Korte kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Korte kuur

Zo ben ff een tijdje weggeweest maar weer volop aan t trainen...
    Heb wat gezeik gehad waardoor ik niet of nauwelijks kon trainen de afgelopen maanden. Ik ben van zins om een korte kuur te gaan doen, van een week of 3. Heb er al veel over gehoord en gelezen en het lijkt me wel wat. Daarom wil ik t proberen.
    Mijn vraag is of er mensen zijn hier met ervaringen met korte kuren van een week of 3 en zo ja wat raden jullie me aan? Welke middelen? Welke doseringen?
    Alvast bedankt!

Heb je je meteen onder een iets andere naam aangemeld?
    Je hebt maar één post nu en had er veel meer dat weet ik zeker!
    Maakt niks uit natuurlijk maar het viel me op. Hoe dan ook ik hoop dat het nu allemaal weer goed gaat met je en uiteraard welkom terug

Wat betreft je vraag, ik heb er geen ervaring mee. Als je al iets voor 3 weken neemt zou ik als het om tabs gaat winstrol nemen denk ik, d-boll geeft sneller en meer resultaat maar is zeker na 3 weken ook zo weer weg, en als je wilt prikken zou ik winstrol injects of een snelle test nemen ( prop ofzo )

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

drie weken is echt kort ,ik denk niet dat je iets kunt nemen in zon korte tijd,en als dat zo is dan zul je toch heel hoog gaan nemen ,drie weken zijn zo voorbij,ik denk dat er niet veel middelen zijn die in zon korte tijd veel kunnen geven ,maar ik denk dat je oxy in zon korte tijd wel kunt nemen,maar dat is ook niet alles,maar wat wil je massa of iets anders ,dat is ook heel belangrijk,

Comment

Korte kuren wil niet zeggen 3 weken kuren en gedaan , korte kuren zijn 3weken kuren 2-3 weken niks terug 3 weken kuren terug rust en dan terug 3 weken kuren, en zo kan je verder en verder gaan. Tren en prop zijn goed, dbol ook, alles met een kortwerkende esther.

grtz
        stil growing

Comment

#### jullie zijn snel met je reacties