Echte stanozolol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Echte stanozolol

Hallo mensen ik heb zojuist een foto geplaatst van een potje winny tabs die ik gekocht heb.
    Wie kan mij vertellen of ze echt zijn of nep, want ik kan nergens op internet een foto vinden of ander soort advies over dit potje van IP.
    pleaaaase react, want ik heb me helemaal voorbereid met vernieuwde schema's enz.

alvast bedankt, Tyler

ten eerste is dat alles wat je gaat nemen of wil je ook iets er bij nemen ,ik ken ze niet??nooit gezien

Comment

Misschien als je het Ariekanarie lief vraagt, dat 'ie het voor je wil laten testen. Ik zou in elk geval geen risico nemen. Als het bijv. speed of methyltestosteron is, dan speel je wellicht met je leven. Anabolen zijn nou eenmaal geen snoepies, maar dat snap je waarschijnlijk zelf ook wel.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (omnadren @ Apr. 28 2004,22:42)]ten eerste is dat alles wat je gaat nemen of wil je ook iets er bij nemen ,ik ken ze niet??nooit gezien
        Yes dit is het enige wat ik ga nemen, als het echt is!
        De reden dat ik alleen winstrol neem is omdat ik wat meer definitie wil krijgen en niet voor de grote massa wil gaan.
        Aangezien mijn vriendin het niet op prijs stelt! haha.
        nee grapje, ik ben redelijk tevreden over hoe het er nu uitziet, ga dus voor een paar kilootjes meer.

Comment

hoe zie je dan uit ,ik weet niet of je een foto heb ,maar is mischien makelijker voor ons om meer advis te geven ,maar wat je zegt ik wil niet te veel bij komen dat woord door meste jongens gezegd,allen maar wyny om een beetje droger te worden ,wat denk je zelf dat je vaan een paar piletjes droog woord ,ja je komt beetje bij je denkt dat je drooger bent geworden en dat was het ,je zult zeker geen verschil zien hoor van die paar piletjes,kijk wyny is geen vet verbrander hoor als je denk dat het zo is ,dus als je wat vet op je lichaam heb zitten dan moet je toch veel voor doen om de spiertjes beter uit te laten zien ,en met die paar snoepjes lukt je dat niet ,wyny is het best voor bedoelt voor mensen die all een paar kurtjes achter de rug hebben ,ze zijn groter geworden,iets straker maar niet straak genoeg dan kun je wyny er bij nemen ,maar dan werk ie wel veel beter als bij iemand die nog nooit iets heeft gepakt,maar in begin om een wyny te nemn is zinloos,is weg gegooid geld ,maar mischien heb je geld genoeg wie weet

Comment

Hoezo, het is toch goed mogelijk om (als je nog naturel bent)
            zo'n 2-3 kg te winnen en iets droger te worden op winstrol?

Comment

ja maar ik ga toch geen pillen nemn om maar 3 kilo bij te komen ,dat is toch niet waard die paar piletejs in je buikje voor die 2a 3 kilotjes dat is toch zonde van je lichaams delen ,3 kilo is toch geen mega gewicht daar ga ik geen geld voor uit geven ,en zeker geen risico op lopen voor maar 3 kilo,dat geld kun je beter besparen voor iets anders,voor strake shirts dan zie je ook straak uit in dat shirt,ik heb vandag bezoek gehaad van een paar vrindinetjes van mij vrindin ,die dames nemen ook iets om straker te woorden ,die zijn blij als ze 3 kilo bij komen ,lekker straak lekker gespierd,dat zijn echt lekkere dames ik zal binnen kort wat fotos van hun makken ,maar toch niet wij als jongens 3 kilo bij komen waar ben je dan mee bezig

Comment

voor 3kg droge spiermassa wil ik wel 6 weken pilletjes vreten hoor!!!!
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

en hoe weet je dat dat ook werkelijk droog spier massa is ,waar zie ja dat aan ,dat je hard woord,of dat je spieren beter zichtbaar zijn,nou die heb ik ok hoor als ik getraind heb of gespoten,en ik gebruik geen wyny,je kunt ook met ander middelen harder worden,goeie combinatie,en meer kilo,s

Comment

Omnadren, ik ben het in principe wel eens met je instelling van als je het doet doe het dan goed.
                    Ik lees echter erg veel posts van je de laatste tijd waarbij je maar tegen iedereen lijkt te zeggen dat een licht kuurtje met wat dan ook niet goed is en niets voorstelt, dat ze maar meteen voor het echte werk moeten gaan...

In dit geval praten we over een jongen van 20 waarvan ik nog geen stats gezien heb en die volgens zijn eigen tekst 'een jaartje of twee best serieus traint'.
                    Zou het niet beter zijn om wat meer info te vragen en hem wellicht zelfs het kuren te ontraden, in plaats van hem alleen maar richting meer en zwaarder te duwen?

@ Tyler, als je vraag alleen is of je spulletjes echt zijn en je verder geen bemoeienis wilt is dat jouw zaak. Hopelijk krijg je antwoord en ben je zo verstandig om het zekere voor het onzeker te nemen in geval van twijfel.
                    Ik hoop echter dat je wat meer gegevens zoals stats, dieet en trainingsschema zult geven en dan een eerlijk advies vraagt over een eventuele kuur...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (omnadren @ Apr. 29 2004,12:28)]ja maar ik ga toch geen pillen nemn om maar 3 kilo bij te komen ,dat is toch niet waard die paar piletejs in je buikje voor die 2a 3 kilotjes dat is toch zonde van je lichaams delen ,3 kilo is toch geen mega gewicht daar ga ik geen geld voor uit geven ,en zeker geen risico op lopen voor maar 3 kilo,dat geld kun je beter besparen voor iets anders,voor strake shirts dan zie je ook straak uit in dat shirt,ik heb vandag bezoek gehaad van een paar vrindinetjes van mij vrindin ,die dames nemen ook iets om straker te woorden ,die zijn blij als ze 3 kilo bij komen ,lekker straak lekker gespierd,dat zijn echt lekkere dames ik zal binnen kort wat fotos van hun makken ,maar toch niet wij als jongens 3 kilo bij komen waar ben je dan mee bezig
                      maar hij is jou niet als hij dat wilt moet hij dat doen niet iedereen wil huge woden sommige zijn tevreden met een paar kilotjes
                      train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (omnadren @ Apr. 29 2004,17:58)]en hoe weet je dat dat ook werkelijk droog spier massa is ,waar zie ja dat aan ,dat je hard woord,of dat je spieren beter zichtbaar zijn,nou die heb ik ok hoor als ik getraind heb of gespoten,en ik gebruik geen wyny,je kunt ook met ander middelen harder worden,goeie combinatie,en meer kilo,s
                        michien is hij wel tevreden hoe hij is en wil niet veel meer worden maar een paar kilotjes erbij
                        train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Allereerst ken ik deze winstrol niet en durf het dan ook niet te zeggen. Laten testen lijkt mij het beste.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik vind zelf als iemand in begin zegt dat ga ik nem en ik wil zo veel mee winen kwa gewicht ,dan vind ik zelf dat diegen op de hoogt is wat AS is ,en wat ie moet doen daar mee ,en als dat niet zo is dan moet ie eerst veel gaan lezen en veel vragen ,en niet meten zeggen ik neem dit of dat ,maar als iemand all op de hoogt is van AS dan moet je lichaam niet gaan verkloten met een paar pilletjes om 3 kilo bij te komen,of ik nu 100 pillen neem of 500 lichaam krijgt toch iets binnen wat ie normaal niet zo maar binnen krijgt ,voor je lichaam is dat iets vreemds ,dus met weinig kun je ook veel schaade aanrichten ,en ik ben niet zon iemand die jongens zwart wil makken zo ben ik niet ,maar wat denk je zelf vandag krijg je lichaam 6 weken lang iets binnen wat heel vreemd is voor hem en dan na 6 weken stop je er mee,wat denk je dat je lichaam denkt en voelt ,het zelfde als ik met een gewonn kuur van 3 a 4 combinaties,er is niet veel verschil in hoor ,wat bijwerking nou ik weet zeker dat er niet veel verschil in zit tussen klien kuur en het gewoon kuur,of je lichaam dat accepteerd of niet meer niet,

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Tyler @ Apr. 28 2004,22:04)]Hallo mensen ik heb zojuist een foto geplaatst van een potje winny tabs die ik gekocht heb.
                              Wie kan mij vertellen of ze echt zijn of nep, want ik kan nergens op internet een foto vinden of ander soort advies over dit potje van IP.
                              pleaaaase react, want ik heb me helemaal voorbereid met vernieuwde schema's enz.

alvast bedankt, Tyler
                              de winstrol die ik ken van IP heeft geen geel etiket maar is wit maar dat wil niet eggen dat het fake zou moeten zijn want misschien hebben ze de verpakking wel vernieuwd.

als je 100% zekerheid wil moet je het even laten testen,kerel.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X