IK BEN DE NEEFJE VAN DE JONGEN WAAR DEZE ACOUNT IS IK WIL CLENBUTEROL GAAN GEBRUIKEN MAAR WEEG NU 104 KILO MET 18% VET ALS IK KLAAR BEN MET DIE KUUR HOE ZWAAR WEEG IK DAN ONGEVEER EN WAT ZAL MIJN VET%ZIJN
Clenbuterol
Collapse
X
-
clenbuterol is een hulpmiddel. Tis niet zo dat als je gebruikt je gegarandeerd afvalt. Met een goed dieet kan het de hoeveelheid dat je zonder clen zou verbranden vermeerderen. Maar hoeveel dat verschilt per persoon wat snipke al zeiI live to end the game
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (anabolic @ Mei. 16 2004,16:23)]IK BEN DE NEEFJE VAN DE JONGEN WAAR DEZE ACOUNT IS Â IK WIL CLENBUTEROL GAAN GEBRUIKEN MAAR WEEG NU 104 KILO MET 18% VET Â Â ALS IK KLAAR BEN MET DIE KUUR HOE ZWAAR WEEG IK DAN ONGEVEER EN WAT ZAL MIJN VET%ZIJN Â
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mei. 19 2004,20:03)]je kunt beter vloeibaar clen nemen is beter en werkt veel sneler,ik heb die nu ook ,je wilt niet weten wat ie met je doet en hoe snel je dat merkt,is gewoon top spul in plaats van aal die snoepjes (pillen bedoel ik)
Comment
-
maaaaaaaaaar jongens dan missen jullie iets ,want dat is het spul er woord veel gebruikt voor de wedstrijd heel veel werkt snel en blijft lang in je lichaam zitten ,en je hoef niet weer die snoepjes te slikken ,die zit in een fles van ongeveer half liter ,en je moet beginen met een klein lepeltje en dan op bouwen naar iets meer ,maar werkt goed en snel echt top spul,ik zal een foto makken en hier plattsen ,als dat me lukt
Comment
-
Ik merk weinig verschil tussen de clen in vloeibare vorm of in vaste vorm.
Ik had toen een soort siroop achtige voor paarden. Werkte wel goed maar vond het zon gekloot met aantal pompjes tellen.
Kocht het toen bij een manege houder, was een fles van meer dan 300ml voor 150 gulden vlgns mij. Toen de fles eindelijk op was kon die vent er niet meer zo makkelijk aan komen en toen maar overgestapt op de tabs
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mei. 20 2004,17:55)]maaaaaaaaaar jongens dan missen jullie iets ,want dat is het spul er woord veel gebruikt voor de wedstrijd heel veel werkt snel en blijft lang in je lichaam zitten ,en je hoef niet weer die snoepjes te slikken ,die zit in een fles van ongeveer half liter ,en je moet beginen met een klein lepeltje en dan op bouwen naar iets meer ,maar werkt goed en snel echt top spul,ik zal een foto makken en hier plattsen ,als dat me lukt
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mei. 21 2004,10:40)]Nee hij bedoeld wat anders.
De helios van GS is wat ik bedoelde en die werkt niet vind ik.
Je zou er plaatselijk vet mee verbranden.
Greets...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment