Echte stanozolol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 30 2004,00:39)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Tyler @ Apr. 28 2004,22:04)]Hallo mensen ik heb zojuist een foto geplaatst van een potje winny tabs die ik gekocht heb.
    Wie kan mij vertellen of ze echt zijn of nep, want ik kan nergens op internet een foto vinden of ander soort advies over dit potje van IP.
    pleaaaase react, want ik heb me helemaal voorbereid met vernieuwde schema's enz.

alvast bedankt, Tyler
    de winstrol die ik ken van IP heeft geen geel etiket maar is wit maar dat wil niet eggen dat het fake zou moeten zijn want misschien hebben ze de verpakking wel vernieuwd.

als je 100% zekerheid wil moet je het even laten testen,kerel.

greetz
    Ja arie,iemand zei al dat jij het heeeeeel misschien kon testen, ik had je een mailtje gestuurd maar weet niet of je hem ontvangen hebt.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (omnadren @ Apr. 29 2004,23:36)]ik vind zelf als iemand in begin zegt dat ga ik nem en ik wil zo veel mee winen kwa gewicht ,dan vind ik zelf dat diegen op de hoogt is wat AS is ,en wat ie moet doen daar mee ,en als dat niet zo is dan moet ie eerst veel gaan lezen en veel vragen ,en niet meten zeggen ik neem dit of dat ,maar als iemand all op de hoogt is van AS dan moet je lichaam niet gaan verkloten met een paar pilletjes om 3 kilo bij te komen,of ik nu 100 pillen neem of 500 lichaam krijgt toch iets binnen wat ie normaal niet zo maar binnen krijgt ,voor je lichaam is dat iets vreemds ,dus met weinig kun je ook veel schaade aanrichten ,en ik ben niet zon iemand die jongens  zwart wil makken zo ben ik niet ,maar wat denk je zelf vandag krijg je lichaam 6 weken lang iets binnen wat heel vreemd is voor hem en dan na 6 weken stop je er mee,wat denk je dat je lichaam denkt en voelt ,het zelfde als ik met een gewonn kuur van 3 a 4 combinaties,er is niet veel verschil in hoor ,wat bijwerking nou ik weet zeker dat er niet veel verschil in zit tussen klien kuur en het gewoon kuur,of je lichaam dat accepteerd of niet meer niet,
      Als ik het goed uit jouw aaneengesloten stuk woorden begrijp, zeg je dat een "licht kuurtje" even veel schade/bijwerkingen kan opleveren als een "zware kuur"?

Comment

he arie .was het niet zo dat juist de fake potjes een witte label hebben.ip heeft ze juist ALTIJD geel heb ze al vaker gehad met geel etiket (staat trouwens ook op bodypage tyler) ik hoor graag de test uitslag!!!!!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (tesmania @ Mei. 04 2004,21:51)]he arie .was het niet zo dat juist de fake potjes een witte label hebben.ip heeft ze juist ALTIJD geel heb ze al vaker gehad met geel etiket (staat trouwens ook op bodypage tyler) ik hoor graag de test uitslag!!!!!
          het is voor mij heel lang geleden dat ik dat potje met dat witte label had en had toen nog niet de mogelijkheid om te laten testen dus je zou best eens gelijk kunnen hebben,kerel.

ik heb nu in ieder geval paar tabletten van Tyler gehad en geef die morgen mee om te laten testen en hoop het deze week nog te weten,anders na het weekend ,dus ik hou jullie op de hoogte!

greetz

Comment

Tyler,

ik heb dezelfde als jij alleen een ouder batchnummer (tot 2006). Ik ga er volgende week mee beginnen en ken mensen die ze hebben gebruikt en bij wie ze werkte.

logisch want hier de test !!!
            http://www.ergogenics.org/uitslagen.html#stanozolol
            Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Hey Mensen and especially Arie,

Het is nu wachten op de uitslag, Arie test ze voor me (isn't he great guys ).
              En dan (hopelijk) aan de bak.
              Nogmaals thnx arie. en hou jullie op de hoogte.

Tyler

Comment

Klasse van Arie.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Tyler @ Mei. 05 2004,18:47)]Hey Mensen and especially Arie,

Het is nu wachten op de uitslag, Arie test ze voor me (isn't he great guys   ).
                  En dan (hopelijk) aan de bak.
                  Nogmaals thnx arie. en hou jullie op de hoogte.

Tyler
                  graag gedaan hoor,kerel!

ik heb ze al meegegeven dus hoop het morgen of vrijdag te horen.

greetz

Comment

Onze arie is toch een lieve jongen he, zonder grappen vindt het tof van je grote kerel.

grtz
                    stil growing

Comment

Arie je hebt me blij gemaakt kerel!

Jongens de uitslag was positief!

Bedankt dat je het voor me hebt laten testen Arie echt top!!!

Comment

Alleen nog een vraagje!
                        ik ga me houden aan de 30 mg per dag, moet ik ze verdeeld over de dag nemen of alles in een keer bijv. in de ochtend en op nuchtere maag dan of na je ontbijt ofzo

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Tyler @ Mei. 09 2004,23:55)]Arie je hebt me blij gemaakt kerel!

Jongens de uitslag was positief!

Bedankt dat je het voor me hebt laten testen Arie echt top!!!
                          graag gedaan,tyler!

ik ben blij voor jou dat het niet fake is zodat je nu mooi kan beginnen aan je kuurtje.

je kan de tabletten het beste verdelen over 2 keer per dag.
                          s'ochtends tijdens je onbijt 3 tabs en s'avonds tijdens je avondeten 3 tabs.

hou ons op de hoogte

succes!

greetz

Comment

Hou jullie zeker op de hoogte, dit is een gezellige club vind ik!
                            ik ga nu slapen morgen weer vroeg op!
                            grtzzz.

Comment

heren,

ik ben vandaag dus begonnen met deze tabs en zoals ik al had aangegeven was via ergogenics al aangegeven dat ze echt waren. Maar Arie bedankt dubbele check is altijd goed.

volg mijn kuur verder op dit board
                              Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Wederom grote klasse

Succes met je kuur en hou ons op de hoogte!

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X