Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol

Hey beste mensen,

Daar heb je die vervelende jongen weer
    Ik wil niet lastig zijn maar ik wil gewoon weten waar ik mee bezig ben.
    Ik zit/zat voor dat ik aan me kuur begon (winstrol 5mg tabs), rond de 12/13% vet percentage. Mijn doel is om droger en iets voller te worden. Ik ben nu 8 dagen op gang en voel dat ik al wat harder wordt, maar nu heb ik een probleem... me BUIK ja.. de bovenste spieren komen door maar aan de onderkant en de zijkanten blijft een vet randje. Kan ik hier nou een beetje bij cardio-en, of komt dat met winny van zelf goed? (zie btw hier onder mijn voedingsschema). En hoe lang blijft zo'n win tab nou in je lichaam? ik neem 2x daags 3 tabs.
    Ik ben 1.90 lang weeg 89 kilo en train 4x p/week (elke spiergroep 1x).
    VOEDINGSSCHEMA:

ontbijt
    100 gram brinta met magere melk
    250 gram magere kwark

maaltijd 2
    4 bruine boterhammen
    2 met kipfillet en 2 met pindakass

maaltijd 3
    4 bruine boterhammen
    2 met pindakaas en 2 met appelstroop
    250 gram magere kwark

Maaltijd 4
    4 bruine boterhammen
    2 met kipfillet en 2 met appelstroop
    20 gram eiwit shake

Maaltijd 5
    100 gram rijst of pasta (ongekookt gewogen)
    250 gram biefstuk, rundertartaar of kipfillet
    20 gram ongezouten cashewnoten

Maaltijd 6
    80 gram brinta met magere melk
    250 gram magere kwark.

Hoop snel van jullie te horen..

GREETZ -Tyler-

je moet niet denken dat omdat je winny neemt je toch wel droog word. Dat mensen droger worden ervan komt grotendeels omdat het een vochtverdrijver is. De halfwaarde (bestaat niet echt, bij winny) is zo rond de 9 uur. Maar verdwijnt daarna snel. Na 18 uur is dus niet 1/4 nog aanwezig, maar waarschijnlijk minder.

Als je af wil vallen en bij het laatste vet vooral rond de buik zou ik toch wat minder koolhydraten nemen. Dus geen 4 maar 2 boterhammen of soms zelf 1. (als je niet te ver onder je dagelijkse calorieinname zit) Natuurlijk verlies je ook deels spiermassa, maar dat is gewoon simpelweg onontkoombaar.
    I live to end the game

Comment

Het is zoals adonis al aangeeft, winstrol is geen vetverbrander maar een middel dat er voor zorgt dat je een hardere look geeft omdat het vocht wegtrekt. Als je vet wil verbranden kan je uiteraard cardio doen maar zou deze beperken tot 2x in de week en max.25-30minuten anders ga je teveel massa verliezen. Uw dieet zit wel niet echt goed om vet te verbranden, dat je in de voormiddag veel koolhydraten benut ok, maar naarmate de dag vordert moeten deze afnemen zodat je het s avonds geen koolhydraten meer neemt maar enkel eiwitten.

grtz
      stil growing

Comment

Cardio kun je er zeker bij doen. Je kan er ook clen bijnemen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind je voedingsschema er erg goed uitzien! Hele mooie verhoudingen en goede structuur.

Maar als je doel is om vet te verbranden is dit niet het juiste schema. Ik zou dan minder koolhydraten nemen, en meer eiwit en vet (lijnzaadolie).
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Bij cardio moet je het eiwit gehalte verhogen zodat de enrgie daarvan komt ipv koolhydraten.

daarnaast is cardio voor vet verbranding nodig!
            Elke keer na de training cardio. minimaal 15 min. max. 30 min. afwisselende tijdsduur afwisselende apparaten.
            spiermassa zul je verliezen maar als je eenmaal op het juiste vet % zit kun jij je helemaal richten op spiermassa en hoef je niet zo bang te zijn dat je weer vet aan zet( met de juiste voeding natuurlijk)

Comment

he tyler. probeer dit eens, doe ik nu 4 weken en gaat lekker
              in combinatie met winstrol en clen. ik mis trouwens whey shake in  je dieet. gooi die kwark er uit en whey er in  je kan ook later nog de melk er uit gooien en water nemen als je op een dood punt zit. en in de avond zeker geen kh meer.dit is maar een voorbeeld er zijn er zo veel gewoon goed lezen hier zo !!!!!!

Kcal      eiwit     kh       vet

6.30    200 gram magere melk,30 gram whey eiwit                

7.00  50   gram brinta,200 magere melk

9.0        2 bruine br.met 4 plakjes kipfile

11.0        200 gram magere melk,30 gram whey eiwit

12.30    4 bruine br met 4 plakjes kipfile en 4 plakjes rookvlees

15.0        blikje tonijn

17.00 trainen na trainen AA, half uur erna 200 gram magere

melk,30 gram whey eiwit

19.00 rijst of aardappel met groenten of roerbak groenten en

200 gram kipfile

voor het slapen gaan 250 gram magere kwark

per dag 3 of 4 liter water

Comment

Moet het echt kwark zijn, is magere yoghurt ook goed?

Comment

Tyler, hou juist de kwark er in maar schuif die van maaltijd 1 naar maaltijd 2, en neem dan maaltijd 1 whey en na de training ook+ dextrose.

Probeer langzaam een boterham per maaltijd minder te eten.
                  Haal de pindakaas en appelstroop eruit en vervang door mager beleg.
                  Neem voor de wel nodige vetten lijnzaadolie.
                  Cashew evt er ook uit of eerder op de dag.
                  20 gram eiwit shake -> 30-40gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X