Clenbuterol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbuterol

IK BEN DE NEEFJE VAN DE JONGEN WAAR DEZE ACOUNT IS IK WIL CLENBUTEROL GAAN GEBRUIKEN MAAR WEEG NU 104 KILO MET 18% VET ALS IK KLAAR BEN MET DIE KUUR HOE ZWAAR WEEG IK DAN ONGEVEER EN WAT ZAL MIJN VET%ZIJN
    train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Dat hangt van persoon tot persoon af, zorg dat je hoog in u eiwitinname blijft anders ga je misschien ook spiermassa moeten inleveren. Een uitgebalaceerd dieet kan ook wonderen doen.

grtz
    stil growing

Comment

clenbuterol is een hulpmiddel. Tis niet zo dat als je gebruikt je gegarandeerd afvalt. Met een goed dieet kan het de hoeveelheid dat je zonder clen zou verbranden vermeerderen. Maar hoeveel dat verschilt per persoon wat snipke al zei
      I live to end the game

Comment

Hangt voor 99% van je dieet af.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (anabolic @ Mei. 16 2004,16:23)]IK BEN DE NEEFJE VAN DE JONGEN WAAR DEZE ACOUNT IS  IK WIL CLENBUTEROL GAAN GEBRUIKEN MAAR WEEG NU 104 KILO MET 18% VET    ALS IK KLAAR BEN MET DIE KUUR HOE ZWAAR WEEG IK DAN ONGEVEER EN WAT ZAL MIJN VET%ZIJN  
          Je hoeft niet zo te schreewen...

Comment

je kunt beter vloeibaar clen nemen is beter en werkt veel sneler,ik heb die nu ook ,je wilt niet weten wat ie met je doet en hoe snel je dat merkt,is gewoon top spul in plaats van aal die snoepjes (pillen bedoel ik)

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (omnadren @ Mei. 19 2004,20:03)]je kunt beter vloeibaar clen nemen is beter en werkt veel sneler,ik heb die nu ook ,je wilt niet weten wat ie met je doet en hoe snel je dat merkt,is gewoon top spul in plaats van aal die snoepjes (pillen bedoel ik)
              vloeibaar?

Comment

Iets als helios?
                Vind dat persoonlijk niet werken overigens.

Greets...

Comment

heb nog nooit van clenbutarol vloeibaar gehoort
                  train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Comment

maaaaaaaaaar jongens dan missen jullie iets ,want dat is het spul er woord veel gebruikt voor de wedstrijd heel veel werkt snel en blijft lang in je lichaam zitten ,en je hoef niet weer die snoepjes te slikken ,die zit in een fles van ongeveer half liter ,en je moet beginen met een klein lepeltje en dan op bouwen naar iets meer ,maar werkt goed en snel echt top spul,ik zal een foto makken en hier plattsen ,als dat me lukt

Comment

Zou top zijn een foto
                      Ik ken het niet en ben erg benieuwd.

Greets...

Comment

Ik merk weinig verschil tussen de clen in vloeibare vorm of in vaste vorm.
                        Ik had toen een soort siroop achtige voor paarden. Werkte wel goed maar vond het zon gekloot met aantal pompjes tellen.
                        Kocht het toen bij een manege houder, was een fles van meer dan 300ml voor 150 gulden vlgns mij. Toen de fles eindelijk op was kon die vent er niet meer zo makkelijk aan komen en toen maar overgestapt op de tabs

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (omnadren @ Mei. 20 2004,17:55)]maaaaaaaaaar jongens dan missen jullie iets ,want dat is het spul er woord veel gebruikt voor de wedstrijd heel veel werkt snel en blijft lang in je lichaam zitten ,en je hoef niet weer die snoepjes te slikken ,die zit in een fles van ongeveer half liter ,en je moet beginen met een klein lepeltje en dan op bouwen naar iets meer ,maar werkt goed en snel echt top spul,ik zal een foto makken en hier plattsen ,als dat me lukt
                          Bedoel je misschien helios van gs ? is ook een mix van clen,yohime en nog iets..is gemaakt om te injecteren maar je kunt het ook drinken.....

Comment

Nee hij bedoeld wat anders.
                            De helios van GS is wat ik bedoelde en die werkt niet vind ik.
                            Je zou er plaatselijk vet mee verbranden.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 21 2004,10:40)]Nee hij bedoeld wat anders.
                              De helios van GS is wat ik bedoelde en die werkt niet vind ik.
                              Je zou er plaatselijk vet mee verbranden.

Greets...
                              't zal wel werken, maar je hebt waarschijnlijk last gehad van onderhuidse bultjes. Daarom kan je helios beter oraal nemen, aangezien hier ook clenbuterol in zit. Ken iemand die het ook gebruikt en heeft er hele goede ervaringen mee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X