Originally posted by [b
Echte stanozolol
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Apr. 29 2004,23:36)]ik vind zelf als iemand in begin zegt dat ga ik nem en ik wil zo veel mee winen kwa gewicht ,dan vind ik zelf dat diegen op de hoogt is wat AS is ,en wat ie moet doen daar mee ,en als dat niet zo is dan moet ie eerst veel gaan lezen en veel vragen ,en niet meten zeggen ik neem dit of dat ,maar als iemand all op de hoogt is van AS dan moet je lichaam niet gaan verkloten met een paar pilletjes om 3 kilo bij te komen,of ik nu 100 pillen neem of 500 lichaam krijgt toch iets binnen wat ie normaal niet zo maar binnen krijgt ,voor je lichaam is dat iets vreemds ,dus met weinig kun je ook veel schaade aanrichten ,en ik ben niet zon iemand die jongens zwart wil makken zo ben ik niet ,maar wat denk je zelf vandag krijg je lichaam 6 weken lang iets binnen wat heel vreemd is voor hem en dan na 6 weken stop je er mee,wat denk je dat je lichaam denkt en voelt ,het zelfde als ik met een gewonn kuur van 3 a 4 combinaties,er is niet veel verschil in hoor ,wat bijwerking nou ik weet zeker dat er niet veel verschil in zit tussen klien kuur en het gewoon kuur,of je lichaam dat accepteerd of niet meer niet,
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (tesmania @ Mei. 04 2004,21:51)]he arie .was het niet zo dat juist de fake potjes een witte label hebben.ip heeft ze juist ALTIJD geel heb ze al vaker gehad met geel etiket (staat trouwens ook op bodypage tyler) ik hoor graag de test uitslag!!!!!
ik heb nu in ieder geval paar tabletten van Tyler gehad en geef die morgen mee om te laten testen en hoop het deze week nog te weten,anders na het weekend ,dus ik hou jullie op de hoogte!
greetz
Comment
-
Tyler,
ik heb dezelfde als jij alleen een ouder batchnummer (tot 2006). Ik ga er volgende week mee beginnen en ken mensen die ze hebben gebruikt en bij wie ze werkte.
logisch want hier de test !!!
http://www.ergogenics.org/uitslagen.html#stanozololLoesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Tyler @ Mei. 05 2004,18:47)]Hey Mensen and especially Arie,
Het is nu wachten op de uitslag, Arie test ze voor me (isn't he great guys ).
En dan (hopelijk) aan de bak.
Nogmaals thnx arie. en hou jullie op de hoogte.
Tyler
ik heb ze al meegegeven dus hoop het morgen of vrijdag te horen.
greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Tyler @ Mei. 09 2004,23:55)]Arie je hebt me blij gemaakt kerel!
Jongens de uitslag was positief!
Bedankt dat je het voor me hebt laten testen Arie echt top!!!
ik ben blij voor jou dat het niet fake is zodat je nu mooi kan beginnen aan je kuurtje.
je kan de tabletten het beste verdelen over 2 keer per dag.
s'ochtends tijdens je onbijt 3 tabs en s'avonds tijdens je avondeten 3 tabs.
hou ons op de hoogte
succes!
greetz
Comment
-
heren,
ik ben vandaag dus begonnen met deze tabs en zoals ik al had aangegeven was via ergogenics al aangegeven dat ze echt waren. Maar Arie bedankt dubbele check is altijd goed.
volg mijn kuur verder op dit boardLoesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment