Korte kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jongens jongens staak de discussie maar, ben gewoon een die-hard Hollander, uit Almere

Comment

Mr. Django komt wel uit Antwerpen... Zijn twee verschillende personen!  

@ NastyDjango; Wat hier ook gezegd wordt je gaat dat kuurtje waarschijnlijk toch wel doen, maar hoop wel dat je je realiseert dat hier een aantal hele goede redenen zijn gegeven om het nog even niet te doen...
      Vergrote kans op terugkeer depressie erna, te kort voor het mooie, beter niet dan half, enz.

Een zogenoemde korte kuur heeft eigenlijk alleen zin (als het dat uberhaupt al heeft, verschillen de meningen nogal over&#33 als je er meerdere aan elkaar plakt met korte rustposes.
      Ben een beetje bang dat wat jij nu wilt doen nogal zonde van je geld en moeite gaat zijn.  

Wens je hoe dan ook succes bij wat je doet en hou ons op de hoogte.

Comment

Vindt het ook geen goed idee als je krap bij kas zit moet je geen kuurtje doen, om nog maar te zwijgen over de nadelen ivm uw geleden depressie.
        Hou dat geld aan de kant en spaar tot je een serieuse kuur kan nemen, zal veel beter voor je gains zijn en je zal er ook geen nadelen aan overhouden. Ik ben na mijn laatste kuur ook serieuse ziek gevallen (1maand) niet kunnen eten en trainen was alle behaalde gains kwijt, training terug hervat en eten ook en heb tot nu al 6-7 kilo terug kunnen pakken, dus maar 3 kilo van mijn kuur kwijt.

grtz
        stil growing

Comment

nastydjango klinkt mij bekend in de oren als zijnde een oosters iemand, die zijn fotos plaatste op diverse boards en daarbij met iedereen ruzie had. (beweerde o.a. naturel te zijn, terwijl de testo eraf spoot).

ben jij dat? of is dat weer iem. anders?
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nou nee, heb wel altijd met alles en iedereen ruzie maar ben geen spleetoog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X