gedragsverandering bij anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn mening wat betreft het agressiever worden is dat het ook voor een deel tussen de oren zit. Als jij de verhalen kent over anabolen, dan krijg je direct het idee dat ze je agressiever maken, met als gevolg een placebo-effect waardoor je ook daadwerkelijk agressiever gaat reageren naar je omgeving, omdat je de anabolen de schuld kunt geven.

Hier is ook ooit een onderzoekje naar geweest, hierbij ging het als volgt te werk: Iemand kreeg 100 euro, maar die moest hij delen met nog iemand. Hoeveel het was, mocht hij zelf weten, en de ander had de keuze het bod af te wijzen, maar dan zouden ze beiden niks krijgen. Een mogelijkheid tot onderhandelen was er niet. De resultaten waren als volgt: Mensen MET een test-supplement, maar die van niks wisten, maakten aantrekkelijkere deals dan de controlegroep.
    Dan was er nog de mensen die placebo's kregen, maar tegen wie werd verteld dat het testosteron was. Deze groep ging juist agressievere deals maken dan de controlegroep.
    Conclusie van het onderzoekl: de algemene reputatie die testosteron heeft, is tevens de oorzaak van zijn reputatie.

@Ashley, je heet dus daadwerkelijk zo? Ik meende altijd dat het gewoon een nickname was die je voor de grap had bedacht op dit forum?
    Last edited by scoobydoo; 13-10-2010, 21:21.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Agressie gaat toch meer op voor de zogenaamde alfa-mannen?

Iets wat er niet in zit, kan je er niet uithalen. Ik geloof niet dat je van een softe goedzak ineens een 1e klas opvlieger kan maken door een kuur.

Mensen zien ook vaak een beetje wat ze willen zien. Als een bekende ineens doorslaat in zijn agressie, dan is het makkelijker om te zeggen 'zie je wel, komt door de as'. Dan om te zeggen 'goh, was wel te verwachten dat het een keer zou gebeuren'.

Originally posted by Falstyr View Post
      Ik ben er aardiger en leuker door geworden. Zoder As ben ik juist "a-sociaal" en egoistisch. Iedereen reageert anders op de specifieke stof die er in het lichaam gespoten wordt.
      Ik vind niet dat je dat zelf kan oordelen over jezelf, zelf heb je daar altijd een vertekend beeld over.

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
        Ik ken een paar zware gebruikers en het zijn waardeloze venten waar je niet op kunt vertrouwen, maar of dat komt door het gebruik of door hun opvoeding weet ik niet
        Definitely gebruik.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Heey,

Ik weet niet als het een door gedrags verandering komt. ma ben net bezig voor 8 weken deca test en diana.

de laatste 2 weken zat me vriendin te zeuren, omdat ze bijna vanschool moest en geen stage had, ze deedt hard haar best maar kon niks geen stage vinden. dus reageerde ze het af op mij. verder niet agressief geweest.

alleen heb ik het nu na 2 weken dat ze zat te zeuren uit gemaakt. en nu weet ik echt niet meer wat ik moet. zit tussen 2 dingen in zoals het lijkt.

Vind haar nog leuk, maar denk niet dat het nog wat word.
          Heb 4 en een half jaar een relatie gehad met haar. altijd heel mooit gehad maar toch kan ik het nu zo heel makkelijk van me af zetten en doen als of er niks aan de hand is. Misschien is het wel omdat ik geen gevoelens meer voor haar heb. of door het gebruik.

moet nog maar goed over na denken.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Ik vind niet dat je dat zelf kan oordelen over jezelf, zelf heb je daar altijd een vertekend beeld over.
            Het was ook me omgeving die het regelmatig zei. Was stuk meer ontspannen.

Daarna zat ik niet meer aan de AS en gingen een hoop mensen zeggen: "zie je wel. komt door de AS dat hij zo is". En van die domme uitspraak werd ik alleen geïrriteerder tot ik iemand uiteindelijk op zijn bek sloeg. En dat was terwijl ik niet aan de AS was.

Comment

Originally posted by r0hann View Post
              Heey,

Ik weet niet als het een door gedrags verandering komt. ma ben net bezig voor 8 weken deca test en diana.

de laatste 2 weken zat me vriendin te zeuren, omdat ze bijna vanschool moest en geen stage had, ze deedt hard haar best maar kon niks geen stage vinden. dus reageerde ze het af op mij. verder niet agressief geweest.

alleen heb ik het nu na 2 weken dat ze zat te zeuren uit gemaakt. en nu weet ik echt niet meer wat ik moet. zit tussen 2 dingen in zoals het lijkt.

Vind haar nog leuk, maar denk niet dat het nog wat word.
              Heb 4 en een half jaar een relatie gehad met haar. altijd heel mooit gehad maar toch kan ik het nu zo heel makkelijk van me af zetten en doen als of er niks aan de hand is. Misschien is het wel omdat ik geen gevoelens meer voor haar heb. of door het gebruik.

moet nog maar goed over na denken.
              Ik kan me niet voorstellen dat het komt omdat ze 2 weken heeft zitten zeuren. Als het wel zo is en het komt door de roids dan moet je daar heel snel van af.

Het is het niet waard om een mooie relatie kapot te maken door die klote AS.

Verder, kan het zijn dat het al langer niet goed gaat tussen jullie en dat je dat nooit hebt durven zeggen en misschien door de AS is je drempel ?erg laag geworden en heb je het uiteindelijk wel gezegd.

Maar als dit soort reacties voortvloeien uit gebruik van roids dan word ik daar niet vrolijk van.

Comment

Ik denk ook niet dat het door de roids komt, zoals wat je zegt dat de drempel wat lager is geworden.

maar verder heb ik geen gedrags problemen of verandering.

Verder over de kuur gaat alles wel prima groei mooi hard is net in gekickt ben nu met week 4 bezig

Comment

Ik denk ook niet dat het door de roids komt, zoals wat je zegt dat de drempel wat lager is geworden.

maar verder heb ik geen gedrags problemen of verandering.

Verder over de kuur gaat alles wel prima groei mooi hard is net in gekickt ben nu met week 4 bezig
                  Ging het dan wat slechter tussen jullie? of is het echt gekomen door die 2 weken wat ze "gezeurt"heeft? als je een relatie verbreekt door dat 1 van de 2 gaat zeuren is men in mijn ogen een slappe zak.

Na 4,5 jaar moet je elkaar wel een beetje kennen en zij had het moeilijk zoals je zelf al zei. Geen stage enz. Je had haar een helpende hand moeten geven ipv het uitmaken.

Maar ik ken de situatie niet dus vandaarg dat ik het voorzichtig breng.

Comment

Nee klopt, dat was ook wel mijn bedoeling om haar te helpen. maar ze heeft nu al wel stage enzo. maar zit gewoon in een dipje. weet niet zo goed wat ik wil.

soms is het leven zo zwaar maar daar komen we wel weer over heen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Het was ook me omgeving die het regelmatig zei. Was stuk meer ontspannen.

Daarna zat ik niet meer aan de AS en gingen een hoop mensen zeggen: "zie je wel. komt door de AS dat hij zo is". En van die domme uitspraak werd ik alleen geïrriteerder tot ik iemand uiteindelijk op zijn bek sloeg. En dat was terwijl ik niet aan de AS was.
                      Ik denk niet dat je zozeer direct door de AS rustiger word, maar meer indirect. Want zodra je aan de roids zit train je lekker, voel je goed, gain je hard, waardoor je je goed gaat voelen. Ik heb t ook als ik een tijd lekker hard ga op mn trainingen, mn voeding top is en als ik wat verandering zie dat ik me dan beter ga voelen. Zodra jij lekker in je vel zit straal je dit ook uit in verschillende opzichten.
                      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Nee klopt, dat was ook wel mijn bedoeling om haar te helpen. maar ze heeft nu al wel stage enzo. maar zit gewoon in een dipje. weet niet zo goed wat ik wil.

soms is het leven zo zwaar maar daar komen we wel weer over heen.

Ja ik weet er alles van! Maar probeer alles op een rijtje te krijgen en smeed het ijzer als het nog heet is.

succes maat.

Comment

Misschien wat ver gezocht maar omdat je in een dip zit,

L-Tryptofaan van XXL Nutrition - XXL Nutrition

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                            Ja ik weet er alles van! Maar probeer alles op een rijtje te krijgen en smeed het ijzer als het nog heet is.

succes maat.

Hartelijk bedankt. Hoop echt dat het goed gaat, moet gewoon even een tijdje rustig an doen(wat betreft vriendin) en Knetter hard trainen. hard groeien en dan goed voelen

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              aan je schrijfstijl te lezen ben je veel te netjes voor een vent. ik dacht eerst dat je een vrouw was, die voor studie info nodig had en op subtiele manier eerlijke antwoorden zocht.
                              daarna dacht ik dat je gay was. nu, ja, ik blijf eerlijk, een watje. dus ik denk zelf dat je wel wat cooler zou uitstralen bij gebruik,m aar vergeet niet, dat JIJ dan dus gevoeliger bent voor verslaving. dan zou ik ook maar ver uit de buurt van coke oid blijven. zit je zo aan.
                              dus bezint eer ge begint.
                              Ik heb wat moeite met je conclusie dat iemand die netjes/te vriendelijk is minder mannelijk zou zijn dan iemand die dat niet is. Maar als de rest je mening deelt is dat maar zo. Ik heb het in ieder geval al vaker gehoord.

Mensen die redeneren van:
                              mannelijk = behaard, arrogant, geil en respectloos
                              minder mannelijk = gevoelig, respectvol, minder harig, wel geil maar geen barsletjes neuken bij de eerste beste kans

Gay ben ik alvast niet, laat dat heel duidelijk zijn. Gevoelig ben ik wel, en ik kan vrij veel hebben. Maar als iemand te ver gaat, dan krijg ik wel eens een driftbui. Dit weekend heb ik nog iemand geslagen en dat gebeurt wel meer

Ik weet niet of alle gevoelige kerels die geen vrouwen gebruiken om er alleen maar seks mee te hebben, minder mannelijk zijn dan mannen die dat wel doen.

Morgen zal ik het alvast weten, want dan ga ik naar de sportarts voor een volledig bloedonderzoek waarin ook mn testosteron wordt gecheckt.

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
                                Ik heb wat moeite met je conclusie dat iemand die netjes/te vriendelijk is minder mannelijk zou zijn dan iemand die dat niet is. Maar als de rest je mening deelt is dat maar zo. Ik heb het in ieder geval al vaker gehoord.

Mensen die redeneren van:
                                mannelijk = behaard, arrogant, geil en respectloos
                                minder mannelijk = gevoelig, respectvol, minder harig, wel geil maar geen barsletjes neuken bij de eerste beste kans

Gay ben ik alvast niet, laat dat heel duidelijk zijn. Gevoelig ben ik wel, en ik kan vrij veel hebben. Maar als iemand te ver gaat, dan krijg ik wel eens een driftbui. Dit weekend heb ik nog iemand geslagen en dat gebeurt wel meer

Ik weet niet of alle gevoelige kerels die geen vrouwen gebruiken om er alleen maar seks mee te hebben, minder mannelijk zijn dan mannen die dat wel doen.

Morgen zal ik het alvast weten, want dan ga ik naar de sportarts voor een volledig bloedonderzoek waarin ook mn testosteron wordt gecheckt.
                                waar slaat dat op, dat ligt aan de manier van opvoeden en hoe je denkt.
                                ik ben toch ook een man en ben ook gevoelig en respectvol .
                                het enige wat ik merk met de test die ik gebruik is dat me emotie's erger worden.
                                dus vrolijk is nu opeens heel erg vrolijk en als je boos bent ben ik ook erg boos snap je.
                                maar dat je minder mannelijk bent omdatje respectvol enzo bent is niet zo want dat ben ik nu nog ookal zet ik om de 5 dagen 500 mg
                                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X