dna pharma, dianabol,Clenbutero, Clomid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dna pharma, dianabol,Clenbutero, Clomid

hoi bodybuiders,

heeft iemand toevallig ervaring met dna pharma??

en dan voor al de as dianabol, clenbutero en clomid??
    nog een vraagje.. hoe kan ik het best clomid bij me dianabol gebruiken dit om de wel bekende 'bitch tits' tegen te gaan...

alvast bedankt..
    roy3333

diana en clen samen?
    en waarom clen? levensmoe?
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

hoezo levens moe?

Comment

Originally posted by r0hann View Post
        hoezo levens moe?
        Als je je in de materie verdiept dan weet je waarom marnop dit zegt.

Lees dit maar eens door: Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

Lees vooral het stukje door die gaat over de rode bloedcellen die te weining zuurstof op een gegeven moment gaan afgeven terwijl je hart steeds meer nodig heeft. gevolg is dat je hart stopt.

Ik ben geen as kenner maar zoek wel vaak zaken op alvorens rare vragen te stellen. Bij gebruik van AS loop je altijd wel een bepaald risico het is maar net hoever je bereid bent om te gaan.

Comment

bitch tits is persoonsgebonden. arimidex schijnt te helpen. maar zijn voor en tegen

Comment

Bitch tits is bij diana redelijk bekend fenomeen. Remedie is nolva, niet a'dex (of andere AI's).
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Bitch tits is bij diana redelijk bekend fenomeen. Remedie is nolva, niet a'dex (of andere AI's).
              Is 4 weken nolva staandaard bij bijvoorbeeld 12 weken test? of moet je naarmate je kuur langer is ook langer nolva slikken?

Maar ik dacht dat nolva toch was om je eigen test weer op gang te helpen? maar volgens mij geef ik zelf al antwoord? hoge test aanmaak is toch cortisol drukkend?

Comment

Nolva is om je productie te kickstarten, ja. Nolva is echter ook om te voorkomen dat oestrogeen bindt aan je borstweefsel, en voorkomt op die manier gyno.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Nolva is om je productie te kickstarten, ja. Nolva is echter ook om te voorkomen dat oestrogeen bindt aan je borstweefsel, en voorkomt op die manier gyno.

Duidelijk!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                    Als je je in de materie verdiept dan weet je waarom marnop dit zegt.

Lees dit maar eens door: Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

Lees vooral het stukje door die gaat over de rode bloedcellen die te weining zuurstof op een gegeven moment gaan afgeven terwijl je hart steeds meer nodig heeft. gevolg is dat je hart stopt.

Ik ben geen as kenner maar zoek wel vaak zaken op alvorens rare vragen te stellen. Bij gebruik van AS loop je altijd wel een bepaald risico het is maar net hoever je bereid bent om te gaan.

Het stukje van NeCeDo klopt.
                    Het is korte tijd geleden ook in een discussie besproken.
                    het grootste risico van Clen vs T3 was toen: bij Clen zomaar dood neervallen vs T3 het grootste risico daarvan is de rest van je leven aan de T3.
                    Zelfs de mildere, maar toch gevaarlijke bijwerkingen van Clen kunnen je fataal zijn of op langere termijn nog laten afbetalen.

Clen werkt verder bij mij niet eens, ik heb last van chronische astmatische bronchitis (ja ik rook teveel en al te lang hehe). Als je longproblemen hebt dan worden als eerste de receptoren in de longen bezet en pas als er wat over is de rest van je lichaam. Waarbij je hart dus 24uur p/d aanvoer vraagt....maar ook alle andere onwillekeurige spieren vragen continu aanvoer van herstelmiddelen. Pas daarna gaat het vet verbrandende effect werken en de eventuele groei van spieren.

Comment

Marnop respect voor jou kennis hoop dat ik ook nog zo ver mag komen.

Comment

@ts als ik jou was zou ik die dna troep niet nemen lees maar s wat rond op google etc
                        LET'S GET NASTY YATES!!!
                        COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

---

Mijn verhaal heb ik zelf maar gedelete

pffffffffff

Comment

Ging zeker over die dna troep
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                              Mijn verhaal heb ik zelf maar gedelete

pffffffffff

hey Leroy,
                              ff een vraagje ben jij Leroy29 ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies