**Primeur**

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je merkt het wel meteen als je goede spullen hebt.

Hoop dat prodigy hun nieuwe produkten laten voldoen aan wat er op het label staat en dan zal er vast op de boards positiever over gepraat gaan worden.

Zelf vind ik eigenlijk het enige goed ug lab wat er geweest of misschien nog is dat dat gs was.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

beste ug labs voor mij zijn de fake HG die ik heb gehad. hahahah.
      ik ben regelmatig online, leroyw, maar posten iet zoveel.

prodigy moet nou ff een aktie doen, goedkoop, zodat men kan zien / testen. wat board commentaar van gebruikers en dan komt het goed. en belangrijk: niet goed, geld terug. daar staat of valt alles mee. (bij normale gebruikers, niet nieuwelingen of onbekenden uiteraard)

@marnop: je heb ergens een punt, maar als je 1 ml potje hebt kan je dat op inhoud testen qua 1ml. je zet ook meestal 1 ml of een meervoud ervan. als een potje van 10 ml 2500mg bevat... sjah... als die in 1 ml zit. ahah. uiteraard heb je te maken met bindingen enzo, maar ik geef voorkeur aan 1ml ampullen. dan zou ik ug overwegen (als mn huidige 90 test en 50 deca op zijn)
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

enige nadeel van hg is dat je niet alle produkten kan gebruiken.

Comment

je bedoelt dat ze er niet zijn? (anavar, bold, tren, etc.)

Comment

Bruce,
            nee gaat niet om verbindingen wat er uiteindelijk in je vial zit.

mbt afvullen van vials, ga er maar vanuit dat alles met kilo's grondstof tegelijk gaat, ook in de betere UG labs, niet alleen bij de "legale" farmaceuten. Als ze gaan produceren per 10ml dan ga je wel minimaal een drievoudige betalen van wat je nu kwijt bent, dat is gewoon niet rendabel.
            Bovendien is grotere hoeveelheid beter hygiënisch en zonder vervuiling te houden dan kleinere hoeveelheden.

Reken maar dat ze gewoon werken met een vat met roerwerk van tenminste 100liter inhoud. Zal ook wel voorkomen dat er per 10 liter gewerkt wordt, maar de grotere jongens, noway, is gewoon dezelfde massa productie als bij de farmaceuticals die leveren aan de apotheek. Als je aziatische gear hebt dan komt het ook gewoon van een normale farmaceutische fabriek. Net als de grondstoffen die uit normale chemische fabrieken in China komen(bijna allemaal, zelfs van de grote merken...).

De betere operators of leveranciers zullen met steekproeven monsters nemen en analiseren.
            De oplossing hoeft niet geroerd te worden, maar zal normaal wel gebeuren, de inhoud van de werkzame stof is altijd hetzelfde, of je nu 10ml afvult of 1ml.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

pijnlijke spots

heel goed gezegd marn.

ik zal iedereen ook gelijk even helpen met het idee dat prodigy pijnlijke spots geeft, dit ligt totaal niet aan de werkzame stof die erin zit maar aan de olie die erin zit bij prodigy word cotton seed olie gebruikt deze olie geeft wat meer pijnlijke spots dan andere olie, dit word 1 van de verbeteringen bij het nieuwe label er komen nog wat veranderingen maar die blijven het geheim van de smit want iets vertellen en het gaat de hele wereld rond.

Ik heb toevallig net de eerste nieuwe label weten te bemachtigen via via en ziet er een stuk beter uit dan het oude label.

we kunnen altijd blijven discusieren over welk merk dan ook maar sommige dingen moet je gewoon proberen of nog eens proberen om erover te kunnen blijven praten, zie b.v. t.v. van vroeger en t.v. van nu een wereld van verschil.

Comment

heb nooit met prodigy gekuurt volgende keer eens proberen waarom niet

Comment

Hoe kom je in gods naam aan die labels?
                  Face your demons...........

Comment

@ bruce m isschien zijn ze er wel alelen dan is dosissen dat je wel 10ml moet zetten om aan bbers niveau te komen. Heb nog geen tren en bol en dat soort produkten van hg producenten gezien in goede dosis per ml.

Comment

Wtf ?
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Haha triple aantal trippen

Comment

----

kevin: je vraagt een bankdirecteur ook niet om de kluiscode toch?

Hg producten zijn over het algemeen gewoon heel goed spul maar er is gewoon tegenwoordig gewoon een groot risico dat je nep spul krijgt het is het meest vervalste product in omloop.

hg producten worden ook niet geproduceerd om mee te kuren maar voor medische doeleinden daarom worden ze niet hoog gedosseerd.

Comment

leroyw is de directeur van prodigy

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              leroyw is de directeur van prodigy
                              Is dat zo? Zeg Leroy, wil je mijn vriendje zijn dan?
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Zou me niets verbazen. Erg objectief kom je niet over.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X