IK BEN DE NEEFJE VAN DE JONGEN WAAR DEZE ACOUNT IS IK WIL CLENBUTEROL GAAN GEBRUIKEN MAAR WEEG NU 104 KILO MET 18% VET ALS IK KLAAR BEN MET DIE KUUR HOE ZWAAR WEEG IK DAN ONGEVEER EN WAT ZAL MIJN VET%ZIJN
Clenbuterol
Collapse
X
-
clenbuterol is een hulpmiddel. Tis niet zo dat als je gebruikt je gegarandeerd afvalt. Met een goed dieet kan het de hoeveelheid dat je zonder clen zou verbranden vermeerderen. Maar hoeveel dat verschilt per persoon wat snipke al zeiI live to end the game
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (anabolic @ Mei. 16 2004,16:23)]IK BEN DE NEEFJE VAN DE JONGEN WAAR DEZE ACOUNT IS Â IK WIL CLENBUTEROL GAAN GEBRUIKEN MAAR WEEG NU 104 KILO MET 18% VET Â Â ALS IK KLAAR BEN MET DIE KUUR HOE ZWAAR WEEG IK DAN ONGEVEER EN WAT ZAL MIJN VET%ZIJN Â
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mei. 19 2004,20:03)]je kunt beter vloeibaar clen nemen is beter en werkt veel sneler,ik heb die nu ook ,je wilt niet weten wat ie met je doet en hoe snel je dat merkt,is gewoon top spul in plaats van aal die snoepjes (pillen bedoel ik)
Comment
-
maaaaaaaaaar jongens dan missen jullie iets ,want dat is het spul er woord veel gebruikt voor de wedstrijd heel veel werkt snel en blijft lang in je lichaam zitten ,en je hoef niet weer die snoepjes te slikken ,die zit in een fles van ongeveer half liter ,en je moet beginen met een klein lepeltje en dan op bouwen naar iets meer ,maar werkt goed en snel echt top spul,ik zal een foto makken en hier plattsen ,als dat me lukt
Comment
-
Ik merk weinig verschil tussen de clen in vloeibare vorm of in vaste vorm.
Ik had toen een soort siroop achtige voor paarden. Werkte wel goed maar vond het zon gekloot met aantal pompjes tellen.
Kocht het toen bij een manege houder, was een fles van meer dan 300ml voor 150 gulden vlgns mij. Toen de fles eindelijk op was kon die vent er niet meer zo makkelijk aan komen en toen maar overgestapt op de tabs
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mei. 20 2004,17:55)]maaaaaaaaaar jongens dan missen jullie iets ,want dat is het spul er woord veel gebruikt voor de wedstrijd heel veel werkt snel en blijft lang in je lichaam zitten ,en je hoef niet weer die snoepjes te slikken ,die zit in een fles van ongeveer half liter ,en je moet beginen met een klein lepeltje en dan op bouwen naar iets meer ,maar werkt goed en snel echt top spul,ik zal een foto makken en hier plattsen ,als dat me lukt
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Mei. 21 2004,10:40)]Nee hij bedoeld wat anders.
De helios van GS is wat ik bedoelde en die werkt niet vind ik.
Je zou er plaatselijk vet mee verbranden.
Greets...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment