op zoek naar iem. die het gebruikt heeft en ook betrouwbaar over komt. die bijv. niet zo'n naam heeft al. (en als je meerdere posts opzoekt, er niet erg overtuigend veel gedegen kennis lijkt te hebben)
                        ik heb wel primo en winstrol gedaan, maar dat is zo lang geleden... maar je weet gewoon dat 100 primo eod en 50winny eod gewoon de juiste doses zijn. wil je stacken met bold, moet je gwoon ff surfen, want ik denk niet dat er heel veel mensen hier zitten die dat gedaan hebben. (mede door het bold-deca-primo-tren verhaal dat ze ongeveer dezelfde werking hebben als eiwitspaarder oid)

edit:@junk: ik zeik niemand af, het staat er duidelijk, en ik zeg alleen wat ik weet. je ziet mij niks over die totale kuur zeggen en het is simpel om iemand wat aan te praten van alles veel. dan is het niet zo moeilijk om te gainen.
                        1 gram test en 600 deca met 80mg dboll ga je ook als een tiet
                        Last edited by bruce; 24-09-2010, 16:54.

Comment

precies, dat bedoelde ik ook te zeggen, op 600 boldenone en 750 test pw knalde ik ook wel.

Heb ook zeker niet de intentie om de primo zo hoog (600) in te zetten, ten eerste is dit een kuurtje met vrij veel middelen en ten tweede is het me gewoon te duur. De planning is om er ook 8 maanden HGH bij te zetten en tevens te gaan spelen met clenbuterol, t3 en phentermine en evt insuline (niet alles te gelijk natuurlijk) Dus duur zat....

lang leve de vrijgave van het spaarloon!!!

Dit word de eerste keer dat ik ipv op het koord te balanceren, er gewoon over heen stap. Ik wil weten wat erin zit. 4 tot 6% vet lijkt me wel wat..
                          uut grunn!

Comment

wat zijn je stats NU dan?
                            ennuh... hgh 8 mnd... dan zou ik op mn as niet bezuinigen hoor. sowieso met hgh kan je meer as in je lijf pompen dan met een gewone kuur. (nog steeds vind ik dan een gram test per week ZWAAR overdreven)
                            ik neem aan dat je de hele kuur wel test varianten neemt?
                            en uiteraard je eten zo aanpast dat je richting dat vet percentage wilt. 4 is oneindig laag hoor. lukt ook maar voor even.zwaar ongezond ook. ik heb zelf op 7 gezeten en dat was ERG mooi, merk ik achteraf. hahahaha. als me dat nou nog es zou lukken
                            hoe ziet in eerste instantie de kuur eruit en van waar kom je en waar wil je heen?
                            wat is belangrijker? kracht, gewicht of vet %.
                            ik zou ervoor tekenen 5kg minder en op 10% te zitten. maar dat wordt dan ook de beuk erin. (bijvoorbeeld)

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              wat zijn je stats NU dan?
                              ennuh... hgh 8 mnd... dan zou ik op mn as niet bezuinigen hoor. sowieso met hgh kan je meer as in je lijf pompen dan met een gewone kuur. (nog steeds vind ik dan een gram test per week ZWAAR overdreven)
                              ik neem aan dat je de hele kuur wel test varianten neemt?
                              en uiteraard je eten zo aanpast dat je richting dat vet percentage wilt. 4 is oneindig laag hoor. lukt ook maar voor even.zwaar ongezond ook. ik heb zelf op 7 gezeten en dat was ERG mooi, merk ik achteraf. hahahaha. als me dat nou nog es zou lukken
                              hoe ziet in eerste instantie de kuur eruit en van waar kom je en waar wil je heen?
                              wat is belangrijker? kracht, gewicht of vet %.
                              ik zou ervoor tekenen 5kg minder en op 10% te zitten. maar dat wordt dan ook de beuk erin. (bijvoorbeeld)
                              mijn stats nu zijn 118 kg op 22/24% ben 1,90 lang... Ik heb het laatste half jaar teveel op mn luie reet gezeten vanwege een operatie. Nauwlijks benen getraind, teveel op massa bezig geweest. Nu alles weer gerepareerd is kan ik weer volop. Dus ook cardio (ik haat het) maar ik ben helaas een uber endomorf dus ik moet wel. Ondanks dat mn voeding al jaren in orde is moet ik het altijd nog hebben van veel beweging. Ik eet al jaren gescheiden vet/koolhydraten/eiwitten en dat bevalt me prima.

De kuur heb ik nog geen vaste vorm gegeven.

in eerste instantie begin ik met HGH en primo/bold/winstrol en test prop...denk ik

met tussendoor spelen met phentermine/eca stack/ clenbuterol en t3, ook hoe ik dat precies ga doen is nog niet duidelijk.

na ongeveer 16 weken wil ik overgaan op test enathaat, tren acetaat en boldenone gewoon doorzetten.

daarna afhankelijk van mn vetpercentage het afmaken met masteron

Mijn doel is droog staan op 4 tot 6% het liefst bij het huidige gewicht. 118 kilo

maar met 115 ben ik ook tevreden. Het droog staan zal ik niet erg lang vol houden maar hoop uiteindelijk niet boven de 10% te komen

kracht is voor me altijd erg belangrijk geweest, heb dit jaar de 180 gebencht en daar ben ik erg trots op. Nu is het tijd voor andere streven

zoals je doorhebt ga ik er echt voor dus ik heb de lat iets te hoog gelegd maar dat is goed voor de motivatie..
                              Last edited by elpadrone; 26-09-2010, 15:07.
                              uut grunn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X