Hallo. Ik wil per het nieuwe jaar met een kuur beginnen. Dt wordt mn 4e kuur in ong 3 jaar. Ik twijfel nog tussen dianabol (vaak genomen) of oxy's (nooit genomen). (Oxymetholone = Anadrol) Kan iemand mij zijn ervaringen hiermee vertellen? waar gaat de voorkeur naar uit? Wat zijn de voor en nadelen van deze 2? Is Oxy echt zoveel zwaarder voor je lever dan d-bol, en aggresiever?
Geplande kuur ziet er als volgt uit:
week 1-4 Dianabol of Oxy 50 mg per dag
week 1-14 Boldenone (Equipose) 750 per week
week 1-16 test e 500 per week
week 18-22 nolvadex
Vanaf week 5 om de week 1000IU HCG tot week 16
Ik heb al eens Boldenone gekuurd (ook deca) maar dat viel een beetje tegen, het werkt ook pas vanaf week 6 heb ik me laten vertellen. Vandaar dat ik nu hoger wil doseren en langer. Ik vraag me dan ook af of de verhouding bold-test goed is. Mijn doel is bulken, ik wil zoveel mogelijk in massa aankomen en deze massa zoveel mogelijk (netto) behouden.
Mijn stats ondertussen zijn
38 jaar
+- 8 jaar op en af trainen (ook kickboksen)
1.88 meter
98-100 kg
??weinig bf??
140/150 kg 4x8 bankdruk
220 kg 4x8 squat
Dus int kort:
Oxy of d-bol
750 bold om 500 test voor 14/16 weken
Ik ben erg benieuwd naar opmerkingen of eventueel verbeteringen/alternatieven.
Geplande kuur ziet er als volgt uit:
week 1-4 Dianabol of Oxy 50 mg per dag
week 1-14 Boldenone (Equipose) 750 per week
week 1-16 test e 500 per week
week 18-22 nolvadex
Vanaf week 5 om de week 1000IU HCG tot week 16
Ik heb al eens Boldenone gekuurd (ook deca) maar dat viel een beetje tegen, het werkt ook pas vanaf week 6 heb ik me laten vertellen. Vandaar dat ik nu hoger wil doseren en langer. Ik vraag me dan ook af of de verhouding bold-test goed is. Mijn doel is bulken, ik wil zoveel mogelijk in massa aankomen en deze massa zoveel mogelijk (netto) behouden.
Mijn stats ondertussen zijn
38 jaar
+- 8 jaar op en af trainen (ook kickboksen)
1.88 meter
98-100 kg
??weinig bf??
140/150 kg 4x8 bankdruk
220 kg 4x8 squat
Dus int kort:
Oxy of d-bol
750 bold om 500 test voor 14/16 weken
Ik ben erg benieuwd naar opmerkingen of eventueel verbeteringen/alternatieven.
Comment