IK BEN DE NEEFJE VAN DE JONGEN WAAR DEZE ACOUNT IS IK WIL CLENBUTEROL GAAN GEBRUIKEN MAAR WEEG NU 104 KILO MET 18% VET ALS IK KLAAR BEN MET DIE KUUR HOE ZWAAR WEEG IK DAN ONGEVEER EN WAT ZAL MIJN VET%ZIJN
Clenbuterol
Collapse
X
-
clenbuterol is een hulpmiddel. Tis niet zo dat als je gebruikt je gegarandeerd afvalt. Met een goed dieet kan het de hoeveelheid dat je zonder clen zou verbranden vermeerderen. Maar hoeveel dat verschilt per persoon wat snipke al zeiI live to end the game
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (anabolic @ Mei. 16 2004,16:23)]IK BEN DE NEEFJE VAN DE JONGEN WAAR DEZE ACOUNT IS Â IK WIL CLENBUTEROL GAAN GEBRUIKEN MAAR WEEG NU 104 KILO MET 18% VET Â Â ALS IK KLAAR BEN MET DIE KUUR HOE ZWAAR WEEG IK DAN ONGEVEER EN WAT ZAL MIJN VET%ZIJN Â
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mei. 19 2004,20:03)]je kunt beter vloeibaar clen nemen is beter en werkt veel sneler,ik heb die nu ook ,je wilt niet weten wat ie met je doet en hoe snel je dat merkt,is gewoon top spul in plaats van aal die snoepjes (pillen bedoel ik)
Comment
-
maaaaaaaaaar jongens dan missen jullie iets ,want dat is het spul er woord veel gebruikt voor de wedstrijd heel veel werkt snel en blijft lang in je lichaam zitten ,en je hoef niet weer die snoepjes te slikken ,die zit in een fles van ongeveer half liter ,en je moet beginen met een klein lepeltje en dan op bouwen naar iets meer ,maar werkt goed en snel echt top spul,ik zal een foto makken en hier plattsen ,als dat me lukt
Comment
-
Ik merk weinig verschil tussen de clen in vloeibare vorm of in vaste vorm.
Ik had toen een soort siroop achtige voor paarden. Werkte wel goed maar vond het zon gekloot met aantal pompjes tellen.
Kocht het toen bij een manege houder, was een fles van meer dan 300ml voor 150 gulden vlgns mij. Toen de fles eindelijk op was kon die vent er niet meer zo makkelijk aan komen en toen maar overgestapt op de tabs
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mei. 20 2004,17:55)]maaaaaaaaaar jongens dan missen jullie iets ,want dat is het spul er woord veel gebruikt voor de wedstrijd heel veel werkt snel en blijft lang in je lichaam zitten ,en je hoef niet weer die snoepjes te slikken ,die zit in een fles van ongeveer half liter ,en je moet beginen met een klein lepeltje en dan op bouwen naar iets meer ,maar werkt goed en snel echt top spul,ik zal een foto makken en hier plattsen ,als dat me lukt
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mei. 21 2004,10:40)]Nee hij bedoeld wat anders.
De helios van GS is wat ik bedoelde en die werkt niet vind ik.
Je zou er plaatselijk vet mee verbranden.
Greets...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: