Korte kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Korte kuur

Zo ben ff een tijdje weggeweest maar weer volop aan t trainen...
    Heb wat gezeik gehad waardoor ik niet of nauwelijks kon trainen de afgelopen maanden. Ik ben van zins om een korte kuur te gaan doen, van een week of 3. Heb er al veel over gehoord en gelezen en het lijkt me wel wat. Daarom wil ik t proberen.
    Mijn vraag is of er mensen zijn hier met ervaringen met korte kuren van een week of 3 en zo ja wat raden jullie me aan? Welke middelen? Welke doseringen?
    Alvast bedankt!

Heb je je meteen onder een iets andere naam aangemeld?
    Je hebt maar één post nu en had er veel meer dat weet ik zeker!
    Maakt niks uit natuurlijk maar het viel me op. Hoe dan ook ik hoop dat het nu allemaal weer goed gaat met je en uiteraard welkom terug

Wat betreft je vraag, ik heb er geen ervaring mee. Als je al iets voor 3 weken neemt zou ik als het om tabs gaat winstrol nemen denk ik, d-boll geeft sneller en meer resultaat maar is zeker na 3 weken ook zo weer weg, en als je wilt prikken zou ik winstrol injects of een snelle test nemen ( prop ofzo )

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

drie weken is echt kort ,ik denk niet dat je iets kunt nemen in zon korte tijd,en als dat zo is dan zul je toch heel hoog gaan nemen ,drie weken zijn zo voorbij,ik denk dat er niet veel middelen zijn die in zon korte tijd veel kunnen geven ,maar ik denk dat je oxy in zon korte tijd wel kunt nemen,maar dat is ook niet alles,maar wat wil je massa of iets anders ,dat is ook heel belangrijk,

Comment

Korte kuren wil niet zeggen 3 weken kuren en gedaan , korte kuren zijn 3weken kuren 2-3 weken niks terug 3 weken kuren terug rust en dan terug 3 weken kuren, en zo kan je verder en verder gaan. Tren en prop zijn goed, dbol ook, alles met een kortwerkende esther.

grtz
        stil growing

Comment

#### jullie zijn snel met je reacties
          Ja alles gaat wel weer lekker nu,last gehad van erge depressiviteit (rara hoe kan dat) in combinatie met het fout gaan van alles wat fout kan gaan
          En nee heb geen andere naam, maar moest me opnieuw aanmelden dus denk dat ik verwijderd ben of zo en daarom weer met 1 post begin.
          Mijn doel is om de verloren massa van de afgelopen tijd voor een gedeelte terug te winnen.
          Heb al wat in mn hoofd zitten: trenbolone en test prop elk 1ml om de dag 3 weken lang.
          Maar wat snipke zegt klinkt bekend in de oren :S
          Toch ff proberen, de financiele middelen staan het nu ff niet toe om langer te gaan,zitr krap

Comment

als je krap zit, zou ik gewoon nog ff wachten. of je doet het goed of je doet het niet. Of je zou een standaard kuur kunnen doen...
            I live to end the game

Comment

Tren en prop is niks mis mee ga ik zelf ook doen maar dan 6 weken.

Wat betreft je naam, geen idee hoe dat kan maar srond er eerst geen Mr. Django ofzo?

Greets...

Comment

Wist het wel...

Mr. Django

Greets...

Comment

Adonis> je kunt het beter goed doen of helemaal niet ja, daar ben ik t wel mee eens. Maar ik ben gewoon veel verloren en sta te popelen om te beulen en te groeien en verloren massa te herwinnen. En een goede kuur staat gepland voor eind mei/begin juni, die ga ik nu nog niet doen. Vandaar dat ik zeg ik wil eens een korte proberen van een week of 3 met tren en prop als overbrugging naar de grotere kuur zeg maar, eind mei.
                  En wat Snipke zei over 3 weken wel 2 niet 3 wel etc kan ik me goed in vinden alleen trek ik dat nu financieel even niet. Maar binnenkort weer wel alleen ik ben eigenwijs en heb geen zin om erop te wachten snappie?
                  Is wellicht het proberen waard dacht ik, ik bedoel 1 ml tren en 1 ml prop om de dag 3 weken lang is toch wel aardig dacht ik. Bovendien, en dat vind ik nu gezien mijn recente ervaringen met depressies, blijven de bijwerkingen door de korte duur enigszins beperkt. En daar hecht ik nu toch wel veel waarde aan.

Comment

En Curiosio> Nee ik was echt geen Mr.Django, al die tijd NastyDjango, alleen ben een aantal maanden weggeweest en niet meer onder die naam ingelogd, denk dat ik door lange afwezigheid ben verwijderd of zo en daarom opnieuw moest registreren. Maar ja boeien verder

Comment

Of het beperkt blijft weet ik niet eigenlijk. Je gaat jezelf waarschijnlijk tijdens die 3 weken ( en een week of 2 erna ) erg goed voelen. Als je een week of 2 gestopt ben kun je weer in een depressie komen. Misschien beter om te wachten tot alles weer helemaal is en gaat zoals het zou moeten..
                      Snap overigens dat je er weer vol tegenaan wil hoor..

Greets...

Comment

Ben jij van Belgie nastydjango ??
                        stil growing

Comment

Volgens zijn profiel uit hoe heet dat dorp ook al weer.... Antwerpen...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 09 2004,14:00)]Volgens zijn profiel uit hoe heet dat dorp ook al weer....  Antwerpen...

Greets...
                            oei oei Mr C , als hij echt uit Antwerpen komt heb je iets op je nek gehaald, volgens een antwerpenaar is antwerpen wel het centrum van de wereld

grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Apr. 09 2004,14:04)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 09 2004,14:00)]Volgens zijn profiel uit hoe heet dat dorp ook al weer....  Antwerpen...

Greets...
                              oei oei Mr C , als hij echt uit Antwerpen komt heb je iets op je nek gehaald, volgens een antwerpenaar is antwerpen wel het centrum van de wereld  

grtz
                              Dan heb ik me dus iets op me nek gehaald....

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X