Jouw probleem is gewoon dat je je dingen te veel aantrekt. Laat ze lekker lullen joh. Mensen oordelen altijd over anderen. Dat doen we allemaal.
gedragsverandering bij anabolen
Collapse
X
-
ja. idd. teveel aantrekken. maar dat doe ik nu ook. behaard is niet mannelijk, maar goor. respectloos ben ik NOOIT geweest. maar je komt zo mietig over met je schrijfstijl. hoffelijk zeg maar. das niet mijn dingeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postja. idd. teveel aantrekken. maar dat doe ik nu ook. behaard is niet mannelijk, maar goor. respectloos ben ik NOOIT geweest. maar je komt zo mietig over met je schrijfstijl. hoffelijk zeg maar. das niet mijn ding
Comment
-
Originally posted by G. Coria View PostKomt wsl omdat ik een Belg ben. Ik ben een keer naar A'dam geweest en de uitbater van de koffieshop vroeg de hele tijd of ik kon herhalen wat ik zei. Onze taal verschilt meer dan ik dacht
Over het algemeen zijn belgen wel netter qua taal dan Nederlanders. Misschien daardoor"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by G. Coria View PostKomt wsl omdat ik een Belg ben. Ik ben een keer naar A'dam geweest en de uitbater van de koffieshop vroeg de hele tijd of ik kon herhalen wat ik zei. Onze taal verschilt meer dan ik dacht
Belgisch is vaak nog erg oud Hollandsch alsof je terug de tijd in gaat. Idem voor de wegen daar hehe
Comment
-
Originally posted by r0hann View PostHartelijk bedankt. Hoop echt dat het goed gaat, moet gewoon even een tijdje rustig an doen(wat betreft vriendin) en Knetter hard trainen. hard groeien en dan goed voelen
Comment
-
Je bent nog aan het puberen en de overstap aan het maken naar volwassenheid. Daarom dat je nog niet echt stabiel in je schoenen staat op sommige momenten en met sommige onderwerpen. Je kan dan fysiek wellicht al klaar zijn met puberen, maar mentaal kan het nog gerust tot halverwege je 20e duren bij sommige.
Comment
-
---------
Rohan ---- typisch gedrag van een a.s. gebruiken, dingen doen zonder er bij na te denken en later twijfelen... ik zou maar eens goed nadenken als je straks met je kuur klaar bent want je gaat in een zware dip komen geloof mij maar...
topicstarter: Mannen die gevoelig zijn en daarover praten, dat onderscheid de echte mannen van de jongetjes....dus daar ligt het niet aan.
Probleem is dat je voor jezelf op moet gaan komen en eens zeggen wat je denkt in plaats alles over je heen te laten komen en dan ineens door te slaan anders sta jij straks ook in een school om je heen te schieten omdat niemand naar je luisterde..
Ga eerst eens na voor jezelf wat je wilt en waarom en hoe het komt dat je zo bent want dat heeft met je verleden te maken. Je ziet ook al aan brucie hoe hij reageert op je, zo doen meerdere mensen in jou omgeving omdat emotie's niet worden geaccepteerd in het dagelijkse leven. Kom gewoon voor jezelf op we kunnen moeilijk hier je als papa en mama opvoeden..
wel goed dat je je dingen neerschrijft hier maar sommige dingen moet je overleggen met mensen die erin gespecialeerd in zijn denk aan psych...
Leef lekker je eigen leven over 10 jaar zul je zien dat het een ervaring was waar meerdere mensen last van hebben gehad.
succes
Comment
-
Originally posted by leroyw View PostRohan ---- typisch gedrag van een a.s. gebruiken, dingen doen zonder er bij na te denken en later twijfelen... ik zou maar eens goed nadenken als je straks met je kuur klaar bent want je gaat in een zware dip komen geloof mij maar...
OT..... All dat negatieve gedoe, steroids the best invention
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
dip
tuurlijk kan je een dip altijd wel een beetje opvangen zoals met nakuren en dat soort dergelijke dingen maar de een is er nou gewoon eenmaal gevoeliger voor dan de ander, toen ik jong was en aan de anabolen zat maakte ik ook vaak beslissingen op het moment zonder erbij na te denken, sommige dingen had ik graag terug gedraaid maar ja gaat nu eenmaal niet, vaak komt de dip daarna harder aan omdat je dus een paar keuzes hebt gemaakt waarvan je niet weet of je erachter staat en dan ook nog eens gaat terug vallen na je kuur dus je krijgt een soort van dubbele portie......
voorbereiding hierop, wetend dat het kan gebeuren zal je een boel helpen dan het zomaar aan te laten waaien.
je kunt het inderdaad proberen ook wat op te vangen met wat supps maar ligt er net aan waar je met je hoofd zit.
herken wel heel goed de obesuisde akties die rohan heeft gemaakt.
Comment
-
heey..
Bedankt voor de reacties als nog.
Misschien hebben jullie gelijk, ma mijn gevoel gaat niet echt meer na mijn vriendin zeg maar. het leven is nog zo mooi om ergens aan vast te zitten, Zo denk ik er over, ik ga vanavond met haar uit eten en dan praten we er nog is goed over.
maar hartelijk bedankt mannen
Comment
-
hey rohann
zeker na 4 en half jaar zoals andere al zeiden moet er meer aan de hand zijn. kan niet voorstellen dat roids dit teweeg brengt. natuurlijk is het klote als ze in een dip zit. maar every cloud got a silver lining.
kijk naar de mooie dingen die jullie gedaan hebben en laat deze paar pestweken dat niet beinvloeden...
Comment
-
te mooi om ergens aan vast te zitten? en dat bedenk je na 4.5 jaar? dan heb je geen brains. zou je wel eerder achter kunnen komen. zou heel goed nadenken als ik je was om zomaar een punt erachter te zetteneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment