Kuren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuren?

Beste mensen op het forum

ik lees al geruime tijd alle posts op dit forum
    en ik vroeg me af wat ik zou kunnen nemen als ik wil kuren ?

stats:
    18 jaar, 1,80 m
    training : 1 jaar, 3 of 4 dg. p. week
    vet : 14%
    gewicht : 77 kilo

gegroet,
    stefan

Als je hier al een tijdje alles leest weet je waarschijnlijk ook al wat de meeste gaan zeggen: niets nemen!

Als je niet weet waarom heb je duidelijk nog niet genoeg gelezen...  
    Ik heb ff geen zin om onnodig in herhaling te vallen maar als je niet weet waarom niet laat het dan maar weten, krijg je een mooi lijstje met redenen.

Comment

Hallo, ik zou nog lekker doortrainen en heel veel gaan eten moet je maar eens zien hoe je voorruit zal gaan! Post je voedingsschema eerst eens! Waarschijnlijk valt daar nog genoeg aan te veranderen!!!
      Mr. HOLLAND 2006 NAC
      Mr. HOLLAND 2007 NAC
      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Kutantwoord hè?

sorry...

Comment

ja tís een kutantwoord
          maar stel nou dat ik toch de risco's voor lief neem...
          wat voor advies zouden jullie me geven...?

6 weke? 8 weke? winny's? DBoL?

wie helpt me verder i.p.v. negatief advies

groeten
          stefan

Comment

Negatief advies?
            Heb ik niet zien staan hoor.

Wat betreft je vraag, kan alleen maar zeggen niets nemen. Met de juiste voeding en training bereik je echt veel en veel meer.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hier een kuurtje
              1tm5 dbol 30mg per dag
              1tm10 deca 200mg
              1tm10 testo ent 250mg
              train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (anabolic @ Mei. 04 2004,18:06)]hier een kuurtje
                1tm5 dbol 30mg per dag
                1tm10 deca 200mg
                1tm10 testo ent 250mg
                met 250mg test schiet je niet echt veel op.

je legt alleen je eigen produtie plat,minimum hoeveelheid zou ergens rond de 375mg moeten liggen maar beter is 500mg.

VOOROP GESTELD DAT IK HET ER NIET MEE EENS BEN DAT IEMAND VAN 18 JAAR AL AAN KUREN DENKT!

op het moment dat je gaat kuren,belgiumbodybuilder,zal je geen resultaat meer op natuurlijke wijze kunnen halen!

het gaat niet zozeer om de risico's maar je zal de rest van je leven niet veel meer groeien zonder te moeten kuren en dat is in jouw geval doodzonde,man.

maar je moet het natuurlijk zelf weten.

greetz

Comment

oh arie, niet mee eens!!

een eerste kuur groei je op bijna alles.
                  dit gebaseerd op mn eigen kuur. 10kg waarvan 8 blijvend, op een te verwaarlozen hoeveelheid.
                  als tweede of gevorderde kuuur, sjah... dan doet het idd niet veel.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (bruce @ Mei. 05 2004,12:40)]oh arie, niet mee eens!!

een eerste kuur groei je op bijna alles.
                    dit gebaseerd op mn eigen kuur. 10kg waarvan 8 blijvend, op een te verwaarlozen hoeveelheid.
                    als tweede of gevorderde kuuur, sjah... dan doet het idd niet veel.
                    maar al had je iets meer genomen had je nog meer kilo's gewonnen.

ik heb net een jongen begeleid die vooor het eerst een kuur genomen heeft met 500mg testo en 400mg deca en die is er 17 kilo van aangekomen en is nu 6 weken verder en heeft er nog 14 van over.

maar dit is een eindeloze disussie maar begrijp wel wat je bedoeld.

en voor iemand van 18 jaar is het eigenlijk wel beter om maar 10 kilo aan te komen ipv 17.

greetz

Comment

arie ben het ook niet met je eens 1ste kuur kun je best 250 testo geven ken mensen zat die er goed op zijn gaan groeien als 1ste kuur
                      train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

250 mg ik denk het niet maar alles kan ,want er is minstens 500 mg nodig om te groeien of je moet 50 kilo wegen dan wel ,maar iemand van 70 a 80 kilo met 250 mg ik denk het niet,maar wat bedoel je groeien of resutaten mee boeken 3 kilo of 10 kilo,met 250 kilo kun je iets winnen maar niet veel ,dat is net wat je zelf genoeg vind

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (anabolic @ Mei. 05 2004,14:17)]arie ben het ook niet met je eens 1ste kuur kun je best 250 testo geven ken mensen zat die er goed op zijn gaan groeien als 1ste kuur
                          zoals ik al eerder zei;je hebt groeien en GROEIEN!

omnadren geeft het al aan,als je 50 kilo weegt kan je er prima op gaan maar met een gewoon gewicht is het aan de lage kant.

greetz

Comment

Mijn eerste kuur was 250mg test per 5 dagen en ben daar meer dan 10 kilo van bijgekomen, ziek gevallen alles verloren en na de ziekte terug 8 kilo gepakt, ben ik nu geen beest of wat Dus groeien op 250mg test kan zeker, waarom direct meer nemen, nu kan ik de volgende keer op 500 gaan zitten.

grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Mei. 06 2004,16:57)]Mijn eerste kuur was 250mg test per 5 dagen en ben daar meer dan 10 kilo van bijgekomen, ziek gevallen alles verloren en na de ziekte terug 8 kilo gepakt, ben ik nu geen beest of wat     Dus groeien op 250mg test kan zeker, waarom direct meer nemen, nu kan ik de volgende keer op 500 gaan zitten.

grtz
                              we hebben het hier al eerder over gehad.

1 keer in de 5 dagen 250mg betekent dat je per dag op 50mg komt en dat is dus 350mg per week.

dat is toch 100mg meer!

voor de rest maakt het me eigenlijk niks uit en moet iedereen lekker doen waar ie zin in heeft.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X