Is dit normaal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1000mg test bij een eerste kuur, wauw , en ik ben begonnen met 250 en heb hiervan 6-7 kilo overgehouden en armen 1cm gegroeid, maar heb ook geen aanleg voor dikke armen te ontwikkelen denk ik.

grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 13 2004,18:28)]Eens.
      Alles valt of staat bij voeding, training en rust. Dit moet 100% zijn.
      AS is vervolgens een toevoeging die alleen dan heel nuttig kan zijn.

Greets...
      Ben ik ook met je eens, maar dat doe ik ook.

Ik slaap meer dan 10 uur per dag (nacht), eet ongeveer 200 gram eiwitten per dag en genoeg koolhydraten, eet om de 2 uur enz. Ik groei dan ook behoorlijk goed al zeg ik het zelf alleen die armen had ik meer van verwacht.

Bovendien slik ik behoorlijk veel vitamines en mineralen:

- multivitamine
      - vitamine c1000
      - vitamine B complex
      - magnesium
      - zink
      - calcium
      - ginseng
      - lijnzaadolie
      - chroom
      - CLA.

Maar even een andere vraag namelijk SYNTHOL
      hoeveel centimeter armomtrek kun je daar van bijkrijgen??
      En zijn er mensen die he zelf gebruikt hebben, zoja wat vinden jullie er van?

Comment

Nooit Synthol gebruikt en zal er nooit aan beginnen ook.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Synthol: Greg Valentino wel eens gezien? Als je er zo uit wilt zien moet je synthol gebruiken.

Je bent toch nog jong? Je moet gewoon geduld hebben, je armen kunnen echt nog wel groter worden. En sommigen hebben nu eenmaal minder aanleg voor grote armen, aan je genen kun je niks doen.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Het zijn dikke armen maar vind het diep triest...

Greets...
            Attached Files
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik denk dat jesse geobsedeerd is door dikke armen

grtz
              stil growing

Comment

ik denk het ook, als je zelfs aan de synthol denkt
                I live to end the game

Comment

dikke armen en dikke tieten ja (alhoewel ik die valentino ook superlelijk vind)

maar ff serieus:
                  ik heb het hier over slechts 1 synthol injectie in de biceps, dus geen hele kuur van 10 weken iedere dag synthol in iedere spiergroep totdat je hoofd bijna uitelkaar knalt  

Comment

Het is niet blijvend, je word er niet sterker van(toch??) En als je naar synthol mannetjes kijkt, zie je dat waar synthol gespoten is het er veel onnatuurlijker uit ziet.

Het betekent niet dat als je synthol spuit het erzelfde uitziet als dat je echt zulk soort armen hebt zonder synthol. (wat een zin )

Ik zou het zelf niet doen, maar als je echt van overtuigd ben moet je het zeker niet laten
                    I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Jesse @ Apr. 11 2004,19:22)]Het probleem is dat de AS zowieso pas na 3/4 weken beginnen te werken. Als je dan uitgaat van een kuur van 8 weken, zou je alle resultaat ervan dus binnen (8-4=) 4+3 (3 weken nawerking) = binnen 7 weken moeten zien?
                      Daar ben ik het niet mee eens . Dit is mijn derde kuur en zodra ik een shot in me reet steek merk ik het gelijk . Ik kom de eerste weken altijd kilo s aan en de laatste weken ligt dat altijd stil . Na zon 4 a 5 weken wordt ik vaak droger en harder maar niet meer zwaarder Hoeveel ik ook eet . Maar volgens mij is het voor elk lichaam anders en ligt het er ook aan wat je gebruikt .

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (muchomacho @ Apr. 16 2004,10:31)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Jesse @ Apr. 11 2004,19:22)]Het probleem is dat de AS zowieso pas na 3/4 weken beginnen te werken. Als je dan uitgaat van een kuur van 8 weken, zou je alle resultaat ervan dus binnen (8-4=) 4+3 (3 weken nawerking) = binnen 7 weken moeten zien?
                        Daar ben ik het niet mee eens . Dit is mijn derde kuur en zodra ik een shot in me reet steek merk ik het gelijk . Ik kom de eerste weken altijd kilo s aan en de laatste weken ligt dat altijd stil . Na zon 4 a 5 weken wordt ik vaak droger en harder maar niet meer zwaarder Hoeveel ik ook eet . Maar volgens mij is het voor elk lichaam anders en ligt het er ook aan wat je gebruikt .
                        Natuurlijk ligt het eraan welke as je gebruikt, test prop zal je direct voelen en test enth ga je pas voelen na die- vier weken

grtz
                        stil growing

Comment

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Apr. 16 2004,13:10)]En overwegen om synthol te spuiten, nou dan ben je in mijn ogen helemaal betoeterd... Levensgevaarlijk... Vraag het maar aan Milos Sarcev....

Kan je me het nummer van Milos dan even geven dan kan ik het hem vragen

grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Jesse @ Apr. 14 2004,16:12)]maar ff serieus:
                              ik heb het hier over slechts 1 synthol injectie in de biceps, dus geen hele kuur van 10 weken iedere dag synthol in iedere spiergroep totdat je hoofd bijna uitelkaar knalt  
                              hoe bedoel je 1 injectie?

om bijvoorbeeld 2 cm armomtrek erbij te krijgen moet je al 10 weken lang elke dag een paar ml in je bicep of tricep spuiten.

dus wat jij ervan verwacht is denk ik een droom.
                              er bestaan geen wondermiddelen, jesse!!
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hehe, nou dat heb ik nu net niet, ehhe...

Maar jullie snappen wa ik wil zeggen hopelijk.. Hij had zichzelf ook wa synthol gespoten, alleen was het terechtgekomen in zijn bloedbaan en uiteindelijk geloof ik zijn hartslagaders ook verstopt... en dat is iets wat niet meer weggaat...

http://www.bodybuilding.com/fun/ronharris8.htm

Zo...

Lees maar zelf...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X