gedragsverandering bij anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by r0hann View Post
    heey..

Bedankt voor de reacties als nog.
    Misschien hebben jullie gelijk, ma mijn gevoel gaat niet echt meer na mijn vriendin zeg maar. het leven is nog zo mooi om ergens aan vast te zitten, Zo denk ik er over, ik ga vanavond met haar uit eten en dan praten we er nog is goed over.

maar hartelijk bedankt mannen
    Ergens aan vast zitten vind ik BS. je hebt je leven zelf in handen. Ik heb al 9 jaar een vriendin en zou haar voor geen goud willen missen. Natuurlijk heb ik ook wel eens wat tijd voor mijzelf nodig maar dat begrijpen we van elkaar en dus doen we vaak genoeg dingen zonder elkaar. Dus ergens aan vast zitten is je eigen interpretatie.

Je hebt een 4,5 jaar relatie achter de rug, dat gooi je niet zomaar weg. Zeker niet voor een paar klote anabolen. weet zij dat je kuurt? als ze dit accepteerd dan mag je heel blij zijn.

Straks ontmoet je een ander vrouwtje die fel tegen AS is. Zet je haar dan ook aan de kant? In een relatie is het geven en nemen en niet zomaar de uitknop indrukken als 1 van de 2 niet lekker in zijn/haar vel zit.

Uiteindelijk maak je de beslissing zelf maar nogmaals als de Roids in dit geval de reden is van een relatiebreuk dan moet je heel snel ermee stoppen.

Wat heb je liever, je vriendin "naaien" of genaaid worden door de roids!

Denk na!!!

Comment

volgens mij staat dit toch los van roids, want hij heeft t nog niet gebruikt.. Maar is misschien van plan om dit later is te gaan doen
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
        volgens mij staat dit toch los van roids, want hij heeft t nog niet gebruikt.. Maar is misschien van plan om dit later is te gaan doen
        Ging ook niet meer over de topic starter.

http://forum.bodynet.nl/anabolen/418...tml#post746255

Comment

--

weet niet wat jij wel en niet leest brainiac....

rohan in zijn stukje:

Ik weet niet als het een door gedrags verandering komt. ma ben net bezig voor 8 weken deca test en diana.

En ja we denken wel dat het door de roids komt dat zijn keuze versterkt heeft....

die dingen zeg je niet omdat je het denkt maar omdat je ze hebt ervaren....

blijft rohan zijn eigen keuze natuurlijk maar als er een twijfel is maak dan die keuze als je van de roids af bent en niet nu straks ga je nog spijt krijgen als je haar terug wilt en ze heeft een ander....

check:
          HARDCORE FITNESS EN BODYBUILDING :: Index - YourBB.nl Gratis Forum Service

Comment

als ik in een kuur zat stond ik ook open voor andere vrouwen en buiten een kuur om totaal niet. je eigen is minder interessant en anderen des te meer. dus gebruik je verstand.
            wat al gezegt is: weet ze van je gebruik? dan snapt ze het missch. praat erover.

kolere. waar gaan we heen met bodynet. komt dit ook op belgische tv? dat we zo aardug zijn?
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

haha

haha, ik vind dat ze van jou wel een reportage mogen uitzenden... altijd lekker door de bocht brucie.... zonder jou zou het nog saai gaan worden....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X